2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Автор "Бабічев Дмитро Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Товарний асортимент підприємства та особливості його формування(2023) Бабічев Дмитро АндрійовичУ кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретично-методичні основи управління асортиментної політики підприємства та оцінки її ефективності. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, асортиментну та маркетингову політику підприємства та визначено рівень його конкурентоспроможності на вітчизняному ринку тактичного одягу. Проведено ABC-XYZ-аналіз товарного асортименту підприємства та визначено ті групи товарів, які здатні принести підприємству найбільші прибутки. Розроблено напрями оптимізації товарної та географічної структури продукції підприємства. Наведено пропозиції виходу підприємства на нові ринки збуту. Наведено оцінку ефективності запропонованих заходів та доведено їх результативність для досліджуваного підприємства.