2022-2023 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Стратегічне управління розвитком закладу загальної середньої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Стецун І.Ю.
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі управління розвитком закладів загальної вищої освіти. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено вивченню передумов виникнення і сутності стратегічного управління; розкрито сутність поняття “стратегія” та наведено її класифікацію, проаналізовано еволюцію наукових поглядів на стратегічне управління та досліджено основні засади та етапи здійснення стратегічного управління в галузі освіти. У другому розділі розкрито методичні засади та результати емпіричного дослідження щодо формування та провадження стратегії управління розвитком закладу загальної середньої освіти; здійснено стратегічний аналіз та оцінку діяльності навчального закладу; представлено методичні рекомендації щодо удосконалення та підвищення ефективності стратегічного управління закладами освіти. Висновки містять основні результати проведених досліджень.
  • Документ
    Модернізація інформаційно-цифрової підготовки керівників в умовах підвищення кваліфікації
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Дерієнко А.В.
    Кваліфікаційна робота здобувача 2-го курсу, спеціальності 073 «Управління навчальними закладами» (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників в умовах підвищення кваліфікації Актуальність дослідження зумовлена соціальним замовленням суспільства щодо якісної інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО, потребою модернізації процесу інформаційно-цифрової підготовки, відповідно до сучасних вимог окреслених у законодавчих та нормативних документах. У першому розділі «Теоретичний і методичний аспекти особливостей модернізації інформаційно- цифрової підготовки керівників ЗЗСО в умовах підвищення кваліфікації» проаналізовано поняття «інформаційно-цифрова компетентність керівників ЗЗСО як результат інформаційно-цифрової підготовки» , розкрито сутність комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ у підвищенні кваліфікації керівників ЗЗСО, визначено чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО. У другому розділі «Дослідно-експериментальна перевірка результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки на засадах комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ» наведено загальну методику проведення дослідження, висвітлено результати дослідно-експериментальної перевірки та презентовано методичні рекомендації щодо модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ. Теоретична значущість та наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: визначено і теоретично обґрунтовано спосіб модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в освітньому процесі; розкрито сутність інформаційно-цифрової компетентності керівника ЗЗСО як динамічної комбінації знань, умінь, способів мислення, поглядів, цінностей, що визначають його цифрову грамотність і здатність використовувати інформаційно-цифрові технології процесі управління ЗЗСО. Виокремлено її складники: когнітивний (знання основ роботи з цифровими даними; способів створення цифрового контенту; дидактичних можливостей інформаційно-цифрових технологій в процесі підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО; методики використання інформаційно-цифрових технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти); операційно-діяльнісний (уміння використовувати цифрові засоби в професійній діяльності та суспільному житті, реалізовувати дидактичні можливості ІЦТ в процесі підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО; схарактеризовано рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності керівників ЗЗСО (високий, середній, базовий); в якості чинників модернізації інформаційно-цифрової підготовки виокремлено: випереджувальний характер навчання; інформаційна діяльність та інформаційна взаємодії з використанням ІЦТ; модульність; варіативність; прикладна спрямованість підготовки; електронна та дистанційна підтримка процесу підвищення кваліфікації; цифрове освітнє середовище. Практичне значення одержаних результатів дослідження. Закладам вищої та післядипломної освіти запропоновано один із способів модернізації інформаційно-цифрової підготовки. Він полягає у комплексній реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в основних формах організації процесу підвищення кваліфікації: на навчальних заняттях, у самостійній роботі, практичній підготовці, контрольних заходах. Для його реалізації запропоновано навчально-методичне забезпечення модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО. За результатами дослідження укладено методичні рекомендації для викладачів закладів вищої та післядипломної освіти, що здійснюють підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО. Результати дослідження можуть бути використані викладачами, з метою модернізації інформаційно-цифрової підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації, під час складання навчальних програм, плануванні й проведенні навчальних занять, організації самостійної роботи, під час практичної підготовки слухачів і контрольних заходів.