Магістри Філологія (мова і література (англійська)) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри Філологія (мова і література (англійська)) (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРУ ЩОДЕННИКА У АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ "ЩОДЕННИК ПАМ'ЯТІ(2021-01-17) Поповська Дар'я ЮріївнаДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостям жанру щоденника у американській літературі ХХ століття на прикладі роману «Щоденник пам'яті». Беручи до уваги те, що було досліджено жанрову специфіку щоденника і виявлені характерні ознаки його оповідної структури. Виявлено такі характерні ознаки оповідної структури щоденників, як хронологічно, датування, афористичність, діалогічність, оцінність. Доведено, що специфічна форма щоденника є однією з особливостей ідіостилю творчої особистості, що реалізує свої здібності в різних сферах творчості. Встановлено, що щоденникова форма запису характеризується рядом особливостей, які можуть бути реалізовані в більшій чи меншій мірі в кожному щоденнику: 1) періодичність, регулярність ведення записів; 2) зв'язок записів з поточними, a не з давно минулими подіями; 3) спонтанний характер записів; 4) літературна необробленість записів; 5) безадресність; 6) інтимний і тому щирий, приватний характер записів. Ціль дослідження полягає у визначенні особливостей жанру щоденника взагалі та твору «Щоденник пам'яті» Ніколаса Спаркса. Ніколас Спаркс - всесвітньо відомий американський письменник, автор романів-бестселерів на теми християнства, любові, трагедії, долі і людських відносин.Документ ОПОВІДЬ В ОСНОВІ КОМПОЗИЦІЇ РОМАНУ КЕНА КІЗІ «НАД ЗОЗУЛИНИМ ГНІЗДОМ»(2021-01-17) Смольнякова А.О.Робота присвячена дослідженню оповіді в композиції роману «Над зозулиним гніздом». У процесі дослідження було встановлено, що таке композиція, її елементи і компоненти, і як вони впливають на структуру оповіді. Особливу увагу звернено на такі елементи композиції як оповідь, оповідач і точка зору та досліджено як окремі теоретичні питання. Крім цього, було досліджено епоху написання роману та його вплив на літературу 20 століття, вивчена точка зору літературознавців і критиків на роман в контексті епохи. На практичному матеріалі було проаналізовано специфіку образу оповідача в романі на різних рівнях оповіді. Під час дослідження оригінального тексту роману було проведено роботу над особливостями оповіді, використанні прийомів оповідачем й зосереджено увагу на ідеології оповідача та часо-просторовий фіксованості у тексті. Висвітлене значне місце та значущість розуміння й аналізу оригінального тексту твору, що дало змогу краще вивчити усі особливості оповіді від першої особи, манеру оповіді певного оповідача. Під час аналізу роману була знайдена чимала кількість художніх засобів і прийомів, які допомогли зробити оповідь більш яскравою та індивідуальною, належачою тільки цьому оповідачу.Документ РОМАН МАРҐАРЕТ МІТЧЕЛЛ «ЗВІЯНІ ВІТРОМ» як ФЕНОМЕН МАСОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ(2021-01-17) Кухаревська КатеринаРобота присвячена дослідженню роману Марґарет Мітчелл «Звіяні вітром» у контексті масової літератури. Було виявлено, що для роману дійсно властиві такі характеристики масової літератури як інтрига, серійність та відповідність сучасним на той час тенденціям. На практичному матеріалі було виявлено, що роман має загальні характеристики не тільки масової літератури, але й літератури «південної школи». Було проаналізовано оригінальний текст та встановлено, що роман зберіг такі властивості південної літератури, як сприйняття Півдня як окремої цивілізації із власним виключним укладом, встановлено образ поняття ностальгії, а також було визначено сутність «південного міфу». Також було досліджено актуальність теми масової літератури та творів «південної школи». Літературознавці, психологи, соціологи, журналісти, історики й досі досліджують роман Марґарет Мітчелл «Звіяні вітром» та відкривають його з різних аспектів. Особливу увагу було звернено на успіх та критику роману. Масова та південна література були досліджені такими відомими літературознавцями як Белінський В.Г., Лотман Ю.М., Хоффман Ф., Уікс Е., Кавелті Дж. та іншими американськими, європейськими та пострадянськими вченими. Було висвітлено потенціал американської культури у контексті масовості та доведено його можливості впливу на сприйняття людиною навколишнього світу. Була доведена мінливість масової літератури, яка не тільки підпорядковується новим світовим тенденціям, але й створює їхДокумент "ВОЛОДАР ПЕРСНІВ" ДЖ. ТОЛКІНА ТА «ГАРРІ ПОТТЕР І В'ЯЗЕНЬ АЗКАБАНУ» ДЖ. К. РОУЛІНГ: ТРАНСФОРМАЦІЯ ЖАНРУ ФЕНТЕЗІ(2022-01-19) Алтухова Олена ВолодимирівнаДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню трансформацій жанру фентезі на прикладі роману “Володар перснів” Дж. Толкіна та “Гаррі Поттер і в’язень Азкабану” Дж. Роулінг. Беручи до уваги те, що жанр фентезі має велику популярність, хоча питання щодо теорії цього жанру являється одним із дуже важких у літературознавстві. На данний час, дати навіть одне значення фентезі неможливо. Метою даної роботи є відслідження трансформацій жанру фентезі. Також розглянути як фентезі зароджувалось, з роботи засновника цього жанру Дж. Толкіна і до того як фентезі зазнало змін, та що нового привнесла Дж. Роулінг до одного з найвідоміших жанрів сьогодення. У рамках цієї роботи було досліджено теоретичні досягнення з теми, дібрано та проаналізовано на прикладі роману «Володар перснів» Дж. Толкіна та «Гаррі Поттер і в’язень Азкабану» Дж. К. Роулінг, та які трансформації жанр фентезі зазнав в англійській літературі. Робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел, що включає 94 найменування. Загальний обсяг роботи – 137 сторінки.Документ Художні функції мотиву у романі Ч. Діккенса «Важкі часи»(2022-01-19) Любимова Валентина ОлександрівнаДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню художніх функцій мотиву у романі Ч. Діккенса «Важкі часи». Беручи до уваги те, що мотив залишається малодослідженою літературною категорією в творчості Діккенса, а також через неоднозначні судження про властивість мотиву, спірність і подвійність трактування цієї категорії. Метою даної роботи є вивчення, виявлення та аналіз художніх функцій мотиву у романі Ч. Діккенса «Важкі часи». А також у визначенні поняття мотиву, дослідження видів та функцій мотиву у романі Ч. Діккенса «Важкі часи». В даній роботі було виявлено хто і з якого боку досліджував мотив у літературному творі. Були виявлені напрямки у дослідженні творчості Діккенса. Було виявлено науковців, які вивчали мотиви у творчості Ч. Діккенса. Також, було аналізовано мотиви у романі Ч. Діккенса «Важкі часи». Дослідження проводилося шляхом вивчення проблеми визначення художніх функцій мотиву в літературному творі. У рамках цієї роботи було досліджено теоретичні досягнення з теми, а саме праці таких видатних дослідників, як О. Веселовський, Б. Томашевський, О. Фрейденберг, Г. Краснов, В. Тюпа, Ю. Лотман, О. Вальцель і Ф. Гундольф та ін. Робота складається зі вступу, трьох розділів (теоретичного, аналітичного і практичного), висновків та списку використаних джерел.Документ РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ(2022-01-19) Федорова Вікторія СергіївнаУ роботі теоретично досліджено та практично перевірірено методичні особливості застосування інтерактивних методів на уроках англійської мови з метою розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи. У роботі уточнені методичні особливості розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи за допомогою інтерактивних методів на уроках англійської мови. Також на основі теоретичних узагальнень була створена модель розвитку комунікативної діалогічної компетентності учнів старшої школи за допомогою інтерактивних методів на уроках англійської мови. Були розроблені фрагменти уроків англійської мови з застосуванням інтерактивних методів та систему інтерактивних завдань, які спрямовуються на розвиток діалогічної компетентності учнів 10 - 11 класів та, які можна використовувати як фрагменти уроків під час вивчення певних тем, визначених програмою та навчально-тематичним планом. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури (57 джерел) та додатків.Документ СВОЄРІДНІСТЬ ВТІЛЕННЯ ЖІНОЧИХ АРХЕТИПІВ В РОМАНІ ДЖОНА АПДАЙКА «ІСТВІКСЬКІ ВІДЬМИ»(2022-01-19) Бімбас Олена ЮріївнаДана робота присвячена дослідженню своєрідності втілення жіночих образів і архетипів в романі Джона Апдайка «Іствікські відьми». Було встановлено якими засобами побудови образу користувався автор і виявлено, що за кожним з головних жіночих образів стоїть певний архетип, а подекуди навіть не один. На практичному матеріалі було встановлено, що автор користується іронією як одним із засобів втілення авторської ідеї. Було досліджено оригінальний текст на наявність архетипічних мотивів у рамках сюжетного розвитку роману. Кожний архетипічний мотив було детально проаналізовано, була встанослена повна їх відповідність авторській ідеї. Було досліджено актуальність теми архетипічних мотивів і образів у літературознавстві. Особливу увагу було приділено сприйняттю роману «Іствікські відьми» критиками і літературознавцями з огляду його неоднозначності. Теорія архетипічних образів і мотивів була розроблена такими дослідниками у сфері психології і літературознавства, як Юнг К., Фрай Н., Болен Дж. Ш., Мелетинський Є.М., Хлопоніна О.О., Большакова А.Ю., Гайдін Б.М. та іншими американськими, європейськими ті пострадянськими вченими. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Обсяг роботи складає 124 сторінки.Документ Ідіоматичні вирази в англомовному публіцистичному дискурсі: їхні види та функції(2022-01-19) Кирилова Арина МаксимівнаУ роботі досліджено ідіоматичні вирази в англомовному публіцистичному дискурсі: їхні види та функції. Було досліджено поняття ідіоматичного виразу. Проаналізовано умови формування, вивчення та використання ідіоматичних виразів в українській та англійській мовах. Було здійснено порівняльну характеристику використання ідіом в українській та англійській мовах. Особливу увагу було приділено текстам публіцистичного дискурсу, їх специфіці, розглянуто та з’ясовано особливості використання ідіом в англомовному публіцистичному дискурсі. На практичному матеріалі було здійснено лінгвістичний та перекладацький аналіз ідіом, взятих з текстів англомовного публіцистичного дискурсу. Було виявлено та проаналізовано понад ста п'ятдесяти прикладів ідіом в публіцистичних текстах. Під час дослідження використовувалися методи спостереження, структурно-семантичний, лінгвістичний та стилістичний аналіз.Документ ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ АВТОБІОГРАФІЧНОГО ЖАНРУ В ПОВІСТІ РЕЯ БРЕДБЕРІ «КУЛЬБАБОВЕ ВИНО»(2022-01-19) Душацька Людмила СергіївнаВ цій кваліфікаційній роботі проводиться дослідження особливостей та ознак автобіографічного жанру в повісті видатного американського фантаста Рея Бредбері «Кульбабове вино». Враховуючи постійно зростаючий інтерес до автобіографічної прози, актуальність нашого дослідження обумовлена недостатньою вивченістю творчості Бредбері в контексті жанру автобіографії, а саме тих творів, в яких автор використовував найбільшу кількість елементів автобіографізму та спогадів, до яких в першу чергу належить повість «Кульбабове вино». Метою даної роботи є виявлення художньої своєрідності автобіографічного жанру на матеріалі повісті американського письменника Рея Бредбері «Кульбабове вино». В процесі роботи нами було розглянуто теоретичні досягнення з теми вітчизняних та зарубіжних представників літературознавства та літературної критики, що стосуються питань генезису та розвитку автобіографічного жанру, його ознак, особливостей життєвої та творчої діяльності Рея Бредбері, а також характерних рис автобіографізму в творі «Кульбабове вино».Документ ЕВОЛЮЦІЯ ДЕТЕКТИВНОГО ЖАНРУ В АНГЛІЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРІВ А. КОНАН ДОЙЛА ТА А. КРІСТІ)(2022-01-19) Савченко Єлизавета ОлександрівнаУ дипломній роботі розглядаються особливості англомовного детективного жанру, його види та способи відтворення в тексті Єдгара Аллана По, Артура Конан Дойля та Агати Крісті. Також висвітлено своєрідність образів англійського та американського детективів, образ сищика та його коспаньйнона. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку джерел. Перший розділ дипломної роботи присвячений вивченню детективу як жанру літератури, а також роботам дослідників даного напрямку. У другому розділі представлені особливості детективного жанру в англомовній літературі, його розкрито особливості образів детективу як літературного героя. Оригінальність жанру у творах Едгара Аллана По, Агаті Крісті та Артура Конан Дойля. У третій главі розглядається аналіз творів англійських та американських детективів. Висвитлюються способи видтворення героя-детектива.Документ КОНЦЕПТ «АНГЛІЙСЬКОСТІ» В ДЕТЕКТИВАХ А. КРІСТІ(2023-01-14) Романенко Олег ЄвгеновичДипломна робота присвячена дослідженню концепту «англійськості» в детективних романах англійської письменниці Агати Крісті. Актуальність теми визначається тим, що нині в літературній науці спостерігається тенденція зростання інтересу до проблеми національного і до значення детективу як явища, що відображає загальну картину національної ментальності через призму національних концептів, в результаті чого детективний жанр набуває нового змісту. У роботі розглядаються основні напрями вивчення поняття «англійськості», його співвіднесеність з поняттям «британськість», детально розглядаються соціокультурний та літературознавчий аспекти явища, а також проблема англійської ідентичності. Особлива увага приділяється творчому доробку А. Крісті, зокрема детективним романам авторки. У даній роботі проводиться аналіз англійської ментальності, котра розкривається у А. Крісті через призму концептів, реалізованих як на рівні жанрово-сюжетних характеристик, так і на рівні системи образів (опозиції «свій» – «чужий»). Робота складається зі вступу, анотації, трьох розділів (двох теоретичних та практичного), висновків та списку використаних джерел.Документ СПЕЦИФІКА ПРОСТОРОВО-ЧАСОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОМАНУ ДЖОДЖО МОЙЕС «ДІВЧИНА, ЯКУ ТИ ЗАЛИШИВ»(2023-01-14) Вергун Єлизавета Сергіївна«Дівчина, яку ти залишив» – один з найвідоміших бестселерів англійської письменниці Джоджо Мойес, який завоював свою популярність одразу після видання. Однією з причин цього є просторово-часова організація, яка розвиває декілька сюжетних ліній, поєднуючи їх воєдино в фіналі твору. Дана робота присвячена специфіці художніх засобів відтворення часу і простору даного роману. Обрана тема є актуальною, тому що теорія дослідження цієї проблеми знаходиться у стані інтенсивного розвитку, виникають нові концепції, гіпотези, пов’язані з розробками проблем функціонування категорій просторово-часової організації в художньому тексті. Хронотоп, як необхідний елемент розвитку сюжету та побудови композиції була вивчено такими дослідниками у сфері літературознавства, як Б. Успенський, П. В. Палієвський, М.М. Бахтін, А. К. Жолковський та Ю. К. Щеглов, О. Солодова, А. Сухова, О. Черник, та іншими американськими, європейськими та українськими вченими. Було встановлено якими художніми засобами користувався автор, і виявлено декілька типів хронотопу, виділено його головні функції і роль в творі. Особливу увагу було присвячено тому, як вони відповідають авторській ідеї. На практичному матеріалі доведено, що просторово-часова організація є суттєвим аспектом композиції твору, а також визначено особливості побудови сюжету в творі «Дівчина, яку ти залишив». Ретельно розглянуто категорії часу та простору в обох сюжетних лініях. Було досліджено оригінальний текст та місце ретроспекції в кожній частині твору і проаналізовано її вплив на читача. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Обсяг роботи складає 88 сторінок.Документ ПОЕТИКА КОМПОЗИЦІЇ РОМАНУ ДЖЕЙМСА БОЛДУЇНА“ІНША КРАЇНА”(2023-01-14) Баришнікова Анастасія СергіївнаДана робота присвячена дослідженню поетиці композиції роману Джеймса Болдуїна “Інша країна. Було встановлено якими засобами побудови композиції користувався автор і виявлено, що найважливішу роль для формування його світогляду відіграли поєднання сюжетних ліній, системи мотивів, психологізму та категорії часу і простору. На практичному матеріалі було встановлено, що автор користується елементами композиції для відображення стадії розвитку конфлікту та втілення ідеї. Було досліджено оригінальний текст на наявність проблемного поля роману. Було досліджено актуальність теми проблеми расизму у літературознавстві. Особливу увагу було приділено сприйняттю творчості письменника критиками і літературознавцями у контексті “літератури протесту”. Творчість автора мала великий вплив на суспільство, а саме ті заборонені теми, про які багато хто боявся говорити не могли залишити безуваги такі дослідники, як Р. Боун, С. Мейсбу, К. Маккінес, Ф. Еккман, Ю. Стулов, В. Оленєва, Н. Богословський та інші. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та спискувикористаних джерел. Обсяг роботи складає сторінки.Документ ПОЕТИКА ІНТЕРТЕКСТУ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ: «ЧАРІВНИЙ ПУДИНГ» НОРМАНА ЛІНДСІ(2023-01-14) Корнішук Микита ЮрійовичДана робота присвячена аналізу поетики інтертексту літературної казки «Чарівний Пудинг» Нормана Ліндсі. Твір досліджувався на предмет наявності трансформованих образів і мотивів народних казок та легенд. Встановлені спільні з ними риси та інноваційні елементи, введені автором. На практичному матеріалі були також встановлені прийоми, запозичені від німецьких романтиків XVIII - XIX століть. Серед них важливо виділити романтичну іронію, концепцію двосвіту та концепцію абсолютної свободи. На основі праць літературознавця М.М.Бахтіна та його послідовників було досліджене явище інтертекстуальності як діалогічна взаємодія текстів. Встановлені актуальні для цієї теми проблеми, перш за все пов'язані з відсутністю єдиного методу систематизації знань, здобутих різними вченими, та конкуруючою термінологією. Робота складається зі вступу, 4 розділів, висновків та списку використаних джерел. Обсяг роботи складає 108 сторінок.Документ РОМАН ДЖ. ГЕДЛІ ЧЕЙЗА «ПОКЛАДІТЬ ЇЇ СЕРЕД ЛІЛІЙ»: СПЕЦИФІКА ЖАНРУ(2023-01-14) Гулієва Севда Джаміль кизиДана робота присвячена дослідженню своєрідності детективного жанру та його піджанрів на прикладі роману Джеймся Гедлі Чейза «Покладіть її серед лілій». Було досліджено та встановлено які канонічні ознаки детективного жанру автор використав і виявлено, що він поєднавши теоретично несумісні під жанри створив роман «гібрид». На практичному матеріалі було встановлено, що автор користується як правилами побудови композиції класичного детективу, так й – шпигунського та трилеру. Усі жанрові елементи були досліджені у рамках сюжетного розвитку роману. Кожну деталь було проаналізовано, також була встановлена відповідність до та відхилення від традиційних манер написання даного жанру. Було досліджено та порівняно сучасний детектив та традиційно- класичний. Особливу увагу було приділено сприйняттю роману «Покладіть її серед лілій» критиками і літературознавцями з огляду його нестандартності. Теорія детективного жанру та піджанрів, образів і мотивів була розроблена на основі наукових робіт таких дослідників у сфері літературознавства, як Баннікова І.А., Кавелті Дж.Г., Барт Р. та іншими американськими та європейськими вченими. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Обсяг роботи складає 65 сторінок.Документ Типологія фразових дієслів в англомовному публіцистичному дискурсі та проблеми їх перекладу(2024) Положай Марина ВіталіївнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню класифікації фразових дієслів в англомовному публіцистичному дискурсі та проблем їх перекладу українською мовою. Актуальність даної теми пояснюється насамперед тим, що фразові дієслова з високою частотністю використовуються в текстах публіцистичного дискурсу як засіб підвищення їх експресивності. Натомість в українській мові фразові дієслова відсутні, що ставить перекладача перед проблемою вибору відповідників для різних типів таких дієслів. Тому існує необхідність поглибленого вивчення даного питання. Було опрацьовано наукові джерела, на основі яких в роботі розглянуто лексичні і граматичні особливості фразових дієслів та їх типології, охарактеризовано прийоми перекладу фразових дієслів, а також висвітлено специфіку англомовного публіцистичного дискурсу. У ході роботи визначено ряд труднощів, що виникають під час перекладу публіцистичного дискурсу, зокрема, наявність переносного (метафоричного) значення, можливість подвійного трактування, наявність чи відсутніть постпозитивів і їх вплив на загальне значення, синтаксичні, морфологічні та синтаксичні зміни, що відбуваються під час перекладу, залежність від контекстного оточення.Документ Художня функція епіграфу у романі Дж. Фаулза «Жінка французького лейтенанта»(2024-01-18) Голота Олександра СергіївнаЦя дипломна робота присвячена дослідженню художньої функції епіграфу на матеріалі твору одного з найвідоміших письменників постмодернізму, Джона Фаулза, «Жінка французького лейтенанта». Актуальність даної теми зумовлена недостатністю вивчення цього художнього елементу у літературознавчому просторі сьогодення, оскільки саме тему епіграфу, який є ключем до розуміння ідеї твору, літературні дослідники залишили без уваги. Для досягнення мети роботи було використано аналітико- синтетичний метод, комплексний, обґрунтований компаративний аналіз, теоретичний аналіз літературних джерел та тексту роману. Під час виконання роботи була приділена увага творчості Дж. Фаулза, основним аспектам постмодернізму як літературної течії, розшифруванню поняття «вікторіанський роман», «епіграф» та його різноманітних функцій. Робота складається зі вступу, трьох розділів (теоретичного, аналітичного та практичного), висновків та списку використаних джерел (у роботі було використано 82 джерела).Документ ФУНКЦІЇ ХУДОЖНЬОЇ ДЕТАЛІ В ДЕТЕКТИВНИХ ОПОВІДАННЯХ А. КОНАН ДОЙЛА(2024-01-18) Мозоль Володимир ОлександровичРобота присвячена дослідженню художньої деталі в оповіданнях Артура Конана Дойла. Була проаналізована наявність художніх деталей в цілому в детективному жанрі, їх значення для структури оповідання. У практичній частині роботи було сдійснено аналіз знайдених художніх деталей у оповіданнях про Шерлока Холмса. Визначено їх роль, функцію, вид. Було досліджено значення деталі в сюжетотворчому контексті, в створенні образів персонажів та в цілому в оповіданнях. Робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел.Документ СПЕЦИФІКА ІНТЕРТЕКСТУ В РОМАНІ ДЖОНА ФАУЛЗА «ВОЛХВ»(2024-01-18) Пономаренко Єлизавета СергіївнаДипломна робота присвячена дослідженню творчості Джона Фаулза та його місця в сучасному літературознавстві. Аналіз ідей, стилю, тем та мотивів у творчості письменника дозволяє зрозуміти його внесок у розвиток літературного мистецтва та роль у формуванні літературної традиції. У роботі проведено аналіз вивчення використання інтертексту античності, алюзій до творів Шекспіра, а також біблейські мотиви. Дослідження зосереджується на різних аспектах використання цих текстуальних зв'язків, а також їх вплив на сприйняття та розуміння тексту. Аналізується специфіка і значення теорії інертестуальності та інтертексту, його види та функції. Розглянуто вплив екзистенціалізму та постмодернізму на творчість автора, вивчено рефлексивний характер його письма та специфіку його роману. Для дослідження використано широкий спектр літературних джерел, критичних робіт та аналітичних статей, які сприяли глибокому розумінню його творчості. Робота складається із анотації, вступу, трьох розділів (двох теоретичних та практичного), висновків та списку використаних джерел.Документ ОБРАЗ АВТОРА ТА ОБРАЗ ОПОВІДАЧА У РОМАНІ Д. СЕЛІНДЖЕРА «НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ»(2024-01-18) Романенко Анастасія МиколаївнаДипломна робота присвячена дослідженню образу автора та образу оповідача в творі Д. Селінджера «Над прірвою у житі». Актуальність теми визначається тим, що нині в літературознавчій науці спостерігається тенденція зростання інтересу до проблеми закономірностей функціонування образу автора та оповідача в художніх текстах, зокрема у романі Д. Селінджера «Над прірвою у житі». У роботі розглядається образ автора та форми його присутності в літературному творі, проаналізовано види й функції образу оповідача в художньому тексті та розкрито форми авторської присутності в образі оповідача. У даному дослідженні охарактеризовано образ оповідача як образ героя, проаналізовано засоби художньої репрезентації образу оповідача в романі, визначено форми художнього мовлення у романі та охарактеризовано форми взаємодії автора і героя-оповідача у романі. Робота складається зі вступу, анотації, трьох розділів (двох теоретичних та практичного), висновків та списку використаних джерел.