2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Автор "Вітер Катерина Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності на підприємстві(2023) Вітер Катерина ІгорівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності, а саме: дослідження рівня задоволеності з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві; рекомендації щодо оцінювання рівня обслуговування клієнтів з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві.