Система стимулювання збуту для банківського продукту й шляхи її вдосконалення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних аспектів стимулювання збуту у комплексі маркетингових комунікацій. Розглянуто загальну класифікацію прийомів та засобів стимулювання збуту. Проаналізована маркетингова діяльність АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Представлені напрями вдосконалення системи стимулювання збуту для продукту АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». У процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо створення оптимального продуктового ряду АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» на основі сучасних інформаційних технологій. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.

Опис

Ключові слова

ринок фінансових послуг, збут, маркетингова діяльність, конкурентоспроможність, споживачі, маркетингове планування

Бібліографічний опис