РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства. У першому розділі розглянуто значення та роль маркетингової комунікаційної політики, а також використання різних каналів комунікацій та інструментів для покращення спілкування з аудиторією. Далі, у другому розділі, проведено аналіз поточного стану маркетингової комунікаційної політики на прикладі ТОВ "ЕСТАРДА", включаючи характеристику господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування, SWOT-аналіз. У третьому розділі запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики.

Опис

Ключові слова

маркетингова комунікаційна політика, ТОВ "ЕСТАРДА", стратегія комунікації, канали комунікації, аудиторія, SWOT-аналіз

Бібліографічний опис