Соціально-педагогічна діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Соціально-педагогічна діяльність (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cоціально-технологічні засади діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)(2020) Варич, Яна ОлександрівнаДокумент Соціально-психологічні особливості дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування(2020) Драган, Марина ЄвгеніївнаДокумент Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями(2020) Бобіна, Наталія ЛеонідівнаДокумент Соціальна робота з військовослужбовцями, які перебували в зоні проведення АТО / ООС(2020) Талат, Ілона ОлександрівнаДокумент Соціально-педагогічна профілактика жорстокого ставлення до дітей у сім’ї(2020) Полях, Ольга ІванівнаДокумент Особливості соціальної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями(2020) Олійник, Василь ВалерійовичДокумент Особливості соціально-психологічної адаптованості студентів з числа внутрішньо переміщених осіб(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Соціальне підприємництво: сучасний стан та перспективи розвитку(2020) Тороп, Поліна ЮріївнаДокумент Формування лідерських якостей майбутніх викладачів соціально-гуманітарних дисциплін (на прикладі магістратури 231 «Соціальна робота»)(2020) Крижановська, Ганна ІгорівнаДокумент Соціальна адаптація студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору(2020) Ланіна, Ганна ВікторівнаДокумент Соціально-педагогічні умови соціалізації молодших школярів у процесі взаємодії з однолітками(2020) Богатирьова, Дар'я СергіївнаДокумент Удосконалення державного регулювання соціального обслуговування населення (на прикладі Дніпропетровської області)(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Лещенко, Євгеній СтаніславовичКваліфікаційна робота присвячена проблемі удосконаленню державного регулювання соціального обслуговування населення (на прикладі Дніпропетровської області). Перший розділ присвячено вивченню теоретичних підходів до соціального обслуговування окремих категорій громадян; розкрито поняття, сутність та види соціального обслуговування; охарактеризовано сучасну систему соціального обслуговування України. У другому розділі охарактеризовано організаційно-правові аспекти діяльності установ системи соціального захисту населення; розкрито порядок організації та надання соціальних послуг; подано особливості стандартизації надання соціальних послуг; обґрунтовано сучасний стан розвитку надання паліативного догляду в контексті діяльності територіальних центрів. У третьому розділі розкрито особливості надання послуг паліативного догляду невиліковно хворим підопічним комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської радиДокумент Соціально-педагогічна діяльність з формування здорового способу життя студентів закладів вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кріжньова, Софія РусланівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз змісту й сутності здорового способу життя студентів, факторів його формування у закладах вищої освіти. Схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості здорового способу життя студентів закладів вищої освіти; визначено специфіку та розкрито зміст соціально-педагогічного супроводу цього процесу. Представлено результати емпіричного дослідження ефективності запропонованих заходів із формування здорового способу життя студентів, що концентрувалися на діяльності проблемної групи. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено доцільність запропонованих засобів. Надано рекомендації щодо формування здорового способу життя молодіДокумент Соціально-психологічні чинники мінімізації конфліктів у трудовому колективі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Вошколуп, Ганна ЮріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формуванн конфліктологічної компетентності як ключового чинника мінімізації конфлікті у трудовому колективі. Перший розділ присвячено проблемі конфліктів, формується поняттю конфлікту, визначається трудовий конфлікт як вид конфлікту, що виникає мій працівниками у трудовому колективі, виявляються чинники його виникнення ] даному середовищі, досліджуються питання формування конфліктологічно компетентності з метою мінімізації і вирішення конфліктів у середовищ професійної діяльності фахівців. У другому розділі визначено загальні методологічні засади та підібране комплекс методик, адекватних меті дослідження, які дозволяють оцінити кожен з чотирьох сформованих компонентів конфліктологічної компетентності: мотиваційний, когнітивний, управлінський та соціальний. Продіагностовано та проаналізовано фахівців на предмет формування рівня конфліктологічної компетентності у розрізі чотирьох компонентів за обраними методиками, сформовані відповідні висновки. У третьому розділі наголошено на важливості подальшого формування конфліктологічної компетентності у фахівців, розроблено та обгрунтовано авторський тренінг для формування конфліктологічних навичок управління конфліктами, здійснено повторну перевірку фахівців та відповідне порівняння результатів дослідження. Виявлено покрашення рівня сформованості конфліктологічної компетентності фахівців після проведеного тренінгу.Документ Психологічні засади ресоціалізації умовно засуджених підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олексіна, Анастасія ІгорівнаКваліфікаційна робота присвячена психологічним засадам ресоціалізації умовно засуджених підлітків. Зроблені висновки щодо ресоціалізації умовно засуджених підлітків та встановленні кореляційного зв'язку між емоційними бар'єрами. Практична значущість роботи полягає у використанні пенітенціарним персоналом розроблених практичних рекомендацій щодо психологічного супроводу процесу ресоціалізації умовно засуджених підлітків для організації та проведення психодіагностичної, психокорекційної, психопрофілактичної та виховної роботи серед даної групи умовно засуджених. Результати дослідження можуть бути використані в підготовці та підвищенні кваліфікації працівників пенітенціарних закладівДокумент Соціально-психологічні фактори готовності психологів-старшокласників працювати за фахом(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Булгак, Микола ВолодимировичВ роботі аналізується особливості професійного становлення практичного психолога, формування професійної ідентичності та професійно-важливих якостей. Доведено, що студенти-психологи з високим рівнем готовності працювати за фахом мають більш високі показники особистісної зрілості, зокрема таких її складових як відповідальність, децентрація, глибинність переживань, толерантність, автономність, контактність, синергічність, мають менш значущий мотив визнання, ціннісну та інформаційну регуляцію професійної діяльності порівняно із студентами з низьким рівнем готовності, а також більш схильні до професійної реалізації в межах відносин типу «людина- людина». Виокремлено, що найбільш значущими факторами, що зумовлюють готовність психологів-старшокурсників працювати за фахом є наявність високого рівня розвитку таких складових особистісної зрілості як децентрація і самоприйняття, низький рівень прояву таких джерел інтолерантності до невизначеності як нерозв’язність та важкість проблемДокумент Обливості ціннісно-смислової сфери підлітків з повних та неповних сімей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шахрай, Віктор ВасильовичВ роботі аналізується поняття ціннісно-смислової сфери та особливості її формування у підлітковому віці. Доведено, що підлітки з повних сімей мають більш високі показники осмисленості та задоволеності власним життям, аніж підлітки з неповних сімей; а також те, що у підлітків з неповних сімей така цінність як «впевненість у собі», має вищу значущість на відміну від підлітків з повних сімей. Виокремлено, що серед провідних особистісних властивостей підлітків з повних сімей поряд із вдячністю, надією, почуттям гумору та доброзичливістю знаходиться доброта, а у підлітків з неповних сімей - самоконтроль. Визначені основні напрямки роботи соціального працівника з підлітками із неповних сімейДокумент Організаційні основи соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хеліфі, Карина ВадимівнаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне дослідження проблеми соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї, визначено основні передумови та генезис явища жорстокого ставлення до дітей у сім'ї у процесі генезису. Обґрунтовано соціально-педагогічний аспект проблеми профілактики ж жорстокого ставлення до дітей у сім'ї. Розроблено програму соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї та обґрунтовано науково-технологічне забезпечення її дії. Здійснено експериментальну перевірку розробленої програми і проаналізовано результати дослідження щодо перевірки її ефективностіДокумент Духовні цінності студентської молоді в сучасному українському суспільстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Місюра, Дар'я ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі соціологічної концептуалізації феномену духовних цінностей студентської молоді в умовах сучасного українського соціуму. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад дослідження духовних цінностей; розкрито сутність поняття «цінності» та їх класифікацію в соціогуманітарних науках; розкрито духовні цінності у ціннісній системі сучасного українського суспільства; обґрунтовано духовно- ціннісний вимір духовних цінностей і сучасного українського студентства. У другому розділі охарактеризовано результати соціологічного дослідження щодо визначення ціннісних пріоритетів студентської молоді на базі ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»; розглянуто духовні цінності в ціннісній системі та у світоглядних орієнтаціях студентства