денна форма навчання Консультування та реабілітаційна робота (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд денна форма навчання Консультування та реабілітаційна робота (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 71
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні відмінності рівня прокрастинації у осіб з різним типом перфекціонізму(2020) Атаманенко, Олена ВалентинівнаДокумент Готовність до пробачення як особистісний ресурс успішності подолання життєвих ускладнень(2020) Рибакова, Аліна АндріївнаДокумент Психологічні характеристики уявлень про майбутнє батьківство в юнацькому віці(2020) Маланич, Анастасія СергіївнаДокумент Емоційний інтелект як чинник профілактики та подолання екзаменаційного стресу у студентів(2020) Кислий, Максим ВіталійовичДокумент Роль гейміфікації у процесі адаптації школярів п'ятих класів(2020) Перекопська, Анастасія СергіївнаДокумент Взаємозв'язок ціннісних орієнтацій та стресу молоді(2020) Нажмудінова, Ольга НурідінівнаДокумент Психологічні особливості впливу тривожності на соціалізацію у дітей дошкільного віку(2020) Кравець, Лоліта ІванівнаДокумент Психологічні особливості подружніх конфліктів у молодих сім'ях(2020) Вініченко, Марія АндріївнаДокумент Індивідуально-типологічні особливості молодих жінок як чинник поведінки в сімейних конфліктах(2020) Расулова, Есміна ТарелівнаДокумент Дослідження тривожності у студентів та методи її корекції і профілактики(2020) Ясковець, Віталій АнатолійовичДокумент Психологічні особливості агресивної поведінки в підлітковому віці(2020) Голомако, Вероніка ОлегівнаДокумент Взаємозв'язок рольових очікувань та задоволеності шлюбом в молодих сім'ях(2020) Некрасова, Ганна ВалеріївнаДокумент Внутрішньосімейні стосунки як передумова емоційного благополуччя дітей-підлітків(2020) Лібецька, Олена ОлексіївнаДокумент Вплив професійного стресу на психічне здоров'я персоналу установ виконання покарань(2020) Артюшенко, Єлизавета ГеннадіївнаДокумент Психологічні особливості подружніх відносин в період кризи молодої сім'ї(2020) Пащенко, Ірина АндріївнаДокумент Взаємозв'язок рівня обізнанності у темі гомосексуальності та вираженості гомофобних проявів у людини(2020) Абрамова, Дар'я ВасилівнаДокумент Гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Романюк, Олександра ОлександрівнаУ роботі досліджуються та аналізуються гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку. У процесі написання було розглянуто історію викнення, види та функції гендерних стереотипів. Висвітлено фактори та умови мування гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку. Проведено дослідження гендерних стереотипів і виявлено, що у дітей молодшого шкільного під гендерні стереотипи потрапляють певні характеристики особистості та певні гендерні установки щодо професіДокумент Взаємозв’язок синдрома емоційного виснаження з комунікативними установками та суб’єктивним відчуттям педагогів вищої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Турковська, Зоя ПавлівнаУ роботі проведено теоретичне обґрунтування поняття емоційного виснаження та комунікативних установок; узагальнені та проаналізовані теоретично-концептуальні підходи до вивчення синдрома виснаження та комунікативних установок; виявлено особливості проявів синдрома емоційного виснаження, комунікативних установок і суб’єктивних відчуттів у педагогів; визначено характер взаємозв’язку емоційного виснаження з комунікативними установками і суб’єктивними відчуттями у педагогів; сформульовані психолого- педагогічні рекомендації щодо профілактики та корекції синдрома емоційного виснаження з урахуванням конкретних умов професійної діяльності педагогівДокумент Професійне вигорання студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мартиновський, Євгеній ВолодимировичКваліфікаційна робота присвячена психолого-педагогічним особливостям формування професійного вигорання у студентів. Зроблені висновки щодо проведеного емпіричного дослідження та визначено особливості професійного вигорання студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати дають можливість попередження прояву професійного вигорання у студентів, що може поліпшити адаптаційні заходиДокумент Зв'язок залежності від смартфонів з самооцінкою і тривожністю у підлітків 13-15 років(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Калита, Юлія ВалеріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язку залежності від смартфонів, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Зроблені висновки щодо зв’язку залежності від смартфона, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні залежності від смартфонів у підлітковому віці