Управління навчальним закладом (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Управління навчальним закладом (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління професійною підготовкою майбутніх учителів до розвивального навчання молодших школярів в освітньому середовищі ЗВО(2020) Сапожникова, Діана СтаніславівнаДокумент Теорія і методика управління навчально-методичною роботою вихователів дошкільної освіти(2020) Івченко, Регіна ВолодимирівнаДокумент Організаційно-педагогічні засади управління багатопрофільним позашкільним закладом освіти(2020) Олійник, Катерина ОлегівнаДокумент Організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури у системі методичної роботи педагогічних коледжів(2020) Дробот, Аліна ЮріївнаДокумент Механізми формування та розвитку позитивного іміджу закладу дошкільної освіти(2020) Арбузова, Анастасія АндріївнаДокумент Марія Ігорівна(2020) Черненко, Марія ІгорівнаДокумент Формування готовності майбутніх керівників закладу освіти до адаптивного управління у процесі фахової підготовки(2020) Приходько, Наталія МиколаївнаДокумент Управління якістю освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти(2020) Вініченко, Марія АндріївнаДокумент Критерії оцінки ефективності стратегічного управління приватним дошкільним закладом освіти(2020) Шевченко, Анна ОлександрівнаДокумент Підготовка майбутнього керівника до управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії(2020) Говрас, Ольга ВіталіївнаДокумент Теорія і практика управління приватною вищої школою України в умовах європейської інтеграції(2020) Честнова, Катерина ОлексіївнаДокумент Механізми управління розвитком освіти у сфері фізичної культури і спорту в Польщі.(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Формування професійної культури майбутнього керівника закладу освіти в умовах магістратури(2020) Глоба, Юлія ІгорівнаДокумент Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки(2020) Охріменко, Римма ОлександрівнаДокумент Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури(2020) Арцева, Єлизавета ЄвгеніївнаДокумент Формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кудрявець, Тетяна ОлександрівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз чинників та визначено організаційно- педагогічні умови формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом освіти. Розкрито сутність і зміст мотивації, визначено її структуру, побудовано моделі мотивації, описано характеристики, критерії, показники та рівні сформованості системи мотивації педагогічних працівників закладів вищої освіти. Визначено методи, форми і технології, обґрунтовано та експериментально перевірено програму формування мотивації педагогічних працівників. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між рівнем професіоналізму педагогічних працівників та ступенем їх задоволеності трудовим процесом. Надано рекомендації щодо формування мотивації викладачівДокумент Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного ліцею при вищому закладі освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевчук, Тетяна ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування організаційно-педагогічних шов для якісного управління роботою середніх освітніх навчальних закладів освіти на прикладі роботи ліцею при вищому навчальному закладі освіти . Перший розділ присвячено вивченню змісту ключових понять дослідження, зокрема, ..якість шкільної освіти”, „якість роботи навчального закладу”, „якість освітніх послуг”, ..якість навчально-виховного процесу”; наукових підходів в економічному та педагогічному менеджменті до визначення понять „команда” та „педагогічна команда”, „командне управління”, створення яких розглядалося в дослідженні як одна з ключових умов. У другому розділі було визначено критерії та показники оцінки ефективності управління якістю роботи навчальних закладів різного типу на різних рівнях управлінської діяльності, а результати дослідження засвідчили, що застосування моделі розробленої ліцеєм приведе до позитивних зрушень за різними показниками оцінки управління якістю роботи ЗНЗ, що дасть змогу перейти до підвищення якості навчального процесуДокумент Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Монах, Євгенія СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освітиДокумент Формування готовності у педагогів до управління інноваційними процесами в закладі загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Надточій С.М.З’ясовано, що одним із спеціальних видів управлінської діяльності є управління інноваційними процесами в школі, без якого в наш час важко досягти цілей діяльності освітньої організації. Воно передбачає орієнтацію у цілісній системі школи і перебуває у тісному зв’язку з психологічними особливостями планування, організації та контролю освітніх структур. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів та обґрунтовано основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначено, що необхідною основою впровадження управлінської діяльності щодо інновацій в школі є застосування системного, діяльнісного, проблемно-функціонального та програмно-цільового підходів. Ефективність управління інноваціями в школі залежить від рівня готовності учасників освітнього процесу до управлінської діяльності. Готовність суб’єкта навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі – це комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, система його настановлень, які забезпечують успішну взаємодію всіх суб’єктів управлінської діяльності та ефективність управління в цілому. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. З’ясовано психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження. Визначено критерії та рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено та експериментально перевірено шляхи та умови формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено психолого-педагогічні заходи з метою підвищення рівня психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі.Документ Формування у майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Ахмед РаеесУ кваліфікаційній роботі розкрито теоретико-методологічні засади дослідження, презентовано нове вирішення наукової проблеми, що виявляється в розробці й науковому обґрунтуванні концепції, моделі формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Виявлено, що наявні класифікації ризиків у галузі освіти дозволяють розділити їх на кілька груп за різними ознаками: масштабом виникнення (макроризики, мезоризики, мікроризики), джерелом (зовнішні, внутрішні, суб’єктивні, об’єктивні), часом (короткострокові, середньострокові, довгострокові), терміном дії (ретроспективні, поточні, перспективні), характером прояву (прогнозовані, непрогнозовані), чинниками виникнення (політичні, економічні). Класифіковано такі групи ризиків за сферою походження: політико-правові, фінансово-економічні, організаційно-технічні, кадрові, управлінські, інформаційно-комунікаційні, соціокультурні, навчально-методичні. Визначено компоненти (особистісний, когнітивний, функційний), критерії (активність/пасивність особистості, усвідомленість/неусвідомленість знань, гнучкість/ригідність умінь) з відповідними показниками, схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками» (достатній, задовільний, низький). Визначено і науково обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками. Розроблено модель формування готовності майбутніх керівників закладів освіти здібності до управління ризиками, що є структурованою системою взаємопов’язаних елементів і містить такі етапи: когнітивно-збагачувальний, інструментально-технологічний, оцінно-рефлексивний. Доведено, що результати, отримані до і після формувального експерименту в експериментальній групі суттєво відрізняються, ця різниця є статистично вагомою.