2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вiкoвi ocoбливocтi життєcтiйкocтi в ociб з piзними життєвими cтpaтегiями(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Гаврилишин, Аліса ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема особливостей життєстійкості в осіб з різними життєвими стратегіями. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження вікових особливостей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив віку та особливостей характеру на розвиток життєстійкості та різних життєвих стратегій.Документ Взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеністю життям та ефективністю продажів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Куреня, Оксана ІванівнаУ роботі аналізується взаємозв'язок рівня емоційного інтелекту з рівнем задоволеності життя та ефективністю продажів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження емоційно-го інтелекту, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив емоційного інтелекту на рівень задоволеності життя та ефективністю продажів.Документ Взаємозв’язок задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мазур, Діана АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку задоволеністю шлюбом і показниками дисгармонії у сучасних молодих сім’ях. Джерелами конфлікту є протиріччя, що виникають між людьми, групами, організаціями, державами. Джерелами конфліктних ситуацій є загострені протиріччя, розбіжність точок зору, цілей, підходів, бачення способів вирішення виробничих завдань, які так чи інакше зачіпають особисті інтереси, включаючи і керівника. На відміну від деструктивних конфліктів, конструктивно вирішуються конфлікти потрібні в подружніх стосунках. Тому мета дій учасників такого конфлікту – зміна його характеру: з деструктивного у конструктивний. Залежно від такі критеріїв, як частота, глибина і гострота конфлікту в родині, сім'ї діляться на кризові, конфліктні, проблемні і невротичні. Конфлікти можна розділити на відкриті і приховані. Агресія, примхливість, запальність, образливість можуть тільки загострити конфліктну ситуацію. До психотравмуючих переживань можна віднести стан повної сімейної незадоволеності, сімейну тривогу, нервово-психічна напруга, стан провини. Під вирішенням конфлікту розуміється процес пошуку рішення проблеми, яке б влаштувало всіх учасників конфлікту. Існує два види дозволу конфлікту – повне вирішення конфлікту і неповне вирішення конфлікту. Повне вирішення конфлікту відбувається в тому випадку, якщо усунені всі причини конфліктної ситуації і предмет конфлікту. У випадку з неповним вирішенням конфлікту – усуваються не всі причини його появи. Структура техніки вирішення конфлікту має на увазі взаємопов'язані дії, які складають певні стандарти поведінки, які в свою чергу дають можливість уникнути конфліктних ситуацій, а також вирішити за допомогою вміння встановити справжні причини конфлікту, правильно проаналізувати ситуацію, знайти шляхи вирішення. Провівши кореляційний аналіз між ступенем задоволеності шлюбом і індикаторами дисгармонії, ми встановили, що кореляційний зв'язок середня і зворотна. Отриманий аналіз за методикою СОМО дозволяє зробити висновок про наявність позитивної статистично достовірної взаємозв'язку між відчуженістю і напруженістю, тобто чим вище показники відчуженості, тим вище показники напруженості. Це може бути пов'язано з тим, що травмуючи події свідчать про втрату почуття емоційного зв'язку між неприйнятними подіями і переживаннями з їх приводу, хоча реальність цих подій усвідомлюється. Відчуженість свідчить про зростання напруженості у відносинах, прагнення відмежуватися від чоловіка (дружини), необхідності внутрішньої дистанції між прийнятною або неприйнятною частинами «свого Я». Відчуження розширює можливості людини, створюючи йому умови для осмислення своїх вчинків.Документ Взаємозв’язок між Я - концепцією керівника і стилем управління(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дідевич, Євгенія ОлександрівнаРобота присвячена вивченню взаємозв’язку між Я - концепцією і управлінського потенціалу керівників. При написанні роботи було вивчено особливості структурних компонентів Я-концепції індивіда; особливості особистісної складової Я-концепції керівника; створено методику для виявлення управлінського потенціалу.Документ Взаємозв’язок розвитку персоналу зі стилем управління керівника організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Воробйова, Катерина ОлександрівнаУ роботі досліджується взаємозв’язок розвитку персоналу організації із стилем управління керівника. Під час написання роботи було досліджено сутність професійного розвитку персоналу організації та охарактеризовано йог складові в сучасних умовах; здійснено критичний аналіз наукових праць з питань психологічних особливостей успішного розвитку персоналу в організації, зроблено порівняння точок зору дослідників; визначено сутність та види стилів управління керівника в організації; сформовано критерії психологічної оцінки успішного розвитку персоналу організації та стилів управління керівництва організації; сформовано методичний інструментарій дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, обґрунтовано вибір методик у відповідності з критеріями; проведено дослідження взаємозв’язку розвитку персоналу та стилю управління керівника організації, за результатами якого отримано висновок про характер взаємозв’язку та вплив критеріїв на цей взаємозв’язок; розроблено пропозиції щодо підвищення якості професійно-особистісного розвитку фахівців при різних стилях управління керівникаДокумент Взаємозв’язок рівня тривожності та самооцінки у молодших школярів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Анчева, Наталія ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку рівня тривожності та самооцінки у молодших школярів. Практична значущість полягає в тому, що отримані результати можуть використовувати батьки у вихованні дітей, також їх можуть враховувати вчителі початкових класів під час навчального процесу та практичні шкільні психологи.Документ Взаємозв’язок часової перспективи особистості та цілепокладання на етапі ранньої та середньої дорослості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дегліна, Тетяна ДмитрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку тимчасової перспективи особистості та цілепокладання на етапі ранньої та середньої дорослості.Дослідження показало, що люди, орієнтовані на майбутнє, прагнуть досягти успіху в своїй діяльності, вони готові управляти своєю поведінкою заради досягнення поставлених цілей. Крім того, вони аналізують і коректують власну поведінку, виходячи з результатів своїх дій. Також в рамках дослідження було помічено, що ті люди, хто прагне до цілепокладання і планування в своїх діях, частіше оцінюють своє минуле як позитивне. Це дозволяє припускати, що цілеспрямованість, рішучість і схильність до планування дозволяють людині досягати високих результатів, отримувати задоволення від діяльності і задоволення від життя. Практичне значущість полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані у розробці ефективних методів психологічної допомоги в сфері тайм-менеджменту, при розробці рекомендацій психологів щодо проблеми взаємозв’язку часової перспективи та цілепокладання, а також при консультуванні людей молодого та середнього віку; у сфері оптимізації емоційних станів і процесів самореалізації у процесі консультативної, тренінгової та корекційної роботи практичних психологів.Документ Вплив батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стрюковатська, Ольга СергіївнаПід час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку, підібрано комплекс методик, що відповідають меті дослідження, проведений теоретичний аналіз літератури стосовно поставленої проблеми, підібраний психодіагностичний інструментарій, також проведене емпіричне дослідження з метою визначення впливу батьківсько-дитячих стосунків на рівень самооцінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено корекційну програму, яка спрямована на підвищення самооцінки у школярів. Запропонована програма роботи з батьками, що підвищує рівень їх усвідомленості щодо важливості принципів виховання та способів взаємодії зі своїми дітьми. У роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик, які можуть розширити інструментарій засобів підвищення самооцінки молодших школярів.Документ Вплив гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Тіпер, Наталія ІванівнаУ роботі досліджується теоретичні та практичні засади впливу гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку. Визначаються особливості розвитку вестибулярної системи, слуху, зору, уваги, мови та комунікації дитини під впливом використання гаджетів. Досліджуються позитивні сторони впливу гаджетів на розвиток дитини. На сонові теоретичного матеріалу проводиться емпіричне дослідження впливу гаджетів на формування психічних процесів дитини, у якому на основі анкетування педагогів здійснено тематичний аналіз та розроблено практичні рекомендації стосовно використання гаджетів дітьми молодшого віку.Документ Вплив гендерних стереотипів на формування самоставлення студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Євтєєва, Ольга ВолодимирівнаУ роботі аналізується проблема впливу гендерних стереотипів на формування самоставлення студентів. Проаналізовано поняття гендеру та гендерних стереотипів та теоретично розкрито їх вплив на самоставлення студентської молоді. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження самоставлення, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, діагностовано та проаналізовано вплив гендерних стереотипів на самоставлення студентів. Підтверджено концептуальну гіпотезу дослідження про існування впливу гендерних стереотипів на формування самоставлення студентів. Завдання дипломної роботи виконано в повному обсязі. Отримані результати емпіричного дослідження свідчать про ключову роль гендерних стереотипів у структурі самоставлення студентів. Практична значущість полягає в тому, що рeзультати досліджeння можна будe використати у практичній діяльності психологів, також працівниками освіти у просвітницькій і консультативній діяльності.Документ Вплив стилів взаємовідносин у родині на агресивність підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шинкаренко, Наталя ОлексіївнаУ роботі аналізується проблема агресії підлітків, яка торкається суспільства в цілому, викликає глибоку турботу психологів та педагогів, оскільки для сучасного етапу розвитку українського суспільства пріоритетним є курс на формування підростаючого покоління з активною життєвою позицією, здатного до особистісного волевиявлення у неагресивний, толерантний спосіб. Саме тому, під час написання роботи було визначенно загальні теоретико-методологічні дослідження, спрямовані на пошук засобів попередження та зменшення проявів агресії у дітей підліткового віку, теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження впливу сімейного стилю виховання на рівень агресивності підлітків.Документ Вплив ціннісних орієнтацій подружжя на їх поведінку в конфліктних ситуаціях(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шульга, Діана ІгорівнаУ роботі аналізується проблема специфіки зв’язку ціннісних орієнтацій та стратегій поведінки у конфліктній ситуації у молодій подружній парі. Проаналізовано поняття цінностей та ціннісних орієнтацій, теоретично досліджено поняття конфліктна ситуація, розкрито зміст та наведено види стратегій поведінки у конфліктній ситуації. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження ціннісних орієнтацій у молодій подружій парі, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, діагностовано та проаналізовано специфіку зв’язку ціннісних орієнтацій та стратегій поведінки у конфліктній ситуації у молодій подружній парі. Підтверджено концептуальну гіпотезу дослідження про існування певного зв’язку між ціннісними орієнтаціями та стратегіями поведінки у конфлікті, які обирають члени молодого подружжя. Завдання дипломної роботи виконано в повному обсязі. Отримані результати емпіричного дослідження свідчать про наявність статистично значущого зв’язку між ціннісними орієнтаціями та стратегіями поведінки у конфлікті, які обирають члени молодого подружжя. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані на основі емпіричного дослідження дані можуть використовуватися у роботі практичній діяльності психологів, у сімейному консультуванні, психологічній просвіті.Документ Вірогідність переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями з різними рівнями професійної ідентичності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Усова, Ольга ВолодимирівнаУ роботі теоретично обґрунтовується та емпірично досліджується вірогідність переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями з різними рівнями професійної ідентичності. Під час написання роботи було проведено теоретичний аналіз літератури щодо переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями; провести теоретичний аналіз літератури щодо рівнів професійної ідентичності у майбутніх фахівців; розкрито особистісні та психологічні особливості студентів-психологів; проведено емпіричне дослідження щодо вірогідності переживання психологічного благополуччя фахівців з різними рівнями професійної ідентичності; встановлені подальші перспективи дослідження. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше теоретично обґрунтовано вірогідність переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями з різними рівнями професійної ідентичності; удосконалено наукові уявлення про вірогідність переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями з різними рівнями професійної ідентичності; дістав подальший розвиток психодіагностичний інструментарій щодо виявлення вірогідності переживання психологічного благополуччя майбутніми фахівцями з різними рівнями професійної ідентичності. Практична значущість дослідження визначається соціальним запитом практичних рекомендацій щодо оптимізації проходження кризи ідентичності молодими людьми в сучасному суспільстві. Результати дослідження можуть бути використані для розробки і реалізації програм психологічної допомоги молоді, в практиці консультування, психологічного супроводу професійного навчання, а також в роботі служб профорієнтації та профконсультування.Документ Гендерний аспект зв’язку інтенсивності спілкування у соцмережах та інтернет-залежності підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кравцова, Світлана АнатоліївнаУ роботі досліджуються теоретичні та практичні аспекти гендерного аспекту зв’язку інтенсивності спілкування у соціальних мережах та інтернет- залежності підлітків. Визначаються психологічні домінанти інтернет- комунікації, виокремлюється поняття інтернет-залежності та її основні характеристики та особливості інтернет-спілкування підлітків у соціальних мережах в гендерному аспекті. На основі теоретичного матеріалу проводиться емпіричне дослідження гендерного аспекту зв’язку інтенсивності спілкування у соціальних мережах та інтернет-залежності підлітків та розробляється ряд практичних рекомендацій стосовно проблем підліткової інтернет-залежності.Документ Гендерні домінанти механізмів психологічного захисту осіб, що перенесли втрату близької людини(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Афтєні, Леся ОлександрівнаРобота присвячена дослідженню питань психологічного захисту як засобу подолання травматичної ситуації втрати близької людини з урахуванням гендерного аспекту. Досліджується поняття «гендеру» у фахових дослідженнях, визначаються сучасні підходи до визначення феномену психологічного захисту. На основі теоретичного аналізу проводиться експериментальне дослідження рівня конструктивності психологічного захисту осіб, що пережили втрату близької людини і розробляється програма формування конструктивного психологічного захисту осіб, що пережили втрату близької людини.Документ Дослідження структури і динаміки захисних механізмів особистості в процесі її соціалізації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Лазько, Олексій МиколайовичУ роботі проведений теоретичний аналіз сутності захисних механізмів, особливостей їх динаміки в процесі соціалізації особистості. Розкрито історичні аспекти виникнення теорії психологічного захисту, здійснено короткий огляд провідних теорій захисних механізмів, схарактеризовано сутність і форми психологічного захисту особистості, обґрунтовано методологічні підходи до дослідження структури і динаміки досліджуваного феномену. Емпірично вивчено психологічні особливості та структуру захисних механізмів у різних вікових зрізах. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між формами і структурою захисних механізмів та властивостями й рисами особистості. Окреслено подальші перспективи дослідження структури та динаміки захисних механізмів.Документ Дослідження феномену сім’ї у сучасному суспільстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Костіна, Ольга СтаніславівнаУ роботі представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження феномену сім’ї в сучасному просторі та формування сімейних цінностей студентів. Актуальність дослідження даної проблеми в сучасних умовах розвитку суспільства обумовлено необхідністю формування позитивного відношення до сім’ї. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити феномен сім’ї у прояві сімейних цінностей студентів. Досягнення мети було здійснено через виконання поставлених завдань: теоретичний аналіз наукової літератури щодо проблеми вивчення сімейних цінностей у вітчизняній та зарубіжній психології; визначення чинників впливу на розвиток сімейних цінностей студентів та роль родини в цьому процесі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження феномену сім’ї у сучасному суспільстві. В рамках дослідження було підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проведено емпіричне дослідження з використанням надійного психодіагностичного інструментарію, щодо вивчення основних сімейних цінностей, рівню згуртованості та адаптації членів родини один до одного. За результатами дослідження були отримані наступні висновки. У свідомості студентів закріплено більш наукове, термінологічне, розуміння інституту сім'ї з огляду на розгорнуті відповіді на відкрите питання про сім'ю. Ціннісний світ студентів ширше формалізованого процесу створення сім'ї. Для багатьох сім'я представляється світом духовної близькості, в якій людину приймають, люблять і захищають. Студенти вважають за краще в першу чергу отримати освіту, зайнятися кар'єрним ростом і присвятити роки після закінчення школи на професійну і духовну самореалізацію, що змушує їх замислюватися про створення сім'ї не раніше 21-25 років. Основною причиною вступу в шлюб молодь вважає любов і тривалі відносини партнерів. Так, студентська аудиторія все ж схильна до модерністських поглядів на сімейне життя через низький процентного показника варіанта створення сім'ї з розрахунку. Психологічна неготовність до шлюбу і відсутність матеріальних благ (роботи і житла) набагато частіше заважає молодим людям переходити на більш серйозні етапи, ніж відсутність освіти або незгоду з батьками. Студенти є найбільш активною соціальною когортою, що виправдовує їх схильність до партнерського типу сім'ї, проте, при бажанні майбутніх батьків бути більш незалежними в самостійно створеної сім'ї, вони все ж таки хотіли б спиратися на вже відомі методики виховання своїх дітей. Ціннісні орієнтації в області репродуктивності студентів більшою мірою визначаються необхідністю в дітях і продовження роду, хоча існує невелика частка тих, хто бачить в цьому більш чуттєву сторону, духовну сторону. Результати дослідження виявили, що для студентів, які знають свої традиції та слідують їм, притаманне більш глибоке усвідомлення цінності власної родини, високий рівень сімейної згуртованості та адаптації на відміну від тих студентів, що не мають, або не знають родинних традицій. Тренінгова програма щодо розвитку сімейних цінностей у студентів та усвідомлення позитивного потенціалу родинних традицій була розроблена.Документ Ефективність засобів психотуризму як способу подолання життєвої кризи особистості(2021) Брус, Тетяна ВалеріївнаУ роботі аналізується проблема ефективності засобів психотуризму як способу подолання життєвої кризи особистості. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження поняття життєва криза, психотравма, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано ефективність засобів психотуризму як способу подолання життєвої кризи особистості.Документ Зв’язок невротизації юнаків з їх агресивністю(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Козловська, Вікторія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі теоретично узагальнюється ознайомлення з визначенням поняття агресії і агресивної поведінки, поняття невротизації в юнацькому віці та емпірично розв’язуються підходи до вивчення особливості прояву невротизації юнаків у зв'язку з їх агресивністю. Об'єктом дослідження виступила група підлітків, 20 хлопчиків. За вибіркою вік становив 14-16 років. Була висунута гіпотеза дослідження, що виявлення авгресивності підлітків пов'язана з їх невротизацією. За результатами тестування на агресивність були отримані такі дані: 15% досліджуваних мають норму агресивності, 85% мають низький рівень агресивності, 0% продемонстрували високий рівень агресивності. Отже, серед нашої вибірки домінує низький рівень агресивності. За результатами методики К0^2006 були отримані такі відсоткові співвідношення: 80% мають низький рівень невротизації, 20% знаходяться в нормі невротизації, з високим рівнем невротизації 0%. Отже, серед нашої вибірки домінує низький рівень невротизації. Наші обрахунки показали наявність значущого зв'язку результатів за шкалою роздратування з імпульсивністю, також спостерігається високий зв'язок роздратування з почуттям провини. Був встановлений значущий зв'язок між балами за шкалою «проблеми в міжособистісних відносинах» та результатами за шкалою «негативізм», а також зв'язок нарцисизму з негативізмом. Нарешті, наявний зв'язок екзальтованості з почуттям провини.Документ Низький рівень осмисленості життя як основна складова страху самореалізації особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шерепітко, Ольга СергіївнаУ роботі проаналізовано поняття осмисленості життя та визначений конструкт страху самореалізації. Під час написання роботи було визначено теоретико-методологічні підстави для виділення основних структурних компонентів страху самореалізації, а саме низького рівня осмисленості життя як його основної складової, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та виявлено, що у людей зі страхом самореалізації нижчий рівень: осмисленості життя, цілей в житті, інтересу та емоційної насиченості життя, результативності життя, чи задоволеності самореалізацією, за показником локус контролю – Я (Я – господар життя), за показником локус контролю – життя, чи керованість життя, оцінки успіху, доброзичливості, самоприв’язаності, рівня домагань та мотивації досягнення успіху.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »