Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1024
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ВПРАВ В СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Автори: Волкова, Наталія Павлівна
Ключові слова: педагогічна комунікація, інноваційні методи навчання, стимуляційні ігри, діалогове навчання
Дата публікації: 2004
Видавництво: Приватний класичний університет, м. Запоріжжя
Серія/номер: Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. /Ред. Т.І.Сущенко та ін. – К.; Запоріжжя. – 2004.;Вип. 30. – С.120-128
Короткий огляд (реферат): Розглянуто наукові підходи щодо доцільності використання вправ в структурі підготовки майбутніх учителів до педагогічної комунікації. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень та робіт з театральної педагогіки щодо значення й особливостей використання вправ з метою підготовки майбутніх учителів до педагогічного спілкування; викладено матеріали власного досвіду використання вправ у процесі підготовки майбутніх вчителів до педагогічної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1024
ISSN: ISSN- 1992-5786
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ 2 ЗАПОРОЖ 2003.doc93.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.