Кафедра менеджменту
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Автор "Кокодей, Тетяна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів(Хмельницкий університет управління та права, 2012) Момот, Володимир Євгенійович; Кокодей, Тетяна ОлександрівнаЗапропоновано метод класифікації споживачів за мотивами і можливостями (обмеженнями) споживання харчових продуктів, які у них домінують. Ідентифіковано п’ять основних типів споживачів і характерні особливості їхньої поведінки.Документ Інструментарій оптимального стратегічного вибору підприємства харчової промисловості(Одеський національний економічний університет, 2013) Момот, Володимир Євгенійович; Кокодей, Тетяна ОлександрівнаУ статті розроблено каталог оптимальних стратегічних альтернатив та графічну модель спільної динаміки основних патернів поведінки споживача на ринку продуктів харчування залежно від макровпливів середовища. Сформульовано рекомендації щодо застосування запропонованого інструментарію опти- мального стратегічного вибору та оцінено потенційні ефекти від його впровадження