Соціально-педагогічна діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Соціально-педагогічна діяльність (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cоціально-технологічні засади діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)(2020) Варич, Яна ОлександрівнаДокумент Вплив специфіки дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зубов, Ігор ВячеславовичУ роботі аналізується проблема вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці під впливом дитячо-батьківських відносин. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження конфліктів у середньо-підлітковому віці, адекватних меті дослідження, проаналізовано вплив дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віціДокумент Духовні цінності студентської молоді в сучасному українському суспільстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Місюра, Дар'я ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі соціологічної концептуалізації феномену духовних цінностей студентської молоді в умовах сучасного українського соціуму. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад дослідження духовних цінностей; розкрито сутність поняття «цінності» та їх класифікацію в соціогуманітарних науках; розкрито духовні цінності у ціннісній системі сучасного українського суспільства; обґрунтовано духовно- ціннісний вимір духовних цінностей і сучасного українського студентства. У другому розділі охарактеризовано результати соціологічного дослідження щодо визначення ціннісних пріоритетів студентської молоді на базі ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»; розглянуто духовні цінності в ціннісній системі та у світоглядних орієнтаціях студентстваДокумент Кадрове забезпечення діяльності сучасних виконавчих органів місцевого самоврядування в Україні(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Сапожников, Станіслав ВолодимировичУ роботі визначено актуальні проблеми, потреби та концептуальні засади забезпечення формування кадрового потенціалу місцевого самоврядування в Україні, перспективи впровадження в цих органах кадрового консалтингу; сформульовано відповідні пропозиції і рекомендації для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо моделювання системи пошуку та добору кадрів у виконавчі органи місцевого самоврядування. Результати кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані у роботі Дніпровської міської ради та інших виконавчих органів місцевого самоврядування УкраїниДокумент Модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шеремет, Тетяна ПавлівнаУ роботі аналізується модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід. Аналіз полягає у вивченні основ соціальної політики, розгляді моделі держаної соціальної політики, визначенні принципів формування соціальної політики. Під час написання були кваліфікованої роботи були розглянуті моделі соціальної політики країн Європейського Союзу, виявлені особливості моделей здійснення соціальної політики в країнах різного ступеня розвитку та проаналізовані здійснення соціальної політики України. Проаналізовані та визначені проблеми, перспективи реалізації соціальної політики України з врахуванням зарубіжного досвіду. Розглянуто світовий досвід моделей соціальної політики та їх можливість використання в Україні. Інтерпретація отриманих результатів дозволила надати рекомендації щодо тенденції формування, реалізації та розвитку соціальної політики в Україні; розглянуто перспективи реформування соціальної політики УкраїниДокумент Обливості ціннісно-смислової сфери підлітків з повних та неповних сімей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шахрай, Віктор ВасильовичВ роботі аналізується поняття ціннісно-смислової сфери та особливості її формування у підлітковому віці. Доведено, що підлітки з повних сімей мають більш високі показники осмисленості та задоволеності власним життям, аніж підлітки з неповних сімей; а також те, що у підлітків з неповних сімей така цінність як «впевненість у собі», має вищу значущість на відміну від підлітків з повних сімей. Виокремлено, що серед провідних особистісних властивостей підлітків з повних сімей поряд із вдячністю, надією, почуттям гумору та доброзичливістю знаходиться доброта, а у підлітків з неповних сімей - самоконтроль. Визначені основні напрямки роботи соціального працівника з підлітками із неповних сімейДокумент Організаційно-педагогічні умови формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Клітченко Ю.В.соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників» Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, обираються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено теоретичному аналізу фономену «соціальне лідерство»; обґрунтовано сутність соціального лідерства соціальних працівників як фактору підвищення ефективності соціальної роботи; розкриттю структурних компонентів, критеріїв і показників соціального лідерства соціальних працівників; характеристиці особливостей формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в умовах закладу вищої освіти. У другому розділі обґрунтовано стан сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників; організаційно-педагогічних умови формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників; проаналізовано результати сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників. Висновки містять основні результати проведених досліджень.Документ Організаційні основи соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хеліфі, Карина ВадимівнаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне дослідження проблеми соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї, визначено основні передумови та генезис явища жорстокого ставлення до дітей у сім'ї у процесі генезису. Обґрунтовано соціально-педагогічний аспект проблеми профілактики ж жорстокого ставлення до дітей у сім'ї. Розроблено програму соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї та обґрунтовано науково-технологічне забезпечення її дії. Здійснено експериментальну перевірку розробленої програми і проаналізовано результати дослідження щодо перевірки її ефективностіДокумент Основні аспекти формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників(Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Ахмед РаеесОхарактеризовано особливості професійної підготовки соціальних працівників у контексті формування соціального лідерства. Уточнено сутність понять «соціальне лідерство», «соціальне лідерство соціальних працівників», «формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників»; розширено уявлення про зміст та структуру соціального лідерства у контексті теорії та практики соціальної роботи. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, знаннєвий, особистісний, діяльнісно-практичний) та схарактеризовано спектр показників сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників за реактивним, активним і проактивним рівнями. У роботі представлено структурно-функціональну модель як орієнтир формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки. Розкрито її змістове наповнення відповідно до основних блоків: цільового (мета, завдання, наукові підходи, принципи), організаційного (логіка організації процесу підготовки соціальних працівників до соціального лідерства), змістовно-методичного (змістовні напрями формування соціального лідерства, методи, форми та засоби підготовки майбутніх соціальних працівників), результативного (результат сформованості соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників за відповідними критеріями, показниками та рівнями). Успішність реалізації структурно-функціональної моделі формування соціального лідерства визначається організаційно-педагогічними умовами, які було теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено їх дієвість в процесі професійної підготовки соціальних працівників. Ефективність упровадження організаційно-педагогічних умов формування соціального лідерства у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки підтверджена позитивними змінами, які були виявлені у процесі здійснення контрольного етапу дослідження. Аналіз результатів експерименту дозволив підтвердили, що наприкінці експерименту студенти експериментальної групи засвідчили більш високий рівень сформованості соціального лідерства, ніж студенти контрольної групи. Матеріали дослідження можуть бути використані соціальними педагогами, психологами, працівниками органів місцевого самоврядування, соціальними менеджерами у розробці та упровадженні навчальних й тренінгових програм, спрямованих на оптимізацію формування соціального лідерства у дітей та молоді.Документ Особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бичко, Ганна ГригорівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Зроблені висновки щодо особливостей впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Практична значущість роботи полягає у тому, що результати дослідження можуть бути використані соціальним працівником при розробці конкретних практичних рекомендацій та методів подолання самотності, у соціально- психологічному консультуванні, а також можуть бути корисні у практиці психопрофілактикиДокумент Особливості соціально-психологічної адаптованості студентів з числа внутрішньо переміщених осіб(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Особливості соціальної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями(2020) Олійник, Василь ВалерійовичДокумент Первинна економічна соціалізація дітей 5 - 6 річного віку у дошкільних закладах освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Макара, Дмитро РомановичКваліфікаційна робота присвячена проблемі первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку у дошкільних закладах освіти. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних аспектів первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку, розкриттю проблеми первинної економічної соціалізація дітей 5-6-ти років як соціально-педагогічної проблеми; характеристиці особливостей первинної економічної соціалізації особистості в дошкільному дитинстві; теоретичному обґрунтуванню соціально-педагогічних умов первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти. У другому розділі розкрито особливості організації дослідно-експериментальної роботи з первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку в закладах дошкільної освіти; охарактеризовано процес діагностики первинної економічної соціалізації дітей 5- 6-ти років у закладах дошкільної освіти; обґрунтовано реалізацію умов ефективної первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти; подаються результати дослідно-експериментальної роботи.Документ Проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шаповал, Віталій ВіталійовичКваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню проблемі стресу та стресостійкості у студентської молоді. Зроблені висновки щодо проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді. Практична значущість роботи полягає у тому, що отримані результати мажуть бути використані в процесі діяльності практичних психологів та при розробці практичних рекомендацій щодо зниження рівня стресу та стресостійкості студентів під час навчанняДокумент Психологічні засади ресоціалізації умовно засуджених підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олексіна, Анастасія ІгорівнаКваліфікаційна робота присвячена психологічним засадам ресоціалізації умовно засуджених підлітків. Зроблені висновки щодо ресоціалізації умовно засуджених підлітків та встановленні кореляційного зв'язку між емоційними бар'єрами. Практична значущість роботи полягає у використанні пенітенціарним персоналом розроблених практичних рекомендацій щодо психологічного супроводу процесу ресоціалізації умовно засуджених підлітків для організації та проведення психодіагностичної, психокорекційної, психопрофілактичної та виховної роботи серед даної групи умовно засуджених. Результати дослідження можуть бути використані в підготовці та підвищенні кваліфікації працівників пенітенціарних закладівДокумент Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями(2020) Бобіна, Наталія ЛеонідівнаДокумент Соціальна адаптація студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору(2020) Ланіна, Ганна ВікторівнаДокумент Соціальна робота з військовослужбовцями, які перебували в зоні проведення АТО / ООС(2020) Талат, Ілона ОлександрівнаДокумент Соціальне підприємництво: сучасний стан та перспективи розвитку(2020) Тороп, Поліна Юріївна