АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВР АХУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти аналізу факторів зовнішнього середовища в контексті маркетингової діяльності підприємства. У першому розділі розглядається значення та роль аналізу зовнішнього середовища, методи та інструменти його проведення, а також вплив факторів зовнішнього середовища на стратегії маркетингу підприємства. У другому розділі проводиться аналіз факторів зовнішнього середовища на прикладі ТОВ "Алло", включаючи характеристику діяльності компанії, аналіз базового ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз і PEST-аналіз. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності у зовнішньому середовищі підприємства ТОВ "Алло". Робота включає розробку проекту вдосконалення, аналіз результатів від запровадження заходів та їх економічну ефективність.

Опис

Ключові слова

аналіз, зовнішнє середовище, маркетингова діяльність, стратегії, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, вдосконалення

Бібліографічний опис