2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Автор "Барабанчик Максим Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства(2023) Барабанчик Максим ВіталійовичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації маркетингово діяльності підприємства, а саме досліджено поняття «маркетинг»,«стратегія маркетингу», «управління маркетингом» тощо. Визначено методологію оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємствах, визначеноетапи маркетингових стратегій. Автором проаналізовано організацію маркетингу в ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП» м. Дніпро. Розглянута загальна характеристика даного підприємства, визначено маркетингові стратегії, досліджено конкурентоспроможність ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» на ринку. Визначено стратегічний аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП», а саме здійснено PEST-аналіз, SWOT-аналіз. У кваліфікаційній роботі автором розглянути проблемні питання ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» та шляхи вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Визначено оптимізації бюджетування маркетингових комунікацій.