ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація
Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуті психолого-педагогічні основи розробки та використання електронних засобів для забезпечення самостійної аудиторної та поза аудиторної роботи з англійської мови. Сформульовані вимоги до розробки навчальної комп’ютерної програми для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів іноземних мов.
Опис
Ключові слова
англійська мова, діалогічне мовлення, електронний засіб навчання, інформаційно-комунікаційні технології