2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА(2023) Тітова Владислава АндріївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи поведінки споживачів та їх значення для маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз господарської діяльності та внутрішнього середовища ТОВ «Медтехніка Південь». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Медтехніка Південь» та конкурентних умов запропоновано удосконалення асортиментної політики, рекомендовано впровадження маркетингових інструментів для дослідження споживчої поведінки.Документ Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет(2023) Малій Денис ВладиславовичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації рекламної кампанії в Інтернеті, враховуючи маркетингове середовище та конкурентні умови. Дослідник проводить аналіз кампанії "Будгарант Плюс Україна" та її особливості, а також вивчає специфіку Інтернет-маркетингу. На основі отриманих даних розробляється рекламна кампанія в мережі Інтернет, спрямована на просування продукції компанії.Документ Аналіз мікро- та макросередовища підприємства(2023) Нікашкіна Марія ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуті поняття мікро та макросередовища підприємства і теоретико-методичні основи їх аналізу. Після огляду економічних показників мережі «Сільпо», був здійснений регресійний аналіз впливу приросту кількості магазинів та сукупної торгівельної площі на дохід та прибуток підприємства. Результати показали, що компанії «Сільпо» необхідно відкривати більше супермаркетів, а не робити їх більшими за площею, щоб збільшити доходи та пом'якшити негативний вплив факторів зовнішнього середовища. Були запропоновані рекомендації щодо подальших стратегічних дій на основі результатів дослідження.Документ Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Шрам Оксана ЄвгенівнаУ кваліфікаційній роботі розглянути теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, проведена характеристика ТМ IQOS компанії Philip Morris, виконано аналіз українського ринку електронних сигарет, проведено сегментування ринку та позиціонування торгової марки. На основі дослідження виявлені слабкі сторони та запропоновані заходи для покращення маркетингової діяльності. Використання запропонованих заходів дозволить компанії удосконалити маркетингову діяльність.Документ Маркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення(2023) Шналь Єлизавета КостянтинівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової товарної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «НОВА ПОШТА». З урахуванням специфіки послуг ТОВ «НОВА ПОШТА» та виявлених недоліків було запропоновано провести тренінг для працівників, а також запустити інтернет рекламу для більш вдалої оцінки якості обслуговування та задоволеності клієнтів.Документ Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації та цифровізації(2023) Чиньонова Поліна ЄвгенівнаУ дипломній роботі розглянуті теоретичні аспекти маркетингової діяльності в умовах глобалізації та цифровізації та розробки маркетингової стратегії підприємства, проаналізовано ринок, внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства, що випускає органічну косметику під торговою маркою «Weleda». На основі аналізу була сформульована місія компанії та визначені маркетингові цілі, для досягнення яких була розроблена стратегія і ряд маркетингових заходів. Використання обраних елементів маркетингової стратегії дозволить підприємству досягти намічених цілей у середньостроковій перспективі.Документ Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства(2023) Цепа Вікторія ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів. Проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «АРОМАТЄКА». Представлені напрями вдосконалення обслуговування клієнтів. В процесі написання роботи зроблено висновки та запропоновано заходи щодо удосконалення обслуговування клієнтів підприємства ТОВ «АРОМАТЄКА». Результати роботи можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.Документ Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення(2023) Христич Єва ВіталіївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи конкурентоспроможності продукції підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, SWOT аналіз і маркетингове дослідження уподобань споживачів, розроблено рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності продукції компанії Vodafone Україна. З урахуванням специфіки продукції підприємства «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового тарифного плану, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Vodafone Україна» на ринку.Документ Розробка маркетингових заходів щодо просування продукту в мережі Інтернет(2023) Федутенко Яна ДмитрівнаУ цьому дослідженні розглянуто теоретико-методологічні основи організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Зокрема, це передбачало проведення маркетингового аналізу та впровадження нових маркетингових заходів щодо просування в мережі Інтернет товарів підприємства ТОВ «РУШ», а також розробку рекомендацій щодо посилення його маркетингової діяльності. Враховуючи відмінні характеристики продукції підприємства, запропоновано нові маркетингові заходи та пропозиції щодо просування продукції мережі магазинів ТОВ «РУШ». На базі аналізу маркетингової діяльності компанії запропоновано приділяти більшу увагу соціальним мережам.Документ Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару(2023) Федуненко Карина ІгорівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи життєвого циклу товарів на різних стадіях, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової політики життєвого циклу товарів на різних стадіях життєвого циклу товару. З урахуванням специфіки продукції компанії «DANONE» та конкурентних умов запропоновано дотримуватися оптимального співвідношення нових товарів та продукції у відповідних стадіях життєвого циклу, проводити гнучку політику ціноутворення, активувати сайт компанії до інтерактивного спілкування зі споживачами та проводити рекламні заходи, які спрямовані на оптових і дрібнооптових клієнтів. Це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії «DANONE» на ринку.Документ Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2023) Снісар Єлизавета ВолодимирівнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто основи конкурентоспроможності підприємства, здійснено аналіз системи управління конкурентоспроможністю ТОВ «Сандора», розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. З урахуванням специфіки продукції підприємства та конкурентних умов запропоновано провести рекламну кампанію та зосередити зусилля на присутності в соціальних мережах, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сандора» на ринку.Документ Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства(2023) Скриль Яна ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Бі-Трейд». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «Бі-Трейд» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити аналіз маркетингової діяльності за допомогою CRM-системи дозволяє більш ефективно здійснювати діяльність маркетингової служби, і як наслідок підвищити рівень продажів, оптимізувати процес продажів і закупівель, підвищити рівень обслуговування покупців, оскільки система дозволяє зберігати інформацію про існуючих покупців, додавати клієнтів, що знову з'явилися, в єдиній базі, аналізувати зростання покупців, регулювати бізнес процеси, і навіть аналізувати отримані результати маркетингових досліджень.Документ Шляхи удосконалення комунікаційної політики підприємства із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу(2023) Прохорович Ангеліна ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи комунікаційної політики підприємства, здійснено оцінку комунікаційної діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства ТОВ «ТД «БІОЛА» із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу. Було запропоновано впровадження digital-технологій у комунікаційну діяльність, що позитивно сприятиме розвитку підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності на ринку.Документ Товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення(2023) Полковникова Тетяна ІгорівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової товарної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо її вдосконалення. З урахуванням специфіки продукції підприємства «АТБ-маркет» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетинговий аудит діяльності власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «АТБ-маркет» на ринку.Документ Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2023) Піленко Марія ІванівнаУ своїй кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти організації рекламної кампанії в мережі Інтернет. Крім цього, проведено аналіз маркетингового середовища компанії «Прогрес» з урахуванням особливостей їхньої продукції і конкурентних умов. В результаті була розроблена рекламна кампанія в мережі Інтернет спеціально для компанії «Прогрес».Документ Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення(2023) Мирошниченко Михайло ОлеговичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на підприємстві, здійснено маркетинговий аналіз, здійснено аналіз існуючої системи маркетингових досліджень, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингових досліджень у ТОВ «Vodafone Україна». З урахуванням специфіки послуг ТОВ «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нової анкети на підприємстві, що сприятиме удосконаленню отримання первинної маркетингової інформації.Документ Розвиток підприємства та способи підвищення конкурентних переваг в мережі Інтернет(2023) Малкіна Дарина РоманівнаДипломна робота присвячена дослідженню теоретичних та методологічних засад оптимізації процесів підвищення конкурентних переваг підприємств в мережі Інтернет, що потребує поглибленого вивчення для формування ефективної конкурентної стратегії; визначено методи оптимізації процесів керування на АЗС WOG. Проведено оцінку впливу на конкурентних переваги АЗС WOG на ринку нафтосервісних послуг України змін у їх конкурентній стратегії, яка визнана необхідною для зміцнення конкурентної позиції та подальшого розвитку внутрішніх складових відповідно до зростаючих потреб ринку. Як складова економічної орієнтації діяльності компанії та її стратегічного розвитку було досліджено матрицю пріоритетних напрямів оптимізації процесів управління. у тезисах розглянуто актуальність та переваги використання інтернет-технологій у бізнесі. Досліджено нові моделі ведення бізнесу в сучасних умовах та інформаційні системи, які допомагають автоматизувати процеси на підприємствах.Документ Інтернет як ніша для просування послуг та товарів(2023) Макієвська Таїсія ВадимівнаМакієвська Таїсія Вадимівна. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретикометодичні основи ресурсу інтернет як ніші для просування товарів або послуг на підприємстві, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації просування товарів на підприємстві ТОВ «ЄВА РУШ». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ЄВА РУШ» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетинговий аудит діяльності власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства ТОВ «РУШ» ТМ «ЄВА» на ринку.Документ Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах глобалізації(2023) Кучугурна Єва ВікторівнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто зростанням глобалізації та конкуренції, що вимагає від компанії розуміння потреб своїх цільових ринків, а також розробки ефективних міжнародних маркетингових стратегій для зміцнення своєї позиції на світовому ринку. Також проведено дослідження щодо сильних та слабких сторін діяльності ТОВ ПТК «АГРОМАТ» на політичному та економічному полі. Надано низку порад щодо покращення маркетингової діяльності підприємстві як на внутрішньому, так і на глобальному ринках. З урахуванням всіх сторін виведення компанії на міжнародний ринок, було проведено аналіз продукції, сервісу, веб-комунікації та сегментації ТОВ ПТК «АГРОМАТ». Виявлено нестабільні сторони підприємства, які потрібно покращити задля того, щоб їх конкурентоспроможність стала більш стійкою.Документ Рекламна діяльність підприємства і можливі напрями її покращення(2023) Куницька Катерина АндріївнаВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність стратегічного планування рекламної діяльності, особливості управління рекламною діяльністю на підприємстві; підходи до оцінки ефективності управління рекламної діяльності; надані характеристики господарської діяльності компанії «Versace»; проаналізований стан рекламної діяльності компанії «Versace»; розроблені заходи з вдосконалення рекламної діяльності компанії «Versace»; розглянута економічна доцільність (очікуваний ефект) запропонованих заходів.