Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Автор "Бєлоусова, Ірина Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості прояву та корекції дезадаптації у школярів при переході в середню ланку загальноосвітньої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бєлоусова, Ірина ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливостей прояву та корекції дезадаптації у школярів при переході в середню ланку загальноосвітньої школи. Під час роботи були використані теоретичні методи дослідження – вивчення та аналіз шкільної дезадаптації, причини виникнення та підходи до організації профілактики в сучасній теорії та практиці; застосування емпіричних методів дослідження – використання діагностичних методик з дослідженням шкільної мотивації та рівня тривожності дитини. За результатами діагностики на формуючому етапі можна сказати, що рівень психологічної адаптації у молодших школярів суттєво підвищився в результаті проходження програми профілактики шкільної дезадаптації, спрямованої на підвищення рівня адаптації до навчальної діяльності учнів. Отже, виходячи з результатів дослідження можна зробити висновок, про те, що шкільна дезадаптація це складна, комплексна проблема, яка може проявлятися в освітніх установах і вимагає свого якнайшвидшого вирішення. Найбільш ефективним способом її вирішення виступають розробка і застосування програм, які будуть включати в себе спеціально створені психолого-педагогічні умови, які дозволяють кожному компоненту, який формує шкільну дезадаптацію перейти на рівень якісної адаптації. Практична значущість роботи полягає в тому, що розроблена і апробована нами програма профілактики шкільної дезадаптації молодших школярів може бути використана в освітніх організаціях, регулюючих програми початкової загальної освіти.