Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи сутності та особливостей формування маркетингової цінової політики підприємства. Проведено маркетинговий аналіз діяльності, оцінено цінову політику підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС» та конкурентних умов запропоновано впровадження механізму зміни цінової політики підприємства з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища та попиту споживачів.

Опис

Ключові слова

маркетинг, стратегія, ціна, цінова політика, цінова стратегія, управління, методи ціноутворення

Бібліографічний опис