Adaptation of the international experience of e-commerce development to the conditions of Ukraine

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У цій дипломній роботі розглянута та досліджена сфера електронної комерції з особливим акцентом на тому, як світові практики можуть бути застосовані до конкретних обставин України. Вступний розділ визначає важливість цього дослідження в контексті сучасної глобальної економіки. Він забезпечує потужну теоретичну та методологічну основу, вивчаючи природу, еволюцію та вплив електронної комерції. Крім того, в цому розділі проаналізовано міжнародне зростання електронної комерції в розвинутих економіках. У другому розділі проаналізований стан електронної комерції в Україні за останні декілька років. Критично оцінено можливості застосування міжнародного досвіду в Україні, включаючи культурні, економічні та регуляторні параметри. Такоє, у розділі роз’яснені поточні перешкоди та передбачені потенційні перспективи розвитку електронної комерції в Україні. Останній розділ містить аналіз зміни стану електронної комерції під час війни, зміну трендів, методів та мінливі вимоги онлайн-споживачів у складних обставинах. Надано практичні рекомендації щодо впровадження отриманих результатів для сприяння розвитку електронної комерції в Україні. На основі цих данних були запропонована модель та зроблені прогноз-розрахунки для підвищення прибутку онлайн компанії "COSMIC " за допомогою імплементації однієї з міжнародних практик.

Опис

This thesis examines and researches the field of e-commerce with a special emphasis on how global practices can be applied to the specific circumstances of Ukraine. The introductory section sets out the importance of this study in the context of today's global economy. It provides a strong theoretical and methodological framework by examining the nature, evolution and impact of e-commerce. In addition, this chapter analyzes the international growth of e-commerce in developed economies. The second section analyzes the state of e-commerce in Ukraine over the past few years. The possibilities of applying international experience in Ukraine, including cultural, economic and regulatory parameters, are critically assessed. That is, the section explains the current obstacles and predicts potential prospects for the development of ecommerce in Ukraine. The final chapter provides an analysis of the changing state of e-commerce during wartime, changing trends, methods and the changing demands of online consumers in challenging circumstances. Practical recommendations are provided for the implementation of the obtained results to promote the development of e-commerce in Ukraine. Based on these data, a model was proposed and forecast-calculations were made to increase the profit of the online company "COSMIC" by implementing one of the international practices.

Ключові слова

електронна комерція, онлайн-продаж, цифрова економіка, економічний розвиток, оптимізація, соціальні мережі, Україна, досвід міжнародних компаній

Бібліографічний опис

Зібрання