2023 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023 Магістри (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Ключові слова "асортиментний портфель"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження якості парфумерних товарів як етап удосконалення асортиментного портфелю торговельного підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Єпік Степан ТарасовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортиментної політики та товарного асортименту торговельного підприємства, досліджено чинники зовнішнього та внутрішнього оточення, котрі впливають на формування асортименту товарів та методи оцінювання товарного асортименту. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища торговельного підприємства. Досліджено якість парфумерних рідинних товарів різних виробників за органолептичними та фізико-хімічними показниками. За допомогою ABC-XYZ-аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення асортиментного портфелю. Їх реалізація на практиці надає можливість прогнозувати обсяги продажів парфумерних товарів наступних періодів; знизити ризик перебоїв у торговельної діяльності підприємства; знизити сумарний товарний запас; у цілому підвищити ефективність управління товарними запасами в магазині.Документ Формування асортиментного портфеля в мережевому ритейлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Максименко Ганна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей формування асортиментного портфеля в мережевому ритейлі. Розглянуто теоретичні основи дослідження асортиментного портфеля, його формування, визначено методичні підходи до формування оптимального асортиментного портфеля в мережевих структурах. В практичній частині кваліфікаційної роботи було дослідження передумов формування асортиментного портфеля на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», перевірено якість борошняних кондитерських виробів, на прикладі власної пекарні, як підґрунтя формування асортиментного портфеля в мережі, сегментацію споживачів, проведено прогнозування обсягів продажів за лінійним, параболічним, поліноміальним трендами, обґрунтовано моделі оптимізації асортиментного портфеля та запропоновано пропозиції щодо розробки заходів стимулювання попиту споживачів.