Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретична та практична складові створення рекламної кампанії в Інтернеті. Досліджені рекламні кампанії для бізнесу на предмет їх сутності та значення. Підкреслено їх особливості, оцінено ефективність, враховано стратегії сегментації ринку та розміщення послуг. Проведено SWOT-аналіз діяльності, сегментацію ринку та позиціонування послуг. З урахуванням специфіки послуг «Приватбанку» та конкурентних умов, запропоновано план та бюджет проведення рекламної кампанії.
Опис
Ключові слова
конверсія, таргетинг, лід, реклама, маркетинг, покупці, SWOT-аналіз, рекламна кампанія, бюджет рекламної кампанії, сегментування ринку, позиціонування