Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти) за Ключові слова "асортимент"
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Кравченко Анна АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню шляхів активізації продажів косметичних засобів на підставі вивчення якості та оновлення програми їх просування на ринку. У роботі розглянуто сучасний стан та динаміка ринку косметики для нігтів, фактори що формують асортимент та якість, споживні властивості та вимоги до якості косметичних засобів для догляду за нігтями. За результатами дослідження декоративних косметичних засобів для нігтів різних виробників, проведено порівняльну характеристику якості досліджуваних зразків. Також проаналізовано діяльність підприємства та його асортимент косметичних товарів. Це дозволило запропонувати шляхи щодо активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за рахунок розробки та оновлення маркетингової програми просування професійної косметики.Документ ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Красновцев Микита СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».Документ Дослідження поведінки споживачів кондитерських виробів як елемент розробки стратегії підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Капінус Марк ОлеговичУ роботі розглянуто сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання, проаналізовано кон’юнктуру та динаміку ринку кондитерських виробів. Вивчено стратегії і технології дослідження ринку. Наведена загальна характеристика ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Охарактеризовано та проаналізовано структуру асортименту ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Проведена порівняльна характеристика якості шоколаду різних виробників. Проведено дослідження поведінки споживачів шоколаду та їх прихильності до бренду та продукції ТМ «Roshen». Наведена розробка напрямків стратегії удосконалення стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».Документ Дослідження ринку косметичних товарів та попиту їх споживачів(Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Сидоренко Анастасія ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку косметичних товарів та його сегментів. Розглянуто теоретичні аспекти класифікації косметичних товарів та їх показників якості. Наведено економічну характеристику ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Систематизовано методичні підходи до вивчення попиту споживачів з урахуванням особливостей споживання косметичних товарів. Досліджено структуру асортименту косметичних товарів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проведено товарознавчу експертизу тональних кремів, що реалізуються в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Розглянуто шляхи підвищення обсягів продажів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Вивчено напрями формування попиту на косметичні товари та їх асортимент. Визначення портрету потенційного споживача косметичних товарів для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Запропоновано шляхи оптимізації асортиментного портфеля ТОВ «БОМОНД ГРУПП».Документ Дослідження якості та структури торговельного асортименту макаронних виробів(2020-01-24) Крамар, Андрій В'ячеславовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження, якості та асортименту макаронних виробів. Вивчено класифікацію та характеристику асортименту макаронних виробів, а також вплив факторів на формування якості макаронних виробів. Розглянуто хімічний склад та харчову цінність макаронних виробів. Проведено дослідження якості та торговельного асортименту макаронних виробів в мережі роздрібних магазинів АТБ-Маркет. Проведено перевірку якості макаронних виробів різних виробників та їх торговельного асортименту. Досліджено управління попитом споживачів на макаронні вироби. Сегментовано споживачів макаронних виробів за різними параметрами.Документ Забезпечення продажу морозива за рахунок покращення його асортименту та якості(Університет імені Алфьреда Нобеля, 2024-01-15) Симоненко Андрій ДмитровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти забезпечення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього було проведено аналіз стану та перспективи розвитку морозива на вітчизняному ринку. А також наведено класифікацію та показники якості морозива. Розглянуто основні способи збільшення обсягів продажів морозива в супермаркетах. Досліджено структуру асортименту та якості морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Проведено дослідження асортименту наявного в супермаркеті морозива, проаналізовано глибина, широту та повноту асортименту. А також проведено органолептичну оцінку якості обраних зразків морозива. Наведено шляхи збільшення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього проведено сегментування споживачів в м. Синельникове. Наведено маркетингові методи активації продажу морозива. Також розглянуто порядок розміщення товару і наведені рекомендації для вдосконалення продажу морозива.Документ Організація закупівельної логістики складних побутових товарів за їх асортиментом(2020-01-24) Мироненко, Альона МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні засади організації закупівельної діяльності як основи формування асортименту підприємства. Вивчено сутність та зміст закупівельної діяльності. Систематизовано поняття асортименту та його види та чинники, що визначають асортимент продукції . Проведено економічний аналіз та оцінка закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «ДІЄСА» мережа магазинів «Ельдорадо». Наведена загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «Дієса». Наведено сутність та оцінку здійснення закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «Дієса». Проведено оцінку асортиментної політики складних побутових товарів ТОВ «Ельдорадо» Запропоновано напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства за рахунок оптимізації закупівельної діяльності ТОВ «Дієса» та наведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінка рівня їх ризикованостіДокумент Організація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Перегуда Денис ВолодимировичОрганізація продажу лікеро-горілчаних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості. У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження методів продажів. Проаналізовано стан і тенденції ринку лікеро-горілчаних виробів, розглянуті сучасні методи продажів лікеро-горілчаних виробів та методичні підходи до оцінки якості лікеро-горілчаних виробів. Досліджено діяльність холдингу “Баядера Груп”та її асортиментний ряд. Проведено оцінку якості лікеро-горілчаних виробів в холдинговій компанії. Надано пропозиції щодо оптимізації закупівельної логістики, як основного методу забезпечення підприємства ресурсами за рахунок розробки інноваційних сортувальних терміналів та використання програмного забезпечення для контролю ефективної логістичних маршрутів, а також зростання обсягів продажу з рахунок оптимізації асортименту холдингу щодо актуальних тенденцій та попиту споживачів за допомогою використання аналітики великих обсягів даних та впровадження штучного інтелекту.Документ Організація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингу(2020-01-24) Корнієнко, Єгор ВолодимировичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.Документ Організація просування на ринку непродовольчих товарів в онлайн форматі(2020-01-24) Ілієва, Валерія МихайлівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти просування на ринку непродовольчих товарів. Проаналізовано розвиток і особливості непродовольчими товарами. Наведено показники якості та асортименту окремих непродовольчих товарів, що реалізуються в онлайн форматі. Досліджено структуру асортименту та якості непродовольчих товарів в онлайн форматі. Наведено порівняльну характеристику якості непродовольчих товарів різних закордонних виробників. Розглянуто організаційно-економічні характеристики компанії KASTA. Досліджено асортимент та якість товарів, що реалізуються в онлайн форматі компанією KASTA. Проаналізовано особливості просування товарів компанії KASTA. Було представлено шляхи удосконалення маркетингової діяльності компанії в онлайн форматі як засіб збільшення продажів. Також були запропоновані пропозиції щодо формування позитивного іміджу компанії та підвищення лояльності покупців до компанії KASTA.Документ Організація інтернет-продажів автомобільних шин за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Олексенко Сергій СергійовичКваліфікаційна робота присвячена організація інтернет-продажів автомобільних шин за результатами дослідження їх асортименту та якості. Розглянуто теоретичні основи формування якості та асортименту автомобільних шин дослідження організації продажів , методик щодо підняття показників якості обслуговування та підвищення показників продажів автомобільних шин. В практичній частині кваліфікаційної роботи було дослідження асортименту та якість представленої продукції на прикладі інтернет-магазину «Ukrshina», перевірено якість автомобільних шин, на прикладі інтернет-магазину як підґрунтя формування плану організації продажів в інтернет-магазині, сегментацію споживачів, проведено прогнозування обсягів продажів, проведено аналіз якості обслуговування, обґрунтовано моделі оптимізації асортименту та запропоновано пропозиції щодо розробки заходів стимулювання попиту споживачів.Документ Особливості формування асортименту та запасів м’яса і м’ясних продуктів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Голубенко Вячеслав ЄвгенійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку м’яса і м’ясних продуктів України. Розглянуто вимоги до якості м’яса і м’ясних продуктів. Представлено особливості асортименту м’яса і м 'ясних продуктів та формування їх запасів. Наведено характеристику економічної діяльності роздрібній мережі ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено асортимент м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ маркет». Досліджено якість м’яса і м’ясних продуктів в магазині «Продукти-32» ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено попит на м’ясо і м’ясні продукти в ТОВ «АТБ-маркет». Представлено формування запасів м’яса і м’ясних продуктів в ТОВ «АТБ-маркет». Запропоновані шляхи формування оптимальних запасів методом “плану поставок” в ТОВ «АТБ-маркет».Документ Підвищення споживчого попиту на кріпильні матеріали(2020-01-24) Блотницька, Юлія ПавлівнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на кріпильні матеріали. Розглянуто стан ринку кріпильних матеріалів в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість кріпильних матеріалів. Запропонована п’яти бальна оцінка якості товарів і послуг під час приймання товару. Проведено порівняльну оцінку якості кріпильних матеріалів різних виробників. Проведено аналіз асортименту кріпильних виробів. Розглянуто вплив упаковки товару на споживчий попит. Запропоновано новий дизайн етикетки кріпильних матеріалів та досліджено її ефективність щодо підвищення попиту покупців.Документ Товарознавча оцінка якості скляних побутових товарів(2020-01-24) Назюта, Дмитро ОлеговичУ роботі розглянуто стан ринку побутових виробів із скла в Україні. Вивчено фактори, що формують якість побутових скляних виробів. Означено вимоги до якості побутових виробів із скла. Проведена оцінка якості скляних побутових товарів за органолептичними показниками в магазині «Посуд». Досліджено якість скляних побутових товарів за фізико-хімічними показниками в магазині «Посуд». Наведена класифікація та асортимент скляних побутових товарів та охарактеризовано основні напрямки розвитку асортименту скляних побутових товарів в магазині «Посуд».Документ Товарознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспромож(2020-01-24) Лазарєва, Світлана СергіївнаТоварознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспроможності. Розглянуто стан ринку косметичних товарів в Україні, залежність функцій шампуню від факторів якості та вимоги до якості шампуню. Проведено товарознавчу оцінку якості шампуню та аналіз асортименту шампуню, що реалізується в мережі ТОВ «АТБ-маркет» Запропоновано систему показників конкурентоспроможності шампунів та проаналізовано конкурентоспроможність шампунів в магазині ТОВ «АТБ-маркет».Документ Товарознавча характеристика якості і асортименту пластмасових виробів та шляхи активізації їх продажу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Блой Єшаягу Хаім ЦвіУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти товарознавчої характеристики якості і асортименту пластмасових виробів, досліджено стан та тенденції розвитку ринку товарів із пластику, визначено методи активізації продажу товарів. Надано організаційно-економічну характеристику магазину «Добробут» та проведено SWOT-аналіз магазину. Проведено дослідження якості та асортименту пластмасових виробів різних виробників. Для активізації продажу розроблено програму лояльності для покупців. В результаті індекс повторних продажів в магазині збільшився на 18,2%, коефіцієнт рентабельності програми лояльності складає 13,9%.Документ Удосконалення збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ "Будмаркет"(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Штепа Марія ОлексіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти управління збутової діяльністю торговельного підприємства. Проаналізовано сутність та маркетингові засади збутової діяльності, розглянуто принципи управління збутом. Досліджено економічну діяльність торговельного підприємства ТОВ Будмаркет". Проведено аналіз фінансово-господарської та збутової діяльності підприємства. Надано напрями подальшої оптимізації. Розглянуто заходи щодо підвищення ефективності збуту ТОВ "Будмаркет", та наведено оцінку їх ефективності. За допомогою сучасних методів комунікації розроблено стратегію підвищення ефективності збуту.Документ Удосконалення системи менеджменту якості за порівняльним аналізом асортименту і якості жіночого взуття(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Черкес Світлана СергіївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку жіночого взуття. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку жіночого взуття. Наведено загальну класифікацію та характеристику асортименту жіночого взуття. Систематизовано показники якості жіночого взуття. Досліджено якість жіночого взуття у взуттєвому магазини «Mida». Проведено аналіз структури асортименту жіночого взуття у магазині «Mida». Розглянуто шляхи вдосконалення системи менеджменту якості у магазині «Mida». Вивчено основні підходи до управління якістю за системою ISO-9000. Представлено менеджмент якості магазину «Mida» як напрям його діяльності. Наведено заходи щодо удосконалення системи менеджменту якості.Документ Управління безпечністю та якістю молочної продукції на виробничому підприємстві(2020-01-24) Попова, Юлія ОлександрівнаУ роботі розглянуто загальну характеристику ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна». Проналізовано основні показники роботи підприємства ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна» та розглянуто SWOT-аналіз ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Досліджено аналіз ринку молочної продукції в Україні та визначено основні проблеми. Вивчено асортиментну політики підприємства та складено асортиментний портфель ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Проведено дослідження щодо якості молочної продукції ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Вивчено основні питання щодо управління якістю продукції на підприємстві. Визначено методи оцінки, контроль та управління якістю продукції на ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».Документ Формування попиту на майонез за результатами дослідження його якості та асортименту(2020-01-24) Гуркач, Єлизавета ВасилівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження споживних властивостей й класифікації майонезу. Проаналізовано харчову цінність майонезу, наведено характеристику сировини для виробництва майонезу, виділено питання формування якості в процесі виробництва майонезу. Вивчено класифікацію майонезу й вимоги до якості, а також до упакування, маркування та зберігання майонезу. Наведено порівняльну характеристику якості досліджуваного майонезу різних виробників. Досліджено структуру асортименту майонезу та майонезних соусів, що реалізуються в супермаркеті ТОВ «АТБ-маркет». Проведено оцінку конкурентоспроможності майонезу. Розглянуто шляхи підвищення ефективності комерційних операцій у ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено споживчі переваги на ринку майонезу та його розвиток