Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи маркетингової діяльності підприємства, проведено маркетинговий аналіз та маркетингові дослідження діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства «Золотий вік». Враховуючи продукцію підприємства «Золотий вік» та конкурентні умови, пропонується запровадити удосконалення маркетингової діяльності, шляхом впровадження реклами, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Золотий Вік» на ринку.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, організація маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий комплекс, контроль маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий аналіз підприємства