Кафедра менеджменту
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Автор "Глухий Артем Олегович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічні засади впровадження штучного інтелекту у систему менеджменту організацій(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024) Митрофанова Гання Яківна; Євтушенко Ольга Анатоліївна; Глухий Артем Олегович; Луговий Микита ДмитровичВ статті розглянуто теоретичні та методологічні засади впровадження штучного інтелекту у систему менеджменту організацій. Запропоновано кумулятивну модель впливу штучного інтелекту на механізм менеджменту організацій, у якій виділено суб’єктів впливу, інструменти впливу, напрями та виміри впливу, описано проблеми впливу штучного інтелекту на механізм менеджменту організацій та основні результати впливу. Систематизовано напрями підвищення продуктивності менеджменту у різних вимірах. Виділено основні результати, які дає організації використання штучного інтелекту. Запропоновано алгоритм впровадження штучного інтелекту в систему менеджменту організацій. Обґрунтовано виділення 8 етапів: формування організаційної культури; визначення цілей впровадження штучного інтелекту; визначення основних показників ефективності; формування інформаційної бази про стан системи менеджменту; аналіз продуктів з використанням штучного інтелекту; впровадження продуктів штучного інтелекту в систему менеджменту; моніторинг результатів впровадження штучного інтелекту; аудит системи менеджменту. Виділено основні фактори розвитку, імплементації та адаптації штучного інтелекту в систему менеджменту організацій на кожному з етапів впровадження штучного інтелекту.Документ Роль мотивації досягнення успіху у процесі професійного становлення потенційних керівників-лідерів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Митрофанова Ганна Яківна; Євтушенко Ольга Анатоліївна; Глухий Артем ОлеговичУ статті розглянуто теоретичні засади мотивації професійного становлення майбутніх менеджерів. Систематизовані структурні складові мотивації професійного становлення менеджерів на ранніх етапах (оптації та професійного навчання) за рахунок деталізації складових (потреб, ціннісних орієнтацій, когнітивного контролю, професійних намірів, мотивів, цілей). Детальне вивчення мотивів навчальної та професійної діяльності вказує на спільні та відмінні аспекти для обох етапів. Мотиви навчання включають пізнавальну потребу, мотивацію досягнення успіху, зацікавленість у процесі та результатах навчання. Мотиви професійної діяльності охоплюють престиж, матеріальні засоби, визнання, розвиток та самореалізацію. Зокрема, мотивація досягнення успіху визначається як ключовий мотив професійного становлення майбутніх менеджерів, організуючи їхню поведінку, як на етапі вибору майбутньої професії та на етапі навчання, так й на етапах професійної адаптації, самореалізації, професійної зрілості. Емпірично досліджено мотивацію професійного становлення майбутніх менеджерів - здобувачів бакалаврської програми «Менеджмент» в Університеті імені Альфреда Нобеля за допомогою тесту мотивації досягнення (Mehrabian Achieving Tendency Scale) та тесту «Мотиви вибору професії». За результатами дослідження перевірено концептуальну гіпотезу, про зв’язок між рівнем мотивації досягнення у здобувачів та факторами вибору майбутньої професії у сфері менеджменту. Зроблено висновок про те, що здобувачі, які обирають навчання за спеціальністю «Менеджмент» та мають домінуюче прагнення до успіху, роблять більш усвідомлений вибір професії, яка відповідає їх здібностям.