Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 191
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автентифікація поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Сергєєва Марія МиколаївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів. Наведено товарознавчу характеристику хлібобулочних виробів. Систематизовано методичні підходи до автентифікації поведінки споживачів на ринку хлібобулочних виробів. Охарактеризовано діяльність супермаркету «Варус-6» ТОВ «Омега». Проведено аналіз асортименту хлібобулочних виробів, що реалізується на ринку м. Дніпро та досліджено якість хлібобулочних виробів.Проведено сегментування споживачів хлібобулочних виробів та визначення портрету потенційного споживача в роздрібній мережі. Прогнозовано ринковий попит на хлібобулочні вироби. Обґрунтовано доцільності застосування автентифікації поведінки споживачів хлібобулочних виробів за допомогою введення карток участі у програмі лояльності на прикладі мережі супермаркетів «Варус».Документ Активізація продаж міжкімнатних дверей за рахунок покращення їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сушко Юрій МиколайовичВ першому розділі було проаналізовано ринок та основні тенденції у споживчих перевагах міжкімнатних дверей в України. Наведено кваліфікацію та структуру асортименту досліджуваної групи, проаналізовано інновації в їх виробництві, розглянуто асортиментний ряд дверних полотен. В другому розділі виконано порівняння міжкімнатних дверей провідних виробників на ринку України. Розглянуто практичні аспекти формування асортименту та якості міжкімнатних дверей. Досліджено діяльність торговельно-виробничого процесу підприємства ФОП «І.П. Гордійчук», розраховано його асортимент ї за широтою, глибиною і стійкістю. В третьому розділі визначено портрет потенційного споживача міжкімнатних дверей. Розглянуто та проаналізовано напрями активізації продаж з урахуванням великої конкуренції та головних побажань клієнтів.Документ Активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Кравченко Анна АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню шляхів активізації продажів косметичних засобів на підставі вивчення якості та оновлення програми їх просування на ринку. У роботі розглянуто сучасний стан та динаміка ринку косметики для нігтів, фактори що формують асортимент та якість, споживні властивості та вимоги до якості косметичних засобів для догляду за нігтями. За результатами дослідження декоративних косметичних засобів для нігтів різних виробників, проведено порівняльну характеристику якості досліджуваних зразків. Також проаналізовано діяльність підприємства та його асортимент косметичних товарів. Це дозволило запропонувати шляхи щодо активізація продажів декоративних косметичних засобів для нігтів за рахунок розробки та оновлення маркетингової програми просування професійної косметики.Документ Активізація продажів туристичного спорядження на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Авезов Данило СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та продажів туристичного спорядження. Проаналізовано стан і тенденції ринку досліджуваної групи, розглянуті сучасні методи її продажів. Досліджено діяльність торговельного підприємства «Колекція Пригод» та його асортиментний ряд. Проведено оцінку якості туристичного спорядження на прикладі наметів різних виробників. Проаналізовано маркетингову програму просування асортименту торговельного підприємства, надано пропозиції щодо активізації продажів туристичного спорядження в сучасних конкурентних умовах за рахунок інструментів маркетингу.Документ Активізація продажів шоколадних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Курілех Анастасія ПавлівнаРозглянуто теоретичні основи дослідження асортименту і якості шоколадних виробів. Наведена класифікація та характеристика асортименту шоколадних виробів та шоколадних цукерок. Вивчено вимоги до якості шоколадних цукерок та умови їх зберігання. Наведено характеристику діяльності магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». Проведено товарознавчу характеристику якості шоколадних цукерок за органолептичними та фізико-хімічні показники якості шоколадних цукерок, що реалізується в магазині 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» магазині 121. Досліджено ринок та асортимент шоколадних виробів. Вивчено стан та тенденції розвитку ринку шоколадних цукерок в Україні. Проведено сегментування споживачів та визначення портрету потенційного споживача шоколадних цукерок. Досліджено асортимент шоколадних цукерок, що реалізується в ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».Документ Аналіз асортименту та перевірка якості оптичних товарів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Довгаль Клим ВалерійовичРозглянуто теоретичні аспекти вивчення асортименту та якості оптичних товарів. Проведено аналіз тенденцій ринку оптики в Україні. Наведена класифікація оптичних товарів та вимоги до якості. Проведено дослідження якості оптичних товарів. Наведена характеристика діяльності мережі салонів ПП “Ваша Оптика”. Проаналізовано якість сонцезахисних окулярів, що представлені в ПП «Ваша оптика». Вивчено асортимент та удосконалення товарної політики ПП «Ваша Оптика». Досліджено асортименту оптичних товарів в ПП «Ваша Оптика». Визначено напрямки удосконалення товарної політики ПП «Ваша Оптика».Документ Аналіз управління асортиментом і товарними запасами(2020-01-24) Ніколаєва, Вікторія ВіталіївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами на торговельному підприємстві, визначено методи формування асортиментом та управління товарними запасами та проаналізовано типові складності в управлінні асортиментом. Проведено дослідження задоволеності клієнтів магазину. Проведено АВС- і XYZ-аналіз і асортименту торговельного підприємства. Проаналізовані товарні запаси і їх взаємозв’язок з товарним асортиментом магазину. Розраховано коефіцієнти оборотності асортиментних груп товарів. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління асортиментом і товарними запасами у магазину та визначено їх ефективність.Документ Біржові котирування в системі руху цін біржових активів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Мустафа Анатолій АхмедовичПерший розділ кваліфікаційної роботи розкриває теоретичні основи біржової діяльності та аналізу цін біржових активів. У ньому розглядаються принципи функціонування біржового ринку, основні фактори, що впливають на цінові процеси, а також моделі аналізу, спрямовані на розуміння динаміки цін. Другий розділ фокусується на інструментах та методах аналізу цін біржових активів. Розглянуто різноманітні методології, використовувані для визначення трендів, волатильності та інших ключових показників ринку, зокрема фундаментальний та технічний аналіз, щоб надати читачу глибокий уявлення про різноманітні аспекти аналізу. Третій розділ досліджує використання інструментів технічного аналізу для прогнозування руху цін біржових активів. Розглянуто технічні показники, графіки та інші інструменти, які допомагають визначати моменти входу та виходу на ринок, сприяючи розробці ефективних стратегій торгівлі на біржі.Документ Вдосконалення обслуговування замовників за рахунок оптимізації транспортної складової(2020-01-24) Кремльова, Анжеліка ОлександрівнаДокумент Вдосконалення процесів у поштовій логістиці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сомов Максим ДмитровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження побудови логістичних ланок. Представлено класифікацію та показники якості надання логістичних послуг. Вивчено критерії, метрики та показники ефективності підприємства. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості та оптимізації ланцюгів доставки на логістичному підприємстві. Досліджено діяльність компанії ТОВ «НОВА ПОШТА». Проведено оцінку логістичних процесів підприємства. Проведено аналіз основних бізнес процесів та принципів побудови логістичних ланок. Надано пропозиції щодо оптимізації та покращення бізнес процесів. Запропоновано можливі методи оптимізації, зміни та коректування в бізнес процесах та логістичних ланцюгах компанії ТОВ «НОВА ПОШТА».Документ ВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Красновцев Микита СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».Документ Вибір постачальників ковбасних виробів у торговельну мережу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2019-01) Корсун Дмитро ВалерійовичУ роботі розглянуто теоретичний і практичний аспекти дослідження ринку сирокопчених ковбас, дослідження якості, асортименту сирокопчених ковбас, приведено науково–методичну базу їх дослідження, визначено ринкові умови дослідження ринку сирокопчених ковбас та обґрунтовано вибір постачальників сирокопчених ковбас у роздрібну торговельну мережу за матеріалами ТРЦ «Караван» у місті Дніпро.Документ Вибір постачальників нафтової продукції різними методами(Університет Альфереда Нобеля, 2024-01-15) Аббасов Тимур ГусейновичВ роботі розглянуті теоретичні аспекти вибору постачальників нафтової продукції на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку нафтопродуктів. Наведено класифікацію, показники якості, методи оцінки та вибору постачальників нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів та пошук потенційних постачальників на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД», де проводилося дослідження. Прогнозовано обсяг продажів нафтової продукції ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» для планування стратегії співпраці з постачальниками нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» від різних постачальників. Використано комбінацію різних методів для вибору постачальників нафтової продукції. Розроблена шкала оцінювання постачальників за різними критеріями. Розглянуті шляхи оптимізація вибору постачальників на основі якості нафтопродуктів і методики пошуку та оцінки потенційних постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Надані рекомендації щодо оптимізації вибору постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД».Документ Вибір стратегії підприємства за оцінкою якості морепродуктів та поведінки споживачів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Самойлов Денис ОлексійовичРобота ретельно розглядає аспекти товарознавчої характеристики устриць та формування попиту на них в Україні. Автор аналізує стан ринку устриць та виявляє тенденції його розвитку, проводить порівняльний аналіз різних типів устриць, враховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на їхню якість, такі як умови вирощування, географічне розташування та управління якістю виробництва, розглядає стратегії вибору підприємства для устричного виробництва, зокрема, удосконалення технологічних процесів та вирощування, щоб забезпечити найвищу якість продукції. Також, вивчається стратегія вибору цільового сегменту споживачів, з урахуванням їхніх вимог та потреб, що сприяє більш ефективному виведенню товару на ринок і задоволенню попиту. Отримані результати дозволяють зробити висновки щодо оптимальних умов для досягнення високої якості устриць і визначити чинники, які можуть бути важливими для виробників та споживачів цих дорогоцінних морських дарунків.Документ Використання інструментів CRM для забезпечення підприємницької діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Подворко Катерина ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти використання інструментів CRM для забезпечення підприємницької діяльності. Визначено економічну сутність сучасних інформаційних технологій. Охарактеризовано особливості, види та задачі інформаційних технологій в підприємницькій діяльності. Визначено роль сучасних інформаційних технологій у розвитку підприємницької діяльності. Здійснено загальну характеристика ПрАТ «НЕК «Укренерго». Проаналізовано зовнішнє середовище та техніко-економічні показники діяльності ПрАТ «НЕК «Укренерго». Оцінено інформаційні технології та CRM-систему ПрАТ «НЕК «Укренерго». Визначено проблеми, перспективи та рекомендації щодо розвитку інформаційних технологій ПрАТ «НЕК «Укренерго».Документ Використання інтернет-технологій в підприємницькій діяльності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Євсіков Данило ДмитровичДана робота присвячена дослідженню використання інтернет-технологій у підприємницькій діяльності на прикладі компанії «TEZ TOUR». У першому розділі проведено огляд інтернет-технологій у сучасному бізнесі, визначено їх вплив на підприємництво, а також розглянуто переваги, виклики та ризики їх використання. У другому розділі розглянуто стан і тенденції туристичного ринку, надано організаційно-економічну характеристику діяльності компанії «TEZ TOUR» та проведено дослідження її використання інтернет-технологій. У третьому розділі наведено практичні приклади успішного впровадження інтернет-технологій у бізнесі, а також рекомендації щодо їх використання в підприємницькій діяльності. Робота містить актуальні дані та аналіз сучасних тенденцій у використанні інтернет-технологій у бізнесі, що може бути корисним для практиків та науковців у галузі економіки та менеджменту.Документ ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ У МЕРЕЖЕВОМУ РИТЕЙЛІ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦТВА(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Лебединченко Анастасія ЄвгеніївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування власних торгових марок на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції їх розвитку, виявлено та систематизовано асортимент товарів краси та здоров’я у забезпеченні потреб споживачів, виявлено особливості власних торгових марок, досвід їх впровадження в торгових мережах ритейлу. Охарактеризовано економічну діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» щодо впровадження власних торгових марок, проаналізовано асортимент власних торгових марок у мережі магазинів Єва, складено порівняльну характеристику якості різних торгових марок у мережі магазинів Єва. Розроблено сегментацію споживачів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ» для визначення ступеня їх задоволення і рівня впровадження в продаж у мереж магазинів Єва. Виявлено залучені методи активізації продажів власних торгових марок товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ». Розроблено заходи щодо підвищення прибутковості товариства з обмеженою відповідальністю «РУШ».Документ Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства(2020-01-24) Висоцька, Анастасія ВолодимирівнаУ першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.Документ Впровадження комерційної логістики на торговельному підприємстві(2020-01-24) Грибок, Богдана ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти впровадження комерційної логістики на торговельних підприємствах. Досліджено стан та тенденції розвитку ринку кондитерських виробів, організацію і функціональні підсистеми комерційної логістики в торгівлі та методичні підходи до оцінки її ефективності. Управління асортиментом є одним з найважливіших бізнес-процесів торгового підприємства і від того наскільки грамотно і повно сформований асортимент залежить ступінь задоволення попиту. З урахуванням зростання попиту на кондитерські вироби, стало актуальним вивчення асортименту з застосуємо спеціальних методів, що дозволило врахувати інтереси ринку і самої організації торгівлі. Для аналізу асортименту і виявлення резервів скорочення витрат були застосовані ABC-XYZ аналіз.Документ Впровадження системи BAS Громадське харчування для підвищення ефективності підприємницької діяльності підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Вареник Ольга Леонідівна