2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 71
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет(2023) Сичова Ганна СергіївнаУ кваліфікаційній роботі розглядаються теоретична та практична складові створення рекламної кампанії в Інтернеті. Досліджені рекламні кампанії для бізнесу на предмет їх сутності та значення. Підкреслено їх особливості, оцінено ефективність, враховано стратегії сегментації ринку та розміщення послуг. Проведено SWOT-аналіз діяльності, сегментацію ринку та позиціонування послуг. З урахуванням специфіки послуг «Приватбанку» та конкурентних умов, запропоновано план та бюджет проведення рекламної кампанії.Документ Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет(2023) Аносова Вікторія ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра було здійснено маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «КОМПАНІЯ БРЕНДКОМ». Було досліджено особливості проведення рекламної кампанії та PR-кампанії в мережі Інтернет. Було запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної політики підприємства.Документ Маркетинговий комплекс підприємства і напрями його вдосконалення(2023) Царьова Юлія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування комплексу маркетингу підприємства, здійснено аналіз комплексу маркетингу, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ГЕРА». Запропоновані заходи носять комплексний характер та стосуються кожного елементу комплексу маркетингу на підприємстві. Запропоновано заходи з розвитку та збільшення каналів збуту, покращення комунікаційної політики підприємства.Документ Дослідження поведінки споживачів як частина маркетингової діяльності підприємства(2023) Бабіч Владислава ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи досліджень поведінки користувачів підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетингове дослідження споживачів, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингова комунікація підприємства «Better Me». З урахуванням специфіки IT-продукту підприємства «Better Me» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового шляху комунікації та залучення користувачів до мобільного застосунку, рекомендовано проводити аудит індексу лояльності та задоволеності клієнтів власними силами раз на 3 місяці, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Better Me» на ринку.Документ Improvement of the enterprise’s marketing communications mix using the Internet(2023) Khomenko A.O.У бакалаврській роботі розглянуто теоретико-методичні засади організації та управління маркетингом підприємства, проведено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит підприємства, розроблено рекомендації щодо удосконалення організації маркетингової діяльності компанії "Гарднер Денвер". З урахуванням специфіки продукції компанії "Гарднер Денвер" та конкурентних умов запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій. На основі оцінки економічної ефективності визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та вплинуть на зростання її інноваційного потенціалу, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства "Гарднер Денвер" на ринку.Документ Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2023) Драган Інна ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто зміст та основні ознаки конкурентоспроможності підприємства, методи та критерії оцінювання конкурентоспроможності підприємства, а також основні стратегії конкурентоспроможності підприємства. З урахуванням специфіки товарів підприємства ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» та конкурентних умов запропоновано впровадити в асортимент підприємства шоколад, який містить вітаміни та мінерали. Нами визначено, що виробництво та реалізація шоколадних плиток з додаванням вітамінів та мінералів партією 1 млн плиток дасть змогу отримати суттєвий прибуток та досягти позитивного рівня рентабельності. Всі показники рентабельності при цьому мають стати додатними в плановому році, що свідчить про ефективність впровадження даного заходу з підвищення конкурентоспроможності підприємства.Документ Development of marketing activities to form a positive image of the company(2023) Volkova M.O.The bachelor’s thesis were considered the theoretical foundations of the company's image, an analysis was made of how to form a positive image, an analysis of the market in which the company operates, a SWOT analysis was performed, a marketing study of the most effective factors for creating a positive image was conducted, and recommendations were developed for improving Bayer's work.Документ Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства(2023) Кучер Аліна ІгорівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи сутності та особливостей формування маркетингової цінової політики підприємства. Проведено маркетинговий аналіз діяльності, оцінено цінову політику підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової цінової політики підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ЗАВОД «ДИНАМО-СІЛЕЙР ПЛЮС» та конкурентних умов запропоновано впровадження механізму зміни цінової політики підприємства з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища та попиту споживачів.Документ Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми(2023) Івановська Софія ВолодимирівнаЦя кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингових заходів з метою формування позитивного іміджу американської технологічної компанії APPLE INC. Дослідження зосереджується на важливості іміджу як стратегічного ресурсу для підприємств та визначає основні аспекти, які впливають на формування іміджу. У роботі проведено аналіз різноманітних теорій та підходів до іміджу фірми, включаючи брендінг, корпоративну соціальну відповідальність, сприйняття споживачів та вплив соціальних мереж. Також розглянуті чинники, які можуть негативно впливати на імідж фірми, такі як кризові ситуації, погане обслуговування клієнтів та недостовірна реклама.Документ Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства(2023) Євтеєва Ангеліна ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи поведінки клієнтів кінотеатру, проведено аналіз ринку кінотеатрів, проведено аналіз зовнішнього маркетингового середовища компанії, виконано SWOT-аналіз та PEST-аналіз підприємства, складено характеристики цільових сегментів компанії, побудовано схему позиціонування послуг (кінотеатрів) конкурентів та розроблено рекомендації щодо вдосконалення сервісу послуг кінотеатру Планета кіно.Документ Реклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконалення(2023) Гуржій Яна ВладиславівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто науково-теоретичні засади дослідження реклами в системі комунікаційної діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз системи комунікаційної діяльності ТОВ «Майстерня зелених стін і дахів» і шляхи її вдосконалення. З урахуванням специфіки рекламної діяльності підприємства «Майстерня зелених стін і дахів» запропоновано напрями удосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності, розроблено заходи, направлені на удосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності ТОВ «Майстерня зелених стін і дахів».Документ Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства(2023) Живага Валерія ВладиславівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової комунікаційної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» обґрунтовано заходи з підвищення ефективності його комунікаційної діяльності в соціальних мережах, розроблено заходи щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності підприємства на ринку.Документ Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства(2023) Мухохіна Катерина ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено комплексний аналіз діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Кідді-КО», розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової комунікаційної діяльності. Розширення комунікаційних каналів за допомогою телемаркетингу дозволить підвищити інформованість потенційних покупців про новинки асортименту, ціни та знижки на товари. Відкриття "гарячої лінії" для зворотного зв'язку з покупцями забезпечить краще задоволення їх потреб споживачів. Впровадження запропонованих заходів дозволить підвищити ефективність маркетингової комунікаційної діяльності підприємства.Документ Маркетингові інструменти управління конкурентоспроможністю підприємства(2023) Ільєнко Павло СтаніславовичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства, надано визначення економічної сутності поняття «конкурентоспроможність підприємства», розглянуто етапи формування конкурентної стратегії, охарактеризовані методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, проведена техніко-економічна характеристика ТОВ «Ласунка», зроблено маркетингове дослідження конкурентного середовища та надано оцінку конкурентоспроможності ТОВ «Ласунка», проведено сегментування ринку та визначено цільові сегментів, зроблено SWOT-аналіз для визначення перспективних напрямів розвитку ТОВ «Ласунка». З урахуванням специфіки діяльності підприємства запропоновано напрями вдосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «Ласунка», зокрема розроблено рекомендації щодо створення відділу маркетингу, запропоновано вихід на нові сегменти європейського ринку та надано економічне обгрунтування запропонованих заходів.Документ Стратегії та тактика просування бізнесу в соціальних медіа(2023) Кузьменко Дар’я ІгорівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні поняття SMM, пояснено особливості використання основних напрямків SMM-просування в умовах сучасного ринку, здійснено аналіз маркетингової діяльності компанії NataliOrganic. Проведено аналіз ринку косметики в Україні, конкурентний аналіз. Оцінено поточний стан SMM діяльності компанії, складено SWOT-аналіз. Розроблено та втілено стратегію просування в обраних соціальних мережах.Документ Marketing activity of the enterprise and ways to improve it(2023) Nahaitseva O.SIn the bachelor's qualification work, modern approaches to the essence of marketing activity and marketing management at the enterprise were considered, the state of the marketing activity of the Symbol enterprise was analyzed and evaluated, and ways of improving the marketing management of the Symbol network business were developed. Taking into account the specifics of the company's products and competitive conditions, it is proposed to select a target segment for the development of a complex of modern marketing communications based on a client-oriented approach.Документ Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Єлісєєва Тетяна ІгорівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи організації маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ФАВОРИТ ЗНАК». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ФАВОРИТ ЗНАК» та конкурентних умов запропоновано впровадження організаційних заходів у діяльність відділу маркетингу та збуту, рекомендовано проводити моніторинг маркетингових комунікацій та відкрити інтернет-магазин.Документ The mechanism of developing and holding a specialized exhibition(2023) Bezsmertnyi IlliaДокумент Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Барабанчик Максим ВіталійовичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації маркетингово діяльності підприємства, а саме досліджено поняття «маркетинг»,«стратегія маркетингу», «управління маркетингом» тощо. Визначено методологію оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємствах, визначеноетапи маркетингових стратегій. Автором проаналізовано організацію маркетингу в ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП» м. Дніпро. Розглянута загальна характеристика даного підприємства, визначено маркетингові стратегії, досліджено конкурентоспроможність ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» на ринку. Визначено стратегічний аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП», а саме здійснено PEST-аналіз, SWOT-аналіз. У кваліфікаційній роботі автором розглянути проблемні питання ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» та шляхи вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Визначено оптимізації бюджетування маркетингових комунікацій.Документ Товарний асортимент підприємства та особливості його формування(2023) Бабічев Дмитро АндрійовичУ кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретично-методичні основи управління асортиментної політики підприємства та оцінки її ефективності. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, асортиментну та маркетингову політику підприємства та визначено рівень його конкурентоспроможності на вітчизняному ринку тактичного одягу. Проведено ABC-XYZ-аналіз товарного асортименту підприємства та визначено ті групи товарів, які здатні принести підприємству найбільші прибутки. Розроблено напрями оптимізації товарної та географічної структури продукції підприємства. Наведено пропозиції виходу підприємства на нові ринки збуту. Наведено оцінку ефективності запропонованих заходів та доведено їх результативність для досліджуваного підприємства.