Кафедра менеджменту
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: X Міжнародна науково-практична конференція: тези доповідей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023-04-12)Збірник містить тези доповідей учасників X Міжнародної науковопрактичної конференції «Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку». Молоді науковці з України та інших країн наводять свої оцінки проблем розвитку системи менеджменту організацій у таких аспектах як інноваційна діяльність, сучасні тенденції стратегічного менеджменту, управління бізнес-процесами суб’єктів господарської діяльності, формування організаційної культури, удосконалення особистісних і колективних творчих здібностей менеджерів, а також шляхи вирішення деяких проблем державного управління.Документ Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: VІІІ Міжнародна науково-практична конференція: тези доповідей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021-12-03)Збірник містить тези доповідей учасників VІІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку». Молоді науковці з України та інших країн наводять свої оцінки проблем розвитку системи менеджменту організацій у таких аспектах, як інноваційна діяльність, сучасні тенденції стратегічного менеджменту, управління бізнес-процесами суб’єктів господарської діяльності, формування організаційної культури, удосконалення особистісних і колективних творчих здібностей менеджерів, а також шляхи вирішення деяких проблем державного управління.Документ Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: ІХ Міжнародна науково-практична конференція: тези доповідей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022-12-15)Збірник містить тези доповідей учасників ІХ Міжнародної науковопрактичної конференції молодих вчених і студентів «Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку». Молоді науковці з України та інших країн наводять свої оцінки проблем розвитку системи менеджменту організацій у таких аспектах як інноваційна діяльність, сучасні тенденції стратегічного менеджменту, управління бізнес-процесами суб’єктів господарської діяльності, формування організаційної культури, удосконалення особистісних і колективних творчих здібностей менеджерів, а також шляхи вирішення деяких проблем державного управління.Документ Державний борг країни: темпи і напрями його змін в Україні і Польщі(ТОВ «ДКС Центр», 2023) Піскова Жанна Валентинівна, Цуркан Ірина МиколаївнаУстаттіпроведеноаналізтемпівінапрямівзміндержавногоборгуУкраїнитаПольщі, яккраїнзрізнимитипамиекономік. Розглянутозаконодавчозатвердженіпоняттядержавногоборгуобохкраїн, йогоосновнукласифікаційнуознаку, заякоюподіляєтьсядержавнийборгвУкраїнііПольщі: навнутрішнійізовнішній. РозглянутопричинивиникненнявнутрішньогодержавногоборгуізовнішньогодержавногоборгувУкраїні. Встановлено, щовУкраїніназаконодавчомурівнізатвердженопоняття, як «гарантованийдержавоюборг», якевідсутнєуфінансовійсистеміПольщі. ПроведеноаналіздинамікизмінуструктурідержавноготагарантованогодержавногоборгуУкраїнизаперіод2013-2021 рр. ДослідженозмінизовнішньоготавнутрішньогодержавногоборгусекторупублічнихфінансівтаВВПзаперіод 2013-2021 рр. уПольщі. ПроаналізовановдинаміціпоказниквідношеннядержавногоборгудоВВПрізнихкраїн. Висловлюєтьсяприпущення, щодержавнийборгможнарозглядатинетількиякнегативнеявищевекономіцікраїни, аіякможливостірозвиткуекономікичереззовнішніівнутрішнізапозичення. Особливуувагупотрібноприділятинейогорозміру, аконтролюзанапрямамивикористання. Устаттівикористанопраціпольськихтаукраїнськихвчених, якімістятьсучаснийпогляднапроблемудержавногоборгу, однак, нанашудумку, недостатньоувагиприділеносамеаналізутенденційпоказниківдержавногоборгуУкраїнивпорівняннізкраїнамизрозвинутоюекономікою.Документ Контури зміни парадигми податкової політики України(Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка», 2020) Піскова Жанна Валентинівна, Цуркан Ірина МиколаївнаАктуальність теми дослідження обумовлена відсутністю в Україні інституту податку, який повинен мати філософію створення, формуванням нової парадигми розвитку податкової політики з урахуванням наслідків сучасної всесвітньої кризи. Метою дослідження є з'ясуванні питання, яку аналогову модель податкової політики із застосуванням якого типу слід обрати Україні для побудови інституту податку в контексті парадигми подальшого розвитку. Для отримання результатів дослідження використано загальнофілософський метод, дедуктивний метод, метод порівняльного аналізу, аналогій, узагальнення. У статті розглянуто аналогові моделі податкової політики: модель політики максимальних податків (фіскальний та фіскально-перерозподільчий тип), результатом застосування є збільшення податкового тягаря на економіку і населення; модель політики мінімальних податків (регулюючий та фіскально-конкуруючий тип), результатом застосування є зниження доходів бюджету, скорочення державних інвестицій, значне зменшення соціальних видатків; модель політики розумних податків (фіскально-регулюючий тип), результатом застосування є знаходження компромісу між реалізацією фіскаль¬ної, регулюючої і розподільної (соціаль¬ної) функціями податків, значущий обсяг соціальних витрат. Визначено, які країни в яких економічних ситуаціях застосовували ту чи іншу аналогову модель. Встановлено, що події, які розвиваються у світі та Україні змусять шукати нашу державу нову модель податкової політики і побудову на її основі нової податкової системи. Обґрунтовано, що Україна на період подолання наслідків кризи повинна податкову систему будувати на основі аналогової моделі максимальних податків із застосуванням фіскально-перерозподільчого типу податкової політики, що забезпечить високий рівень соціальних видатків і значні державні інвестиції в економіку, забезпечить суттєве соціальне нівелювання в суспільстві, що, в свою чергу потягне за собою високі прогресивні прибуткові і майнові податки. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані при створенні інституту податку в Україні та розробці ефективної державної податкової політики. Дана тематика має перспективу дослідження з напрямку удосконалення механізму оподаткування щодо забезпечення громадян країни необхідними суспільними благами.Документ Вибір цільових сегментів для надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людини(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Піскова Жанна ВалентинівнаУ статті проведено аналіз цільових сегментів для надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людини. Проаналізовано різні цільові аудиторії з точки зору вікової психології і теорії поколінь. Цільові аудиторії пропонуємо розділити на первинні (ті, хто буде отримувати послуги) і вторинні (ті, хто буде оплачувати надані послуги). Розглянуто покоління X, Y, Z, їх архетипи, цінності цих поколінь та можливість знаходження точок дотику з ними для подальшої співпраці. Наведено ступеневі цикли розглянутих поколінь. Висловлюється припущення, що для покоління Z, як первинної цільової аудиторії, цікавим будуть питання успішного складання всіляких іспитів, які їм доведеться здавати в цей період життєвого шляху, можливість у коротші терміни до них підготуватися. При аналізі поколінь Х та Y, як вторинної цільової аудиторії встановлено, що цю цільову аудиторію можуть зацікавити питання посилення власних здібностей, розкриття потенціалу особистості, «виділення» серед інших. Для побудови бізнес-моделі надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людини запропоновано формат цільової аудиторії, який розроблено з використанням «Методу 5W». У статті використано праці західних та українських вчених, які містять сучасний погляд на проблему інтелектуального потенціалу студентів та психології сприйняття та переробки інформації, теорію поколінь і спробою взаємопов’язати теорію поколінь із консультуванням персоналу організації.Документ New approaches to assessing the quality of educational activities at universities in the context of digitalization of the economy and increasing labor market requirement(2023) Писарькова Валерія РостиславівнаThe article presents a look at the new system for evaluating educational programs at universities, using the example of universities in Ukraine. The possibility of transitioning universities to the digital economy and forming a “digital university 4.0” is considered. The requirements for modern students in higher education institutions are considered. We have proposed a form of education that we consider effective, namely, mixed, which combines both online and traditional academic education.Документ Комерціалізація результатів інноваційної діяльності в умовах цифрової трансформації економіки(Сумський державний університет, 2022) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир ІвановичДокумент Конкурентоспроможність регіонів: інструменти стратегічного планування регіонального розвитку(ПДАУ, 2022-05-19) Писарькова Валерія РостиславівнаДокумент Оцінка конкурентних переваг регіонів у цифровому просторі(2022) Писарькова Валерія РостиславівнаДокумент Визначення ролі соціальних мереж у цифровій економіці(2021) Писарькова Валерія РостиславівнаДокумент Конституційні цінності сучасної України(2021) Писарькова Валерія РостиславівнаДокумент Розширення взаємодії підприємств на основі концепцій маркетингу взаємовідносин та взаємодії(2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія Юріївна; Колодинський Сергій Борисович; М'ячин Валентин Георгійович; Мирошниченко О.В.Документ Формування конкурентних переваг на основі забезпечення управління маркетингом взаємовідносин і маркетингом взаємодій(2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія Юріївна; Колодинський Сергій Борисович; М'ячин Валентин Георгійович; Мирошниченко О.В.Документ Особливості формування системи територіальних кластерних структур в рамках інноваційного розвитку регіонів(2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія Юріївна; М'ячин Валентин Георгійович; Колодинський Сергій Борисович; Мирошниченко О.В.Документ The main aspects of increasing the competitiveness of higher education institutions in the market of educational services in the digital transformation of higher education(2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія ЮріївнаThe article reveals the problem of the domestic market of educational services, the formation of approaches to its solution. The classification of higher education educational services according to the following features is considered: form of education, type of educational programs, term of service provision, possibility of constructing educational trajectory, method of teaching, form of service provision, possibility of continuing education and payment method. It was found that in the market of educational services the lack of an applied construct is a problem for the education sector, which should be based on the understanding that the activities of higher education to meet needs consist of two main parts, which can be called «visible» and «invisible». This problem is considered on the basis of the marketing model of educational services of higher education, in which the construct is considered as a set of a certain part of applied knowledge, the use of which is a key characteristic of the marketing orientation of higher education. The paper proposes an algorithm for the method of quantitative assessment of the competitiveness of higher education, which consists of five steps. Three groups of indicators that characterize the competitiveness of higher education (groups of utility, consumer costs, supply efficiency) were identified, and the indicators of each of these groups were determined. Within the framework of the proposed approach, an expert quantitative assessment of the impact of indicators that characterize the competitiveness of universities on the market of services of the city of Dnipro was conducted and ranked according to the results of competitiveness assessment. The model of the organization of marketing of the higher educational institution which reflects interrelation of marketing activity of the higher educational institution with the basic processes which provide rendering of educational services is offered. A variant of the scheme of directions of information flows in the marketing activity of a higher educational institution is developed and the scheme of the system of marketing activity of a highereducational institution within the paradigm of the management cycle is proposed.Документ Fundamentals of higher education in the digital economy(BA School of Business and Finance, 2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія ЮріївнаThe article highlights the key aspects of modeling to improve the quality of forecasts of staffing needs of the regional economy in the context of digital transformation of the regional economy and business. The distribution of the number of specialists in the field of ICT in Ukraine, employed in the economy, was assessed and a negative tendency towards a decrease among specialists of the highest level of qualifications of software and application developers and analysts was revealed. The analysis of the distribution of ICT specialists by type of economic activity in 2018 and 2020 (forecast) in the Dnipropetrovsk region is carried out. The distribution of the graduation of bachelors and masters in the main areas of training and specialties in the field of ICT in the Dnipropetrovsk region for 2018-2019 was analyzed and areas and specialties in which growth trends are observed. The data on the distribution of the population of the Dnipropetrovsk region in 2019 of the possession of digital skills are considered and presented. It was revealed that, in accordance with official data, the share of the population of the Dnipropetrovsk region with digital skills (elements of digital literacy) in one or another subject area is less than 50%.Документ Сучасні аспекти формування компетенцій у студентів на основі когнітивності в цифровій економіці(2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир ІвановичУ роботі розкрито теоретико-методичні основи поняття когнітивності, як здатності до розумового сприйняття, переробки зовнішньої інформації, наведено перелік затребуваних компетенцій для спеціалістівпрофесіоналів VI економічного укладу, ідентифіковано сучасні компетенції з когнітивними процесами. Визначено фундаментальні підходи до системи контролю якості освіти на рівні магістратури в умовах цифровізації та основні елементи організації учбового процесу в магістратурі, розкрито зміст та мету компетентнісного підходу в системі вищої освіти.Документ Сучасні аспекти формування компетенцій у студентів на основі когнітивності в цифровій економіці(Акцент ПП, 2021) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир ІвановичУ роботі розкрито теоретико-методичні основи поняття когнітивності, як здатності до розумового сприйняття, переробки зовнішньої інформації, наведено перелік затребуваних компетенцій для спеціалістівпрофесіоналів VI економічного укладу, ідентифіковано сучасні компетенції з когнітивними процесами. Визначено фундаментальні підходи до системи контролю якості освіти на рівні магістратури в умовах цифровізації та основні елементи організації учбового процесу в магістратурі, розкрито зміст та мету компетентнісного підходу в системі вищої освіти.Документ Дослідження проблеми захисту від таргетованої інформації(2020) Писарькова Валерія Ростиславівна; Дубницький Володимир Іванович; Науменко Наталія Юріївна