Ділова гра «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елемент тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління

Ескіз недоступний

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчук : КрНУ

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано сутність і основні переваги використання тренінгового методу у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Автором проаналізовано роль тренінгу в процесі формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Розкрито сутність методу ділової гри. Зазначається, що тренінг з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління складається з трьох ділових ігор: «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу», «Стратегічне планування розвитку загальноосвітнього навчального закладу», «Концепція розвитку загальноосвітнього навчального закладу майбутнього». Запропоновано методику проведення ділової гри «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елементу тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління.

Опис

Ключові слова

тренінг, ділова гра, стратегічне управління, готовність до стратегічного управління, керівник загальноосвітнього навчального закладу

Бібліографічний опис