Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 86
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Удосконалення торговельно-технологічного процесу щодо продажу пластикових вікон(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Алєксєєв Володимир ОлександровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження якості пластикових вікон. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку пластикових вікон. Наведено основні чинники, що формують якість та асортимент пластикових вікон, а також вимоги щодо їх якості. Досліджено структуру асортименту та якість віконного профілю в магазині пластикових вікон «Osnova». Проведено аналіз структури асортименту пластикових вікон. Наведено порівняльну характеристику якості віконного профілю різних торгових марок. Проведено оцінку ефективності торговельно-технологічного процесу в магазині пластикових вікон «Osnova»тарозглянуто шляхи його підвищення. Вивчено можливості використання Інтернет-торгівлі для підвищення обсягів продаж. Запропоновано торгівля через Інтернет-торгівельний майданчик Prom.uaяк метод підвищення обсягів продажів.Документ Розвиток власних торгових марок роздрібної мережі фірмових магазинів(2020-01-24) Куценко, Анастасія АндріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти розвитку власних торгових марок, їх аналіз на ринку України, досліджено стан та тенденції розвитку, стратегії створення та розвитку власних торгових марок, алгоритм їх створення. Проведено дослідження якості та асортименту товарів власних торгових марок роздрібної мережі. Розроблена 25-бальна шкала якості пива за органолептичними показниками. За допомогою анкетування було виявлено лояльність клієнтів, ставлення до власних торгових марок, значимість бренду при виборі продукту, динаміку споживання, переваг, потреб і переконань споживачів. Це дозволило розробити на основі зібраних даних комплекс рекомендацій по удосконаленню і розвитку власних торгових марок мережі фірмових магазинів.Документ Товарознавче забезпечення рекламно-інформаційних заходів(2020-01-24) Гомілко, Варія ВалеріївнаДокумент Формування конкурентних переваг на підприємстві з виробництва цементу(2020-01-24) Багдасарян, Ерік ЗоріковичУ роботі проведено аналіз ринку в'яжучих будівельних матеріалів. Вивчено фактои, що впливають на конкурентоспроможність підприємства та вивчено методи оцінки конкурентних переваг підприємства. Охарактеризовано організаційно-економічні аспекти діяльності ТОВ «ABC». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «ABC» та оцінку конкурентоспроможності ТОВ «ABC». Наведено обґрунтування системи управління конкурентоспроможністю на підприємстві та пердставлено розробку заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства.Документ Впровадження комерційної логістики на торговельному підприємстві(2020-01-24) Грибок, Богдана ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти впровадження комерційної логістики на торговельних підприємствах. Досліджено стан та тенденції розвитку ринку кондитерських виробів, організацію і функціональні підсистеми комерційної логістики в торгівлі та методичні підходи до оцінки її ефективності. Управління асортиментом є одним з найважливіших бізнес-процесів торгового підприємства і від того наскільки грамотно і повно сформований асортимент залежить ступінь задоволення попиту. З урахуванням зростання попиту на кондитерські вироби, стало актуальним вивчення асортименту з застосуємо спеціальних методів, що дозволило врахувати інтереси ринку і самої організації торгівлі. Для аналізу асортименту і виявлення резервів скорочення витрат були застосовані ABC-XYZ аналіз.Документ Дослідження якості та структури торговельного асортименту макаронних виробів(2020-01-24) Крамар, Андрій В'ячеславовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження, якості та асортименту макаронних виробів. Вивчено класифікацію та характеристику асортименту макаронних виробів, а також вплив факторів на формування якості макаронних виробів. Розглянуто хімічний склад та харчову цінність макаронних виробів. Проведено дослідження якості та торговельного асортименту макаронних виробів в мережі роздрібних магазинів АТБ-Маркет. Проведено перевірку якості макаронних виробів різних виробників та їх торговельного асортименту. Досліджено управління попитом споживачів на макаронні вироби. Сегментовано споживачів макаронних виробів за різними параметрами.Документ Організація продажів взуття спеціального призначення(2020-01-24) Чобіт, Максим ГригоровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності магазину взуття ”Sandalet” для споживачів зі специфічними потребами Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку взуття спеціального призначення. Наведено загальну класифікацію, особливості ортопедичного та профілактичного взуття. Визначеноособливості та етапиформуванняасортиментного портфелю торговельногопідприємства “Sandalet”. Дослідженоякість та асортиментуортопедичноговзуття в “Sandalet”.Проаналізованоасортиментортопедичного взуття в магазині “Sandalet”. Досліджено якість взуття спеціального призначення. Розглянуто особливості організації продажів взуття спеціального призначення. Визначено ринок по функціях та потребах. Проведено сегментацію споживачів взуття спеціального призначення. Визначено особливості продажів досліджуваного взуття.Документ Дослідженняконкурентоспроможностівиробів ПАТ «Комбінат «Придніпровський» на цільовому товарному ринку(2020-01-24) Хлус, Олена ЛеонідівнаУ роботі узагальнено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано ринок молочної продукції України, наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Комбінат «Придніпровський», проведено оцінювання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Комбінат «Придніпровський» та визначено його конкурентні переваги. Запропоновано підвищення якості сировини як фактора конкурентоспроможності та обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Комбінат «Придніпровський».Документ Дослідження асортиментного портфелю торговельного підприємства(2020-01-24) Мендель, Дмитро МиколайовичУ роботі розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства та фактори, які впливають на неї. Систематизовано методичнні підходи щодо формуванння асортимнентної політикни підприєнмств. Досліджено динаміку обсягів та структури товарообігу підприємства. Проведена кількісна оцінка впливу факторів, що визначають обсяги та асортиментну структуру товарообігу. Проведено дослідження ефективності існуючої асортиментної політики. Проведено обґрунтування планових обсягів товарообігу підприємства. Запропоновано оптимізація асортиментної структури товарообігу.Документ Диверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісу(2020-01-24) Прохоров, Валерій АнатолійовичУ роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу. Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС». Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.Документ Ефективність підприємницької діяльності торгово-сервісних підприємств(2020-01-24) Свєтлов, Владислав ОлександровичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти ефективності підприємницької діяльності торгово-сервісних підприємств, приведено аналіз діяльності підприємства ПП «RA-107 CLASSICSCUSTOMS». Проведено дослідження автомобільного ринку та ринку автомобільних послуг України Економічно обґрунтовано заходи щодо підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведен прогноз можливої підприємницької активності та рівень можливої прибутковості підприємства. Визначено напрями підвищення підприємницької діяльності та запропоновано заходи, проведення яких посилює підприємницькі позиції підприємства. діяльності.Документ Товарознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспромож(2020-01-24) Лазарєва, Світлана СергіївнаТоварознавча оцінка якості шампуню та визначення його конкурентоспроможності. Розглянуто стан ринку косметичних товарів в Україні, залежність функцій шампуню від факторів якості та вимоги до якості шампуню. Проведено товарознавчу оцінку якості шампуню та аналіз асортименту шампуню, що реалізується в мережі ТОВ «АТБ-маркет» Запропоновано систему показників конкурентоспроможності шампунів та проаналізовано конкурентоспроможність шампунів в магазині ТОВ «АТБ-маркет».Документ Оцінювання якості соняшникової олії за комплексним підходом(2020-01-24) Шило, Олена АнатоліївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти оцінювання якості соняшникової олії за комплексним підходом. Проаналізовано стан і тенденції розвитку ринку соняшникової олії в Україні та світі. Розглянуто технологічний процес виробництва соняшникової олії, їх різновиди та показники якості. Систематизовано методичні підходи до проведення оцінки якості соняшникової олії. Досліджено діяльність агропромислового підприємства ТОВ «Оріль-Агро» щодо забезпечення якості соняшникової олії. Проведена порівняльна характеристика якості соняшникової олії різних товаровиробників. Визначені основні фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства, проведено аналіз каналів збуту. Розглянуто шляхи підвищення ефективності роботи агропромислового підприємства ТОВ «Оріль-Агро». Вивчено попит та обрано сегмент ринку споживачів соняшникової олії ТМ «Наш край». Запропоновано впровадження системи ISO 9001:2015. Аргументовано доцільність виробництва паливних брикетів та розглянуто їх ефективності.Документ Організація закупівельної логістики складних побутових товарів за їх асортиментом(2020-01-24) Мироненко, Альона МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні засади організації закупівельної діяльності як основи формування асортименту підприємства. Вивчено сутність та зміст закупівельної діяльності. Систематизовано поняття асортименту та його види та чинники, що визначають асортимент продукції . Проведено економічний аналіз та оцінка закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «ДІЄСА» мережа магазинів «Ельдорадо». Наведена загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «Дієса». Наведено сутність та оцінку здійснення закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «Дієса». Проведено оцінку асортиментної політики складних побутових товарів ТОВ «Ельдорадо» Запропоновано напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства за рахунок оптимізації закупівельної діяльності ТОВ «Дієса» та наведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінка рівня їх ризикованостіДокумент Організація підприємницької діяльності в частині просування продукції(2020-01-24) Гриняєв, Максим ОлеговичУ роботі розглянуто особливості підприємницької діяльності підприємств будівельної сфери. Вивчено ефективність підприємницької діяльності, фактори та резерви її підвищення. Досліджено використання соціальних мереж для просування продукції підприємств будівельної сфери. Охарактеризовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «БУДІНВЕСТ». Проведено комплексну оцінку підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ». Досліджено засобів просування продукції ТОВ «БУДІНВЕСТ». Запропоновано удосконалення структури управління ТОВ «БУДІНВЕСТ» та рекламні заходи з підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «БУДІНВЕСТ».Документ Удосконалення транспортної і складської логістики на торговельному підприємстві(2020-01-24) Сімаганов, Артем АртуровичУ роботі розглянуті особливості, проблеми та перспективи розвитку транспортної і складської логістики. Досліджена організація транспортної і складської логістики. Систематизовані методичні підходи до визначення ефективності транспортної і складської логістики Наведена організаційно-економічна характеристика ТОВ «Комфі Трейд». Розглянута система логістики у ТОВ «Комфі Трейд». Здійснена оцінка ефективності транспортної і складської логістики у ТОВ «Комфі Трейд». Проведено дослідження управління інформаційними і матеріальними потоками у процесі руху товарів. Наведено систему організації складського господарства у ТОВ «Комфі Трейд». Обрано й обґрунтовано шляхи забезпечення ефективної логістики в ТОВ «Комфі Трейд».Документ Оцінка якості чаю та вдосконалення системи мерчандайзингу(2020-01-24) Шаповал, Діана ВалентинівнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти системи мерчандайзингу на торговельному підприємстві, надана характеристика сучасного етапу розвитку мерчандайзингу у роздрібній торгівлі, проаналізовано поведінку споживачів та визначено особливості візуального мерчандайзингу в магазині. Проведено дослідження якості та асортименту зеленого байхового чаю, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Проаналізовано ефективність використання торгової площі групами товарів, які реалізуються в магазині. Визначено споживчі переваги щодо чаю. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення системи мерчандайзингу в магазині та підтверджена їх ефективність.Документ Вдосконалення обслуговування замовників за рахунок оптимізації транспортної складової(2020-01-24) Кремльова, Анжеліка ОлександрівнаДокумент Товарознавча оцінка якості дитячого харчування та удосконалення механізму формування логістичної системи(2020-01-24) Щербинаа, Катерина МиколаївнаПроведено дослідження діяльності ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд» та аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на логістичні процеси підприємства ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд». Охарактеризовано SWОT-аналіз підприємства ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд». Проведено оцінку якості продукції дитячого харчування за маркуванням, товарознавчу оцінка якості продукції дитячого харчування за органолептичними показниками та досліджено якості продукції дитячого харчування за фізико-хімічними показниками. Розроблено організаційно-економічний механізму забезпечення ефективного управління логістичними процесами підприємства та проведено економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів щодо удосконалення ефективності управління логістичними процесами на підприємстві.Документ Організація торгівлі маргарином за дослідженням споживних властивостей і оцінкою якості(2020-01-24) Тишкевич, Владислав ОлексійовичУ роботі розглянуті теоретичні основи формування асортименту та якості маргаринової продукції, а саме: хімічний склад та харчова цінність маргаринової продукції; чинники, що формують асортимент і якість маргаринової продукції класифікацію, характеристику асортименту та вимоги до якості маргаринової продукції. Проведено аналіз якості та асортименту маргарину, що реалізується на ринку м. Дніпро. Перевірено якість досліджуваних зразків маргарину. Проаналізовано структуру торговельного асортименту маргаринової продукції, що реалізується у ТОВ «АТБ-маркет». Розглянуто організацію роздрібної торгівлі маргариновою продукцією в мережі у ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено правила торгівлі маргариновою продукцією. Обгрунтовано організацію роботи гастрономічного відділу супермаркету «АТБ-маркет».