Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи поведінки клієнтів кінотеатру, проведено аналіз ринку кінотеатрів, проведено аналіз зовнішнього маркетингового середовища компанії, виконано SWOT-аналіз та PEST-аналіз підприємства, складено характеристики цільових сегментів компанії, побудовано схему позиціонування послуг (кінотеатрів) конкурентів та розроблено рекомендації щодо вдосконалення сервісу послуг кінотеатру Планета кіно.

Опис

Ключові слова

поведінка споживача, вплив маркетингу, послуги кінотеатру, маркетингове середовище, аналіз ринку, позиціонування, сегментування, маркети-нгові дослідження, анкетування, опитування, ефективність

Бібліографічний опис