Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Ключові слова "Cognitive interest, educational activity, training program, methods, result"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні особливості підготовки дітей до школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Уберт, Карина ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження психологічним особливостям підготовки дітей до школи. Психічний та особистісний розвиток дитини в молодшому шкільному віці зумовлений особливістю соціальної ситуації розвитку - навчання в початковій школі. На цьому віковому етапі навчальна діяльність стає провідною діяльністю , основою є пізнавальний інтерес та нова соціальна позиція . Початок навчання в школі означає зміну способу життя дитини. Це принципово нова соціальна ситуація розвитку особистості. Перехід до шкільного життя пов’язаний зі зміною провідної діяльності з ігрової на навчальну. У процесі навчальної діяльності розвиваються основні психологічні новоутворення молодшого шкільного віку: довільність психічних процесів, внутрішній план дій, вміння організовувати навчальну діяльність, дії відображення. Нами розроблено тренінгову програму, яка сприятиме розвитку мотивації до навчання, готовності дитини до самостійної роботи та було сформовано вибірку досліджуваних, яка складалася з 30 осіб. Проаналізувавши результати первинної діагностики було виявлено ,що високим рівнем готовності характеризуються 13,2% досліджуваних (2 школярів). У 46,2% досліджуваних зафіксовано середній рівень готовності (7 осіб). Низький рівень цієї характеристики виявлено у 39,6% респондентів (16 учнів). Використана методика свідчить про те, що більшість дітей є незрілими та неготовими до навчання у школі. Важливим аспектом нашої роботи є розробка практичних рекомендацій для дітей, батьків та педагогів щодо організації навчання. Зокрема, для батьків ми рекомендуємо організувати робочий режим, місце навчання у комфортний для дитини спосіб, а також не здійснювати надмірного психологічного тиску на школяра. Рекомендації, розроблені для педагогів та психологів, стосуються особливостей організації навчання, комунікації з дітьми та батьками та способів психоемоційної саморегуляції. Також запропонований комплекс вправ, які дозволяють зняти напруження для дітей, розвивати пізнавальні процеси.