Управління навчальним закладом (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Управління навчальним закладом (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії оцінки ефективності стратегічного управління приватним дошкільним закладом освіти(2020) Шевченко, Анна ОлександрівнаДокумент Марія Ігорівна(2020) Черненко, Марія ІгорівнаДокумент Механізми управління розвитком освіти у сфері фізичної культури і спорту в Польщі.(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Механізми формування та розвитку позитивного іміджу закладу дошкільної освіти(2020) Арбузова, Анастасія АндріївнаДокумент Модернізація інформаційно-цифрової підготовки керівників в умовах підвищення кваліфікації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Дерієнко А.В.Кваліфікаційна робота здобувача 2-го курсу, спеціальності 073 «Управління навчальними закладами» (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників в умовах підвищення кваліфікації Актуальність дослідження зумовлена соціальним замовленням суспільства щодо якісної інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО, потребою модернізації процесу інформаційно-цифрової підготовки, відповідно до сучасних вимог окреслених у законодавчих та нормативних документах. У першому розділі «Теоретичний і методичний аспекти особливостей модернізації інформаційно- цифрової підготовки керівників ЗЗСО в умовах підвищення кваліфікації» проаналізовано поняття «інформаційно-цифрова компетентність керівників ЗЗСО як результат інформаційно-цифрової підготовки» , розкрито сутність комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ у підвищенні кваліфікації керівників ЗЗСО, визначено чинники модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО. У другому розділі «Дослідно-експериментальна перевірка результативності модернізації інформаційно-цифрової підготовки на засадах комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ» наведено загальну методику проведення дослідження, висвітлено результати дослідно-експериментальної перевірки та презентовано методичні рекомендації щодо модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ. Теоретична значущість та наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: визначено і теоретично обґрунтовано спосіб модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО на основі комплексного підходу до реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в освітньому процесі; розкрито сутність інформаційно-цифрової компетентності керівника ЗЗСО як динамічної комбінації знань, умінь, способів мислення, поглядів, цінностей, що визначають його цифрову грамотність і здатність використовувати інформаційно-цифрові технології процесі управління ЗЗСО. Виокремлено її складники: когнітивний (знання основ роботи з цифровими даними; способів створення цифрового контенту; дидактичних можливостей інформаційно-цифрових технологій в процесі підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО; методики використання інформаційно-цифрових технологій у процесі управління закладом загальної середньої освіти); операційно-діяльнісний (уміння використовувати цифрові засоби в професійній діяльності та суспільному житті, реалізовувати дидактичні можливості ІЦТ в процесі підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО; схарактеризовано рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності керівників ЗЗСО (високий, середній, базовий); в якості чинників модернізації інформаційно-цифрової підготовки виокремлено: випереджувальний характер навчання; інформаційна діяльність та інформаційна взаємодії з використанням ІЦТ; модульність; варіативність; прикладна спрямованість підготовки; електронна та дистанційна підтримка процесу підвищення кваліфікації; цифрове освітнє середовище. Практичне значення одержаних результатів дослідження. Закладам вищої та післядипломної освіти запропоновано один із способів модернізації інформаційно-цифрової підготовки. Він полягає у комплексній реалізації дидактичного потенціалу ІЦТ в основних формах організації процесу підвищення кваліфікації: на навчальних заняттях, у самостійній роботі, практичній підготовці, контрольних заходах. Для його реалізації запропоновано навчально-методичне забезпечення модернізації інформаційно-цифрової підготовки керівників ЗЗСО. За результатами дослідження укладено методичні рекомендації для викладачів закладів вищої та післядипломної освіти, що здійснюють підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО. Результати дослідження можуть бути використані викладачами, з метою модернізації інформаційно-цифрової підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації, під час складання навчальних програм, плануванні й проведенні навчальних занять, організації самостійної роботи, під час практичної підготовки слухачів і контрольних заходів.Документ Організаційно-педагогічні засади управління багатопрофільним позашкільним закладом освіти(2020) Олійник, Катерина ОлегівнаДокумент Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного ліцею при вищому закладі освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевчук, Тетяна ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування організаційно-педагогічних шов для якісного управління роботою середніх освітніх навчальних закладів освіти на прикладі роботи ліцею при вищому навчальному закладі освіти . Перший розділ присвячено вивченню змісту ключових понять дослідження, зокрема, ..якість шкільної освіти”, „якість роботи навчального закладу”, „якість освітніх послуг”, ..якість навчально-виховного процесу”; наукових підходів в економічному та педагогічному менеджменті до визначення понять „команда” та „педагогічна команда”, „командне управління”, створення яких розглядалося в дослідженні як одна з ключових умов. У другому розділі було визначено критерії та показники оцінки ефективності управління якістю роботи навчальних закладів різного типу на різних рівнях управлінської діяльності, а результати дослідження засвідчили, що застосування моделі розробленої ліцеєм приведе до позитивних зрушень за різними показниками оцінки управління якістю роботи ЗНЗ, що дасть змогу перейти до підвищення якості навчального процесуДокумент Організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури у системі методичної роботи педагогічних коледжів(2020) Дробот, Аліна ЮріївнаДокумент Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Монах, Євгенія СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освітиДокумент Підготовка майбутнього керівника до управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії(2020) Говрас, Ольга ВіталіївнаДокумент Стратегічне управління розвитком закладу загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Стецун І.Ю.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі управління розвитком закладів загальної вищої освіти. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено вивченню передумов виникнення і сутності стратегічного управління; розкрито сутність поняття “стратегія” та наведено її класифікацію, проаналізовано еволюцію наукових поглядів на стратегічне управління та досліджено основні засади та етапи здійснення стратегічного управління в галузі освіти. У другому розділі розкрито методичні засади та результати емпіричного дослідження щодо формування та провадження стратегії управління розвитком закладу загальної середньої освіти; здійснено стратегічний аналіз та оцінку діяльності навчального закладу; представлено методичні рекомендації щодо удосконалення та підвищення ефективності стратегічного управління закладами освіти. Висновки містять основні результати проведених досліджень.Документ Теорія і методика управління навчально-методичною роботою вихователів дошкільної освіти(2020) Івченко, Регіна ВолодимирівнаДокумент Теорія і практика управління приватною вищої школою України в умовах європейської інтеграції(2020) Честнова, Катерина ОлексіївнаДокумент Управління професійною підготовкою майбутніх учителів до розвивального навчання молодших школярів в освітньому середовищі ЗВО(2020) Сапожникова, Діана СтаніславівнаДокумент Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки(2020) Охріменко, Римма ОлександрівнаДокумент Управління якістю освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти(2020) Вініченко, Марія АндріївнаДокумент Формування готовності майбутніх керівників закладу освіти до адаптивного управління у процесі фахової підготовки(2020) Приходько, Наталія МиколаївнаДокумент Формування готовності у педагогів до управління інноваційними процесами в закладі загальної середньої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Надточій С.М.З’ясовано, що одним із спеціальних видів управлінської діяльності є управління інноваційними процесами в школі, без якого в наш час важко досягти цілей діяльності освітньої організації. Воно передбачає орієнтацію у цілісній системі школи і перебуває у тісному зв’язку з психологічними особливостями планування, організації та контролю освітніх структур. Проаналізовано соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів та обґрунтовано основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначено, що необхідною основою впровадження управлінської діяльності щодо інновацій в школі є застосування системного, діяльнісного, проблемно-функціонального та програмно-цільового підходів. Ефективність управління інноваціями в школі залежить від рівня готовності учасників освітнього процесу до управлінської діяльності. Готовність суб’єкта навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі – це комплекс взаємопов’язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, система його настановлень, які забезпечують успішну взаємодію всіх суб’єктів управлінської діяльності та ефективність управління в цілому. Здійснено системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. З’ясовано психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження. Визначено критерії та рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено та експериментально перевірено шляхи та умови формування готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі. Розроблено психолого-педагогічні заходи з метою підвищення рівня психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі.Документ Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури(2020) Арцева, Єлизавета ЄвгеніївнаДокумент Формування професійної культури майбутнього керівника закладу освіти в умовах магістратури(2020) Глоба, Юлія Ігорівна