Ділова гра «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елемент тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління
Ескіз недоступний
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кременчук : КрНУ
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано сутність і основні переваги використання тренінгового методу у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Автором проаналізовано роль тренінгу в процесі формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Розкрито сутність методу ділової гри. Зазначається, що тренінг з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління складається з трьох ділових ігор: «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу», «Стратегічне планування розвитку загальноосвітнього навчального закладу», «Концепція розвитку загальноосвітнього навчального закладу майбутнього». Запропоновано методику проведення ділової гри «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елементу тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління.
Опис
Ключові слова
тренінг, ділова гра, стратегічне управління, готовність до стратегічного управління, керівник загальноосвітнього навчального закладу