2024-2025 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Міждисциплінарний підхід у підвищенні кваліфікації лікарів-психотерапевтів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Соломевич Дар'я Олегівна
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню міждисциплінарного підходу у підвищенні кваліфікації лікарів-психотерапевтів та його впливу на якість професійної підготовки. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, формулюються мета, завдання дослідження, визначаються методи проведення досліджень, вказується об'єкт і предмет дослідження, практична значущість кваліфікаційної роботи. Перший розділ присвячено теоретичним основам впровадження міждисциплінарного підходу, розкриттю сутності поняття "міждисциплінарний підхід", особливостям впровадження міждисциплінарних методів навчання, аналізу компонентів професійної компетентності лікарів-психотерапевтів та значущості технологічної складової у підвищенні їх кваліфікації. У другому розділі проаналізовано сучасні підходи та моделі міждисциплінарної освіти, здійснено огляд актуальних методів підвищення кваліфікації, досліджено різні моделі міждисциплінарної освіти та роль компетентнісного підходу в психотерапії. У третьому розділі представлено практичне впровадження та аналіз результатів дослідження міждисциплінарного підходу, описано методику міждисциплінарної кваліфікації, проаналізовано отримані результати та надано пропозиції щодо їх практичного застосування. Висновки містять основні результати проведених досліджень та рекомендації щодо впровадження міждисциплінарного підходу у систему підвищення кваліфікації лікарів-психотерапевтів.
  • Документ
    Оптимізація навчально-пізнавальної діяльності студентів із використанням технологій штучного інтелекту
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Горбунова Маргарита Юріївна
    У дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка дидактичних умов оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів із використанням технологій штучного інтелекту. Проведений теоретичний аналіз дозволив детально розглянути можливості використання технологій штучного інтелекту в освітньому процесі. Особливу увагу було приділено популярним інструментам штучного інтелекту, які можна інтегрувати в освітній процес для підвищення його ефективності та зручності. Проаналізовано зміст цих технологій, принципи функціонування та можливості адаптації до різних навчальних потреб. Установлено, що оптимізація навчального процесу орієнтована на досягнення максимальних результатів при мінімальних витратах часу, зусиль та ресурсів. Вона передбачає покращення якості навчання, підвищення рівня засвоєння матеріалу, розвиток когнітивних і соціальних здібностей учнів. Обґрунтовано та дослідницьким шляхом перевірено дидактичні умовами, які сприяють оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з використанням технологій штучного інтелекту. З-поміж них: впровадження проблемно-орієнтованого навчання для стимулювання критичного мислення та креативності студентів; інтеграція інструментів штучного інтелекту на всіх етапах навчального процесу; залучення студентів до виконання проєктних завдань із використанням генеративних інструментів ШІ; забезпечення методичної, технічної та інформаційної підтримки для успішної роботи студентів зі ШІ; цілеспрямований розвиток у студентів навичок адаптації штучного інтелекту до вирішення освітніх завдань. За результатами дослідження розроблено методику діагностики рівня оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів із використанням технологій штучного інтелекту, авторський курс за вибором «Штучний інтелект як інструмент навчання, викладання і дослідження» та методичні рекомендації до нього можуть бути використані в практиці вищої школи для розробки інтерактивних і адаптивних програм навчання, які базуються на використанні ШІ.