Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Бакалаври Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 274
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка комплексу маркетингових комунвкацій підприємства із застосуванням Інтернету(2020) Прохорова, Єлизавета ВолодимирівнаДокумент Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2020) Кирилюк, Катерина АндріївнаДокумент Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства(2020) Ягупова, Катерина ВікторівнаДокумент Аналіз уподобань споживачів банківських послуг та розробка рекомендацій щодо вдосконалення обслуговування(2020) Макаренко, Вікторія ВіталіївнаДокумент Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення(2020) Гукасова, Крістіна СамвелівнаДокумент Розробка маркетингових заходів з просування бізнесу (на прикладі дитячої арт. студії)(2020) Масаликіна, Діана ВолодимирівнаДокумент Розробка маркетингового виведення на ринок нового продукту(2020) Цвірінько, Тетяна ЄвгенівнаДокумент Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення(2020) Зарубенко, Єлизавета ІванівнаДокумент Розробка рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет(2020) Мартиненко, Андрій ОлександровичДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства(2020) Денисенко, Вікторія АндріївнаДокумент Маркетингові л\дослідження конкурентоспроможності пргодукції підприємства та визначення шляхів її підвищення(2020) Пітько, Кирило РомановичДокумент Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу(2020) Скороходова, Юлія ІгорівнаДокумент Розробка і впровадження сучасних технологій стимулювання збуту(2020) Єрмаков, Ярослав СергійовичДокумент Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення(2020) Пасс, Андрій ВолодимировичДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльністі(2020) Монат, Милана ЄвгенівнаДокумент Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства із застосуванням Інтернет(2020) Шуляк, Ангеліна ОлегівнаДокумент Організація маркетингових досліджень на підприємстві(2020) Лобанок, Богдан ДмитровичДокумент Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення(2020) Самосієнко, Лія ВасилівнаДокумент Система стимулювання збуту підприємства та шляхи її вдосконалення(2020) Головченко, Софія ГеннадіївнаДокумент Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару(2020) Поник, Юлія Андріївна