Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов за Автор "Дегтярьова, Юлія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ(2011) Тарнопольський, Олег Борисович; Дегтярьова, Юлія ВолодимирівнаСтаття присвячена розгляду поняття автентичності навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. Висувається принцип автентичності як обов’язкова умова забезпечення ефективності навчання. Автентичними навчальними матеріа- лами у навчанні іноземної мови для професійної комунікації вважаються такі письмові або усні тексти, які написані або наговорені носіями мови-фахівцями у даній галузі для носіїв мови, також фахівців у цій галузі. Розглядаються синтезовані тексти як найдоцільніший та найзручніший для використання у навчальному процесі вид автентичних навчальних матеріалів.Документ АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У КУРСАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У НЕМОВНИХ ВИШАХ(2011) Тарнопольський, Олег Борисович; Дегтярьова, Юлія ВолодимирівнаСтаття аналізує поняття автентичності навчальної діяльності студентів у навчанні іноземної мови для спеціальних цілей у немовних вишах. Встановлюється різниця двох аспектів автентичності у навчанні іноземних мов: автентичності навчальних матеріалів та автентичності навчальної діяльності. Наводяться приклади комунікативних ситуацій та видів навчальної діяльності на заняттях з іноземних мов, які можна вважати автентичними з точки зору професійних потреб майбутніх випускників.Документ СОЧЕТАНИЕ КОММУНИКАТИВНОГО И МЕЖКУЛЬТУРНОГО ПОДХОДОВ В ПРЕПОДАВАНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗАХ(2011) Тарнопольський, Олег Борисович; Дегтярьова, Юлія Володимирівна; Кожушко, Світлана ПавлівнаВ статье раскрываются некоторые пути сочетания коммуникативного и межкультурного подходов в преподавании иностранных языков в неязыковых вузах. Выделяется экспериенциальная методика как средство достижения такого сочетания.