2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Ключові слова "influenceмаркетинг"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання лідерів думок у системі маркетингових комунікацій підприємства(2023) Кузьменко Марія ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретично-методичні основи системи маркетингових комунікацій підприємства і використання лідерів думок у неї, розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингу впливу ТОВ «РУШ». З урахуванням ключових задач розвитку ТОВ «РУШ» запропоновано впровадження афілійованої програми для інфлюенсерів на базі інтернет-магазину компанії, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності ТОВ «РУШ» на дрогері-ринку.