Кафедра політології та міжнародних відносин
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра політології та міжнародних відносин за Автор "Агафонова, Ганна Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ «ЗАГАЛЬНА ТЕОРІЯ ПОЛІТИКИ»(Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Загальна теорія політики» (для студентів напряму підготовки 6.030104 «Політологія») / Укладачі проф. Щедрова Г. П., доц. Агафонова Г. С. ― Луганськ : Вид-во Східноукр. нац. університету ім. В. Даля, 2012. ― 24 с., 2012) Щедрова, Галина Петрівна; Агафонова, Ганна СергіївнаКурсова робота з дисципліни «Загальна теорія політики» є важливою складовою професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр». Метою курсової роботи є розвиток навичок самостійної науково- пошукової роботи, роботи із нормативно-правовою базою, поглиблення теоретичних знань і практичних умінь під час розв’язання конкретного завдання та письмового викладу отриманих унаслідок виконаного дослідження результатів. Завдання курсової роботи: • надання студентові можливостей самостійного визначення напрямків дослідження через вибір теми та висвітлення її актуальності; • поглиблення теоретичних знань зі спеціалізації з метою підвищення рівня професійної майстерності. Використання набутих в процесі навчання теоретичних знань з різноманітних проблем загальної теорії політики; • закріплення умінь і навичок самостійної роботи з нормативно-правовими актами, науковою та навчально-методичною літературою, складання списку використаних джерел та їх критичного аналізу, а також належного оформлення результатів наукових досліджень. Аналіз вітчизняного та міжнародного досвіду з даного питання; • демонстрація здатності узагальнювати матеріали та застосовувати сучасну методологію наукових досліджень при вирішенні визначених проблем, формулювати завдання, гіпотезу дослідження та його результати, робити обґрунтовані висновки; • розвиток творчих здібностей і можливостей студентів, заохочення їх до самостійної науково-дослідницької діяльності.