ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У даній роботі досліджено теоретичні аспекти товарної політики підприємства та її вплив на конкурентоспроможність та позиціонування на ринку. У першому розділі проаналізовано значення товарної політики, основні складові (асортимент, якість, ціна, упаковка та брендування) та їх вплив на підприємство. У другому розділі наведено характеристику господарської діяльності кав’ярні «29parallel», проведено аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, а також SWOT-аналіз. В третьому розділі описано шляхи вдосконалення товарної політики, зокрема розробку та впровадження нової продукції, поліпшення якості продукції та послуг на основі відгуків клієнтів та аналізу ринкових тенденцій, а також оцінку економічної ефективності запропонованих заходів.
Опис
Ключові слова
товарна політика, кав’ярня «29parallel», асортимент, якість, ціна, упаковка, брендування, конкурентоспроможність, позиціонування, SWOT- аналіз, економічна ефективність