ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У цій роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару. Перший розділ розглядає визначення товару та його значення в контексті маркетингу, огляд життєвого циклу товару та застосування маркетингової політики на кожному етапі. На прикладі господарської діяльності компанії ТОВ "Sofa" проведено аналіз мебельного ринку України, визначено позиціонування та сегментування послуг компанії, а також здійснено SWOT-аналіз. У заключному розділі розглянуто шляхи вдосконалення маркетингової політики компанії на різних стадіях життєвого циклу товару, здійснено аналіз життєвого циклу товарів компанії, розроблено заходи для вдосконалення маркетингової політики та оцінено їхню економічну доцільність.

Опис

Ключові слова

маркетингова політика, життєвий цикл товару, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз, вдосконалення, економічна доцільність

Бібліографічний опис