Управління навчальним закладом (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Управління навчальним закладом (Студенти) за Автор "Надточій С.М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування готовності у педагогів до управління інноваційними процесами в закладі загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Надточій С.М.З’ясовано, що одним із спеціальних видів управлінської діяльності є управління інноваційними процесами в школі, без якого в наш час важко досягти цілей діяльності освітньої організації. Воно передбачає орієнтацію у цілісній системі школи і перебуває у тісному зв’язку з психологічними особливостями планування, організації та контролю освітніх структур. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів та обґрунтовано основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначено, що необхідною основою впровадження управлінської діяльності щодо інновацій в школі є застосування системного, діяльнісного, проблемно-функціонального та програмно-цільового підходів. Ефективність управління інноваціями в школі залежить від рівня готовності учасників освітнього процесу до управлінської діяльності. Готовність суб’єкта навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі – це комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, система його настановлень, які забезпечують успішну взаємодію всіх суб’єктів управлінської діяльності та ефективність управління в цілому. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. З’ясовано психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження. Визначено критерії та рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено та експериментально перевірено шляхи та умови формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено психолого-педагогічні заходи з метою підвищення рівня психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі.