Globalization of the economy through franchising as an effective tool for expanding business
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У ході дослідження було вивчено теоретичні особливості франчайзингу
та встановлено його вирішальну значущість у процесі глобалізації
економічних взаємодій. Ми досліджували наукові підходи до поняття
франчайзингу та його історичну еволюцію. В рамках дослідження було
систематизовано різні види франчайзингу та зв'язків, а також підкреслено роль
франчайзингу у стратегічному зростанні мережевої компанії на глобальному
рівні.
Проведено глобальне дослідження успішності франчайзингу з прикладу
міжнародної фірми KFC. Обговорюються переваги франчайзингу з прикладу
KFC, розробляються критерії потенційних франчайзі. Оцінено
конкурентоспроможність та потенціал KFC в умовах глобальної інтеграції.
Було розроблено міжнародну концепцію франчайзингу з метою створення
мережі ресторанів здорового харчування в європейських країнах під брендом
KFC. Крім того, запропоновано концепцію та бізнес-модель розширення
фірми KFC за рахунок франчайзингу. Розроблено план реалізації бізнесконцепції та визначено показники економічної ефективності інвестиційного
проекту
Опис
The theoretical features of franchising were explored throughout the research,
and its critical significance in the process of globalization of economic interactions
was established. We investigated scientific approaches to the concept of franchising
as well as its historical evolution. Various kinds of franchising and connections were
systematized as part of the study, and the role of franchising in the strategic growth
of network company at the global level was emphasized.
A global study on the success of franchising was conducted, using the
international firm KFC as an example. The benefits of franchising are discussed in
the context of KFC, and the criteria for potential franchisees are developed. KFC's
competitiveness and potential in the context of global integration were evaluated.
An international franchising concept has been established with the goal of
establishing a network of healthy food restaurants in European nations under the
KFC brand.
Furthermore, the concept and business model for the expansion of the KFC
firm through franchising is offered. A business concept execution plan has been
designed, and economic efficiency metrics for the investment project have been
determined.
Ключові слова
Франшиза, франчайзинг, фастфуд, здорове харчування, глобалізація, інвестиційний проект