Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 100
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація студентів до навчального процесу у вищій школі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стецун, Ірина ЮріївнаРобота присвячена психологічному аналізу проблеми адаптації студентів-першокурсників на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Розкрито психологічну сутність поняття адаптація. Проаналізовано наукові підходи до вивчення адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено механізми та фактори, які впливають на адаптацію студентів-першокурсників. Здійснено дослідження адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. Проведено діагностику рівня адаптації студентів-першокурсників у ЗВОДокумент Батьківсько-дитячі стосунки як фактор формування комунікативних здібностей підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Киричук, Олександра РусланівнаВипускна кваліфікаційна робота є практичним дослідженням з питань «формування комунікативних здібностей підлітків шляхом впливу батьківського виховання». Метою роботи є обґрунтування та перевірка умов формування комунікативних здібностей підлітків шляхом впливу батьківського виховання.У першому розділі досліджуються теоретичні засади вивчення підліткової комунікації. У другому розділі було проведено експериментальну роботу, щодо формування у підлітків комунікативних здібностей.В ході експериментальної роботи були відзначені типові реакції підлітків, що визначили специфіку здійснення процесу формування їх комунікативних здібностей в результаті освоєння театральної творчості. На основі включеного спостереження, використання діагностичних методик встановлено, що виділені особливості зумовлені, перш за все, типом індивідуально-психічного орієнтування і характером самооцінки.Документ Вiкoвi ocoбливocтi життєcтiйкocтi в ociб з piзними життєвими cтpaтегiями(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Гаврилишин, Аліса ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема особливостей життєстійкості в осіб з різними життєвими стратегіями. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження вікових особливостей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив віку та особливостей характеру на розвиток життєстійкості та різних життєвих стратегій.Документ Взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеністю життям та ефективністю продажів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Куреня, Оксана ІванівнаУ роботі аналізується взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеності життя та ефективністю продажів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження емоційно-го інтелекту, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив емоційного інтелекту на рівень задоволеності життя та ефективністю продажів.Документ Взаємозв’язок задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мазур, Діана АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях. Джерелами конфлікту є протиріччя, що виникають між людьми, групами, організаціями, державами. Джерелами конфліктних ситуацій є загострені протиріччя, розбіжність точок зору, цілей, підходів, бачення способів вирішення виробничих завдань, які так чи інакше зачіпають особисті інтереси, включаючи і керівника. На відміну від деструктивних конфліктів, конструктивно вирішуються конфлікти потрібні в подружніх стосунках. Тому мета дій учасників такого конфлікту – зміна його характеру: з деструктивного у конструктивний. Залежно від такі критеріїв, як частота, глибина і гострота конфлікту в родині, сім'ї діляться на кризові, конфліктні, проблемні і невротичні. Конфлікти можна розділити на відкриті і приховані. Агресія, примхливість, запальність, образливість можуть тільки загострити конфліктну ситуацію. До психотравмуючих переживань можна віднести стан повної сімейної незадоволеності, сімейну тривогу, нервово-психічна напруга, стан провини. Під вирішенням конфлікту розуміється процес пошуку рішення проблеми, яке б влаштувало всіх учасників конфлікту. Існує два види дозволу конфлікту – повне вирішення конфлікту і неповне вирішення конфлікту. Повне вирішення конфлікту відбувається в тому випадку, якщо усунені всі причини конфліктної ситуації і предмет конфлікту. У випадку з неповним вирішенням конфлікту – усуваються не всі причини його появи. Структура техніки вирішення конфлікту має на увазі взаємопов'язані дії, які складають певні стандарти поведінки, які в свою чергу дають можливість уникнути конфліктних ситуацій, а також вирішити за допомогою вміння встановити справжні причини конфлікту, правильно проаналізувати ситуацію, знайти шляхи вирішення. Провівши кореляційний аналіз між ступенем задоволеності шлюбом і індикаторами дисгармонії, ми встановили, що кореляційний зв'язок середня і зворотна. Отриманий аналіз за методикою СОМО дозволяє зробити висновок про наявність позитивної статистично достовірної взаємозв'язку між відчуженістю і напруженістю, тобто чим вище показники відчуженості, тим вище показники напруженості. Це може бути пов'язано з тим, що травмуючи події свідчать про втрату почуття емоційного зв'язку між неприйнятними подіями і переживаннями з їх приводу, хоча реальність цих подій усвідомлюється. Відчуженість свідчить про зростання напруженості у відносинах, прагнення відмежуватися від чоловіка (дружини), необхідності внутрішньої дистанції між прийнятною або неприйнятною частинами «свого Я». Відчуження розширює можливості людини, створюючи йому умови для осмислення своїх вчинків.Документ Взаємозв’язок між Я - концепцією керівника і стилем управління(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дідевич, Євгенія ОлександрівнаРобота присвячена вивченню взаємозв’язку між Я - концепцією і управлінського потенціалу керівників. При написанні роботи було вивчено особливості структурних компонентів Я-концепції індивіда; особливості особистісної складової Я-концепції керівника; створено методику для виявлення управлінського потенціалу.Документ Взаємозв’язок розвитку персоналу зі стилем управління керівника організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Воробйова, Катерина ОлександрівнаУ роботі досліджується взаємозв’язок розвитку персоналу організації із стилем управління керівника. Під час написання роботи було досліджено сутність професійного розвитку персоналу організації та охарактеризовано йог складові в сучасних умовах; здійснено критичний аналіз наукових праць з питань психологічних особливостей успішного розвитку персоналу в організації, зроблено порівняння точок зору дослідників; визначено сутність та види стилів управління керівника в організації; сформовано критерії психологічної оцінки успішного розвитку персоналу організації та стилів управління керівництва організації; сформовано методичний інструментарій дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, обґрунтовано вибір методик у відповідності з критеріями; проведено дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, за результатами якого отримано висновок про характер взаємозв’язку та вплив критеріїв на цей взаємозв’язок; розроблено пропозиції щодо підвищення якості професійно-особистісного розвитку фахівців при різних стилях управління керівникаДокумент Взаємозв’язок рівня тривожності та самооцінки у молодших школярів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Анчева, Наталія ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку рівня тривожності та самооцінки у молодших школярів. Практична значущість полягає в тому, що отримані результати можуть використовувати батьки у вихованні дітей, також їх можуть враховувати вчителі початкових класів під час навчального процесу та практичні шкільні психологи.Документ Взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рудь, Уляна МиколаївнаУ роботі виявляється взаємозв’язок між соціальним інтелектом та комунікативною компетентності особистості у студентів вищих навчальних закладів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження соціального інтелекту та комунікативної компетентності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності та визначені перспективи подальших досліджень.Документ Взаємозв’язок темпераменту і основних стратегій поведінки молоді у вирішенні конфліктів (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кащенко, Олена СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв’язку темпераменту і основних стратегій поведінки молоді віком від 18 до 25 років у вирішенні конфліктних ситуацій. Практична значущість дослідження полягає у тому, що керівництво ТОВ «Епіцентр К» може застосувати дані, отримані в результаті проведеного соціологічного дослідження для профілактики, запобігання та вчасного врегулювання конфлікту у процесі своєї господарської діяльності відповідно до типів темпераменту своїх співробітників; при розробці рекомендацій психологів щодо проблеми взаємозв’язку темпераменту людини віком від 18 до 25 років з варіантами її конфліктної поведінки, а також у сфері оптимізації емоційних станів у процесі консультативної, тренінгової та корекційної роботи практичних психологів.Документ Взаємозв’язок часової перспективи особистості та цілепокладання на етапі ранньої та середньої дорослості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дегліна, Тетяна ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку тимчасової перспективи особистості та цілепокладання на етапі ранньої та середньої дорослості.Дослідження показало, що люди, орієнтовані на майбутнє, прагнуть досягти успіху в своїй діяльності, вони готові управляти своєю поведінкою заради досягнення поставлених цілей. Крім того, вони аналізують і коректують власну поведінку, виходячи з результатів своїх дій. Також в рамках дослідження було помічено, що ті люди, хто прагне до цілепокладання і планування в своїх діях, частіше оцінюють своє минуле як позитивне. Це дозволяє припускати, що цілеспрямованість, рішучість і схильність до планування дозволяють людині досягати високих результатів, отримувати задоволення від діяльності і задоволення від життя. Практичне значущість полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані у розробці ефективних методів психологічної допомоги в сфері тайм-менеджменту, при розробці рекомендацій психологів щодо проблеми взаємозв’язку часової перспективи та цілепокладання, а також при консультуванні людей молодого та середнього віку; у сфері оптимізації емоційних станів і процесів самореалізації у процесі консультативної, тренінгової та корекційної роботи практичних психологів.Документ Використання методів Арт-терапії в роботі з проявом агресії у дітей дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Пилипенко, Карина ВладиславівнаУ роботі аналізується проблема агресії у дітей дошкільного віку, Аналіз теоретичного аспекту проблеми прояву агресивної поведінки у дошкільнят, який показав, що важливу роль відіграє сім'я, оскільки саме вона є прикладом наслідування для дітей. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування (методики: малюнок «Неіснуюча тварина», «Тест руки Вагнера», графічна методика М.А. Панфiлової «Кактус».).Документ Вплив батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стрюковатська, Ольга СергіївнаПід час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку, підібрано комплекс методик, що відповідають меті дослідження, проведений теоретичний аналіз літератури стосовно поставленої проблеми, підібраний психодіагностичний інструментарій, також проведене емпіричне дослідження з метою визначення впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено корекційну програму, яка спрямована на підвищення самооцінки у школярів. Запропонована програма роботи з батьками, що підвищує рівень їх усвідомленості щодо важливості принципів виховання та способів взаємодії зі своїми дітьми. У роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик, які можуть розширити інструментарій засобів підвищення самооцінки молодших школярів.Документ Вплив гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Тіпер, Наталія ІванівнаУ роботі досліджується теоретичні та практичні засади впливу гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку. Визначаються особливості розвитку вестибулярної системи, слуху, зору, уваги, мови та комунікації дитини під впливом використання гаджетів. Досліджуються позитивні сторони впливу гаджетів на розвиток дитини. На сонові теоретичного матеріалу проводиться емпіричне дослідження впливу гаджетів на формування психічних процесів дитини, у якому на основі анкетування педагогів здійснено тематичний аналіз та розроблено практичні рекомендації стосовно використання гаджетів дітьми молодшого віку.Документ Вплив гендерних стереотипів на формування самоставлення студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Євтєєва, Ольга ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема впливу гендерних стереотипів на формування самоставлення студентів. Проаналізовано поняття гендеру та гендерних стереотипів та теоретично розкрито їх вплив на самоставлення студентської молоді. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження самоставлення, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, діагностовано та проаналізовано вплив гендерних стереотипів на самоставлення студентів. Підтверджено концептуальну гіпотезу дослідження про існування впливу гендерних стереотипів на формування самоставлення студентів. Завдання дипломної роботи виконано в повному обсязі. Отримані результати емпіричного дослідження свідчать про ключову роль гендерних стереотипів у структурі самоставлення студентів. Практична значущість полягає в тому, що рeзультати досліджeння можна будe використати у практичній діяльності психологів, також працівниками освіти у просвітницькій і консультативній діяльності.Документ Вплив дитячо-батьківських відносин на самооцінку підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дергільова, Марія ОлексіївнаУ роботі описано психофізіологічні особливості розвитку у підлітковому віці та проведено теоретичний аналіз змісту самооцінки і самосвідомості у підлітковому віці. Перелічено основні етапи розвитку самооцінки у підлітків та окремо названо психологічні чинники становлення самооцінки у підлітків. Проведене нами дослідження доводить, що типи сімейних відносин впливають на самооцінку підлітків і рівень агресії, що було підтверджено статичним методом, розрахованим за допомогою програми Excel. Слід зазначити, що були виявлені як сильні, так і слабкі зв’язки, що існують тільки на рівні тенденції. Кожен параметр в даному дослідженні виражений в різному ступені. Узагальнення та інтерпретація отриманих результатів експерименту дають підстави зробити висновки про те, що батьківські відносини суттєво впливають на становлення самооцінки підлітків, в залежності від специфіки дитячо-батьківських відносин підлітків з батьками.Документ Вплив комунікативної толерантності на формування психологічного клімату юнацького колективу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Плахотник, Аліна ОлександрівнаУ роботі аналізується головні підходи до проблеми комунікативної толерантності і її зв’язку з формуванням психологічного клімату колективу. Викладено погляди вітчизняних і зарубіжних філософів, соціологів, психологів щодо психологічного змісту понять: толерантність, психологічний клімат, та зроблено аналіз змісту комунікативної толерантності. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування; розроблено програму соціально-психологічного тренінгу «Мій колектив – мій світ», для формування позитивного соціально-психологічного клімату юнацького колективу.Документ Вплив порушених сімейних стосунків на психічний розвиток дитини(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кривошея, Олександра ВолодимирівнаУ роботі аналізується функціональність та дисфункціональність сім’ї, стилі порушених сімейних відносин, та опис акцентуацій характеру дитини. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні засади проблеми впливу сімейного виховання на розвиток особистості дитини. Для емпіричного дослідження було виявлено гіпотезу, яка зазначає, існує взаємозв'язок між типами батьківського виховання і типом акцентуацій характеру. Також для емпіричної частини були підібрано комплекс методик, проведена первина та вторинна обробка даних, та проаналізовано кореляції, що підтверджують дану гіпотезу.Документ Вплив синдрому дефіциту уваги і гіперактивності на виникнення залежності у дорослих(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Владімірський, Владислав ОлександровичМетою дослідження було створення підвищеної обізнаності про специфічний зв’язок між залежністю та СДУГ. Результати поточного дослідження показали, що дорослі, яким діагностували СДУГ у дитинстві або які дізналися пізніше в житті про діагноз СДУГ, мали подібний досвід між собою, який включав: стурбованість тим, що вчителі не знали, як з ними спілкуватися, раннє виникнення залежності, вживання різних речовин, щоб почуватись спокійно, управляти своїм почуттям тривоги та справлятися з низькою самооцінкою, виявленим генетичним фактором та дисфункціональні життєві навички в різних середовищахДокумент Вплив стилів взаємовідносин у родині на агресивність підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шинкаренко, Наталя ОлексіївнаУ роботі аналізується проблема агресії підлітків, яка торкається суспільства в цілому, викликає глибоку турботу психологів та педагогів, оскільки для сучасного етапу розвитку українського суспільства пріоритетним є курс на формування підростаючого покоління з активною життєвою позицією, здатного до особистісного волевиявлення у неагресивний, толерантний спосіб. Саме тому, під час написання роботи було визначенно загальні теоретико-методологічні дослідження, спрямовані на пошук засобів попередження та зменшення проявів агресії у дітей підліткового віку, теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження впливу сімейного стилю виховання на рівень агресивності підлітків.