Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства, надано визначення економічної сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства», розглянуто етапи формування конкурентної стратегії, охарактеризовані методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, проведена техніко-економічна характеристика ТОВ «Ласунка», зроблено маркетингове дослідження конкурентного середовища та надано оцінку конкурентоспроможності ТОВ «Ласунка», проведено сегментування ринку та визначено цільові сегментів, зроблено SWOT-аналіз для визначення перспективних напрямів розвитку ТОВ «Ласунка». З урахуванням специфіки діяльності підприємства запропоновано напрями вдосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «Ласунка», зокрема розроблено рекомендації щодо створення відділу маркетингу, запропоновано вихід на нові сегменти європейського ринку та надано економічне обгрунтування запропонованих заходів.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, конкурентна стратегія, управління конкурентоспроможністю, маркетингові інструменти, ТОВ «Ласунка», морозиво

Бібліографічний опис