Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов за Автор "Кожушко, Світлана Павлівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ACQUIRING ESP EXPERIENTIALLY: A CASE FOR TEACHING ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES TO TERTIARY STUDENTS MAJORING IN TOURISM AND HOSPITALITY(2018-10) Тарнопольський, Олег Борисович; Кожушко, Світлана ПавлівнаThe article analyzes the essence of experiential method that makes the most important part of the constructivist approach to teaching English for specific/professional purposes (ESP) to tertiary students majoring in Tourism and Hospitality at Ukrainian universities. It is demonstrated that the experiential method is based not on conscious learning but on subconscious acquisition by students of communicative target language skills – the effect that is achieved through gamification of learning activities. The cooperative / collaborative nature of acquisition / learning activities belonging to the experiential method is also emphasized. Blended (off-line / on-line) learning is discussed as an important constituent of experiential teaching / learning process. A number of experiential acquisition / learning activities are analyzed in the article. Those activities include: role plays and simulations, brainstorming, case-studies, and discussions, students’ target language presentations, writing assignments (writing essays, reports, summaries, abstracts, even articles in the target language), project work, and the Internet search with the aim of finding information required for doing creative experiential tasks. A part of the article is devoted to giving examples of such activities as represented in the experiential coursebook “Tourism and Hospitality Industry Matters” developed by the authors. All through the article the orientation of language studies at students’ future profession is emphasized. The paper is concluded with stressing the positive effect that the suggested experiential method, used as a practical way of implementing the constructivist approach in ESL studies, produces both on the target language learning outcomes and on the development of students’ ESL learning motivation.Документ Secondary language personality and principled pragmatism in developing that personality in foreign language education at tertiary linguistic schools(Taylor & Francis, 2021-03-17) Тарнопольський, Олег Борисович; Кожушко, Світлана Павлівна; Ключник, Руслан Максимович; Сторожук, Світлана ДмитрівнаThe article deals with the issue of developing the secondary (English-speaking) language personality of English-major Ukrainian university students who have chosen the professions of teachers of English, translators, and interpreters. Only the development of such a personality, consisting of the language, communicative, and cultural constituents, can provide for learners’ achievement of the native-like proficiency in all aspects of communication in English, that proficiency being the goal of learning English for English-major students. The paper analyzes the essence of the notion “secondary language personality,” the constituent parts of that personality, and the components of its leading, cultural, constituent that includes communicative etiquettes and communicative behavioral patterns different for different (national) speech communities. The characteristics of communicative etiquettes and communicative behavioral patterns are also analyzed in relation to the communicative culture of English-speaking nations. The article states that, when teaching English-major students, all the three constituents should be taught integratedly. The principled pragmatism with its ten underlying principles is suggested as the theoretical approach to such teaching and learning, while experiential learning, based on the same ten principles, with its creative experiential learning activities is considered as the practical method of implementing the principled pragmatic theory in pedagogical practice.Документ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ЯК ВИД АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ НЕМОВНИХ ВИШІВ(2017) Тарнопольський, Олег Борисович; Черняк, Наталія Олександрівна; Кожушко, Світлана ПавлівнаРозглянуто англомовні курси («Основи психології та педагогіки» і «Мовна модель сучасної ді- лової комунікації»), що були розроблені як курси дисциплін гуманітарного циклу для студентів не- мовних спеціальностей (економістів) першого та другого років навчання. Ці курси використовуються здебільшого як вибіркові і призначені для студентів, які з початку навчання у ВНЗ володіють загаль- новживаною англійською мовою на передсередньому/середньому рівні (В1+/В2). Викладання поді- бних курсів розглядається як одна з форм англомовного занурення, що впроваджується не на про- сунутому, як зазвичай, а на ранньому етапі навчання у немовному виші. Аналізуються три можливі види організації подібних курсів: як повне або як помірне і часткове занурення.Документ Гейміфікація у навчанні іноземних мов у вищій школі(2018) Тарнопольський, Олег Борисович; Кожушко, Світлана Павлівна; Кабанова, Марина РоманівнаСтаття розглядає основні шляхи впровадження гейміфікації у навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проводиться аналіз гейміфікації з точки зору її використання у курсах мовної підготовки, обговорюється різні види навчальної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, і аналізуються можливі сфери їх використання як у немовному, так і у мовному ВНЗ. Форми гейміфікації поділяються на ті, які можуть регулярно використовуватися у навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови на безперервну ігрову діяльність.Документ МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ(2007) Тарнопольський, Олег Борисович; Кожушко, Світлана ПавлівнаНавчання ділового листування англійською мовою є найважливішою складовою будь-якого курсу навчання англомовного письма у вищому навчальному закладі (як мовному, так і немовному). Причина в тому, що саме вміння іншомовного ділового листування можуть стати та реально стають у найбільшій нагоді фахівцю будь-якого профілю в його практичній професійній діяльності. Для формування потрібних для такого листування умінь необхідна система відповідних вправ, розгалужених та узгоджених одна з одною за ціллю, складністю та рівнем виконання. Метою даної статті є узагальнений опис такої системи вправ та їх типології. При цьому в статті йдеться тільки про систему вправ для розвитку умінь англомовного ділового листування, тобто умінь правильної побудови ділових листів з точки зору їх формату (композиційно-структурних особливостей) та умінь правильного висловлювання в них своїх намірів та думок відповідно до соціокультурних норм англомовного соціуму. Питання щодо системи вправ для відпрацювання техніки англомовного ділового листування (розвитку у студентів відповідних базових лексичних, граматичних, пунктуаційних та стилістичних навичок) стаття не розглядає.Документ МЕТОДОЛОГІЯ СУМІСНОГО ВИКОРИСТАННЯ СASE-STUDY ТА АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ТА МЕНЕДЖЕРСЬКИХ ДИСЦИПЛИН(2008) Тарнопольський, Олег Борисович; Момот, Володимир Євгенійович; Кожушко, Світлана ПавлівнаАктивні методи навчання, такі як: вивчення конкретних ситуацій (case-study), групові проекти, рольові ігри, індивідуальні або групові презентації в аудиторії надобувають усе більшої популярності у бізнес-менеджмент-освіті. Згідно із сучасними даними, ці методи навчання посідають перші місця в рейтингу ефективності як на думку студентів, так і викладачів.Документ СОЧЕТАНИЕ КОММУНИКАТИВНОГО И МЕЖКУЛЬТУРНОГО ПОДХОДОВ В ПРЕПОДАВАНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗАХ(2011) Тарнопольський, Олег Борисович; Дегтярьова, Юлія Володимирівна; Кожушко, Світлана ПавлівнаВ статье раскрываются некоторые пути сочетания коммуникативного и межкультурного подходов в преподавании иностранных языков в неязыковых вузах. Выделяется экспериенциальная методика как средство достижения такого сочетания.