Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто зміст та основні ознаки конкурентоспроможності підприємства, методи та критерії оцінювання конкурентоспроможності підприємства, а також основні стратегії конкурентоспроможності підприємства. З урахуванням специфіки товарів підприємства ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» та конкурентних умов запропоновано впровадити в асортимент підприємства шоколад, який містить вітаміни та мінерали. Нами визначено, що виробництво та реалізація шоколадних плиток з додаванням вітамінів та мінералів партією 1 млн плиток дасть змогу отримати суттєвий прибуток та досягти позитивного рівня рентабельності. Всі показники рентабельності при цьому мають стати додатними в плановому році, що свідчить про ефективність впровадження даного заходу з підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Опис
Ключові слова
асортимент, кондитерський ринок, реклама, просування, реалізація, конкуренція