2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Автор "Бегларян Марта Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2023) Бегларян Марта ГригорівнаУ кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні та методичні основи підвищення конкурентоспроможності підприємства «ДНЕПРОНОР».Було здійснено аналіз маркетингу та маркетинговий аудит діяльності компанії «ДНЕПРОНОР» з метою визначення її конкурентоспроможності, і були запропоновані рекомендації щодо підвищення її конкурентоспроможності.Для підприємства «ДНЕПРОНОР», враховуючи специфіку його продукції та конкурентне середовище, рекомендується відкриття відділу маркетингу. З метою забезпечення максимальної задоволеності потреб споживачів та досягнення максимального прибутку. Також рекомендується проводити маркетинговий аудит діяльності підприємства кожного року, щоб підвищити його конкурентоспроможність на ринку.