КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПР АВЛІННЯ ЗБУТОМ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У цій роботі досліджено теоретичні аспекти каналів розподілу продукції на підприємстві, включаючи їх визначення, види та основні стратегії управління ними. На прикладі господарської діяльності ТОВ «Білопільський машинобудівний завод» проведено аналіз використовуваних каналів розподілу, ринку, на якому діє підприємство, а також проведено SWOT-аналіз. У заключному розділі розроблено шляхи вдосконалення управління збутом на підприємстві, включаючи визначення ключових аспектів для покращення, розробку та впровадження конкретних заходів та стратегій, аналіз економічної ефективності від запровадження запропонованих заходів.

Опис

Ключові слова

канали розподілу, управління збутом, стратегії, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз, вдосконалення.

Бібліографічний опис