Консультування та реабілітаційна робота (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Консультування та реабілітаційна робота (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 114
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мальована, Людмила ВікторівнаУ роботі аналізується проблема впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів, виявляється взаємозв’язок між типом ідентичності, наративом ідентичності та обраною професією. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження. Аналіз впливу ідентичності як наративу, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив ідентичності як наративу на вибір професії та проаналізовано прямий зв'язок між типом особистості та обраною професієюДокумент Взаємозв'язок рольових очікувань та задоволеності шлюбом в молодих сім'ях(2020) Некрасова, Ганна ВалеріївнаДокумент Взаємозв'язок рівня обізнанності у темі гомосексуальності та вираженості гомофобних проявів у людини(2020) Абрамова, Дар'я ВасилівнаДокумент Взаємозв'язок тривожності та мотивації дітей молодшого шкільного віку(2020) Опанасенко, Олена СергіївнаДокумент Взаємозв'язок ціннісних орієнтацій та стресу молоді(2020) Нажмудінова, Ольга НурідінівнаДокумент Взаємозв’язок емоційного та соціального інтелекту у підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Прокопенко, Марія ВадимівнаКваліфікаційна робота присвячена необхідністю дослідження емоційного та соціального інтелекту у підлітків. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу щодо емоційного та соціального інтелекту як психологічний феномен. Розкриваються сутності поняття «соціальний інтелект» та «емоційний інтелект»; робота полягає у розширенні теоретичних уявлень про емоційний та соціальний інтелект (визначено особливості розвитку, психологічні чинники розвитку емоційного та соціального інтелекту підлітків; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-соціальні аспекти інтелектуального розвитку особистості у підлітковий період) да визначення взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту у підлітків. У другому розділі здійснено експериментальне дослідження емоційного та соціального інтелекту у підлітків. Була обрана вибірка досліджуваних, та були обрані методики для дослідження. Аналіз результатів дослідження емоційного та соціального інтелекту дав нам дані для розуміння рівня цих інтелектівДокумент Взаємозв’язок рівня прояву агресії у підлітків з вибором стратегії копінг-поведінки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Драган, Марина ЄвгеніївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв'язку кошнг-стратегій та рівня прояву агресії в підлітковому віці. Зроблені висновки щодо зв’язку копінг-стратегій та рівня прояву агресії в підлітковому віці. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати дослідження можуть бути корисними для широкого кола психологів, соціальних педагогів, соціальних працівників, вчителів, батьків. Знання зв’язків між проявами агресії та копінг-поведінкою дозволить психологам, соціальним працівникам, вчителям допомагати батькам створювати умови для комфортного буття дітей у сім'ї, а також допоможе краще зрозуміти саме особливості підліткового віку, знайти з дітьми спільну мовуДокумент Взаємозв’язок синдрома емоційного виснаження з комунікативними установками та суб’єктивним відчуттям педагогів вищої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Турковська, Зоя ПавлівнаУ роботі проведено теоретичне обґрунтування поняття емоційного виснаження та комунікативних установок; узагальнені та проаналізовані теоретично-концептуальні підходи до вивчення синдрома виснаження та комунікативних установок; виявлено особливості проявів синдрома емоційного виснаження, комунікативних установок і суб’єктивних відчуттів у педагогів; визначено характер взаємозв’язку емоційного виснаження з комунікативними установками і суб’єктивними відчуттями у педагогів; сформульовані психолого- педагогічні рекомендації щодо профілактики та корекції синдрома емоційного виснаження з урахуванням конкретних умов професійної діяльності педагогівДокумент Взаємозв’язок ставлення до власної сексуальності зі специфікою розвитку окремих его-станів жінок від 23 до 40 років(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Братко, Ольга ОлександрівнаАналізуючи результати, переважає Его-стан «Вільна Дитина», який припускає всі імпульси, властиві дитині: довірливість, безпосередність, захопленість, винахідливість; додає людині чарівність і теплоту. Але водночас вона примхлива, уразлива, легковажна, егоцентрична, уперта й агресивна. Також достатньо високий бал, а значить актуальний, транслює Его-стан «Контролюючий Батько». Цей стан характеризується поведінкою контролю, критики й домінування. Трохи менше переважає Его-стан «Адаптивна Дитина», який припускає поведінку, що відповідає чеканням і вимогам батьків. Для «Адаптивної дитини» характерна підвищена комфортність, непевність, боязкість, сором’язливість. Різновидом «Адаптивної дитини» є «Дитина, що бунтує» проти батьків. Таким чином, проведене дослідження дозволило на основі об'єктивно реєстрованих показників визначити складну структуру відношення до своєї сексуальностіДокумент Взаємозв’язок суб’єктивного благополуччя та часової перспективи в юнацькому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Полях, Ольга ІванівнаУ першому розділі здійснено теоретичний аналіз соціально-психологічних уявлень про часову перспективу; визначено методологічні основи дослідження уявлень про часову перспективу. Розкрито соціально-психологічну природу уявлень про часову перспективу; розглянуто суб’єктивне благополуччя як психологічний феномен. Спроектовано теоретичну модель соціально-психологічних чинників уявлень студентської молоді про часову перспективу. У другому розділі проведено емпіричне дослідження взаємозв'язку суб'єктивного благополуччя та часової перспективи в юнацькому віці; описано процес організації та методи дослідження; здійснено аналіз та інтерпретацію результатів дослідження, статистичний аналізДокумент Використання арт-терапевтичних методів у роботі з адаптації студентів до ЗВО(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токманцева, Ілона ОлександрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів підвищення адаптивності студентів. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з першокурсниками ЗВО. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження адаптації студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив навчального процесу на адаптивність студентів та визначено шляхи профілактики адаптації студентів методами арт-терапії до навчання у ЗВО. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на поліпшення процесу адаптації першокурсників. Програма дозволяє отримати у сприятливих умовах більш гнучкі навики у спілкуванні з однолітками та вільного вираження своїх почуттів, потреб, тощо. Усе це сприяє також підвищенню успішності у навчанніДокумент Внутрішньосімейні стосунки як передумова емоційного благополуччя дітей-підлітків(2020) Лібецька, Олена ОлексіївнаДокумент Вольова регуляція харчової поведінки(2020) Грубова, Ксенія ІгорівнаДокумент Вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктній ситуації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Козак, Олена ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі впливу акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Зроблені висновки щодо вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні конфліктів у підлітковому віціДокумент Вплив професійного стресу на психічне здоров'я персоналу установ виконання покарань(2020) Артюшенко, Єлизавета ГеннадіївнаДокумент Вплив соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бідняк, Вікторія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі представлено результати емпіричного дослідження впливу соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці; здійснено теоретичний аналіз поняття соціального інтелекту, його змісту, структурних компонентів, функцій, а також зв’язку соціального інтелекту з індивідуально-типологічними особливостями особистості; досліджено особливості зв'язку рівня розвитку соціального інтелекту та вибору стратегії поведінки юнаками. За результатами проведеного дослідження визначено, що юнаки з більш виСОКИМ рівнем соціального інтелекту схильні обирати більш конструктивні стратегії у конфлікту (компроміс, співробітництво), юнаки з меншим рівнем розвитку соціального інтелекту схильні обирати менш конструктивні стратегії (відхід від конфлікту, боротьба). Отриманні результати дали підставу рекомендувати впровадження розвивальної програми, спрямованої на розвиток соціального інтелекту в юнаківДокумент Гармонізація батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Баша, Анжеліка АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Зроблені висновки щодо гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи.Документ Гейміфікація процесу соціально-психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Глоба, Алла ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі гейміфікації процесу соціально- психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад в зарубіжній та вітчизняній психології проблеми соціально-психологічної адаптації фахівців в організації; види, цілі, механізми, функції та етапи соціально-психологічної адаптації; поняття гейміфікації та використання елементів гри в процесі соціально-психологічної адаптації. У другому розділі здійснено експериментальні дослідження ролі гейміфікації в процесі соціально-психологічної адаптації молодих фахівців на прикладі однієї з сучасних компаній, розроблено інноваційну програму з ігровими механізмами процесу адаптації молодих фахівців, узагальнено результати дослідженняДокумент Гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Романюк, Олександра ОлександрівнаУ роботі досліджуються та аналізуються гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку. У процесі написання було розглянуто історію викнення, види та функції гендерних стереотипів. Висвітлено фактори та умови мування гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку. Проведено дослідження гендерних стереотипів і виявлено, що у дітей молодшого шкільного під гендерні стереотипи потрапляють певні характеристики особистості та певні гендерні установки щодо професіДокумент Готовність до пробачення як особистісний ресурс успішності подолання життєвих ускладнень(2020) Рибакова, Аліна Андріївна