Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1291
Назва: Принципи системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури
Автори: Лебідь, Ольга Валеріївна
Ключові слова: принципи
стратегічне управління
готовність
керівник загальноосвітнього навчального закладу
магістратура
Дата публікації: сер-2017
Серія/номер: Альманах науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню принципів системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, а саме системності й систематичності, науковості, зв’язку з життям і практикою, свідомості й активності навчання, міцності знань, гуманізації, індивідуалізації навчання, контролю і корекції знань магістрантів, професійної спрямованості, орієнтації на майбутню професійно-стратегічну діяльність. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Зазначено специфічні особливості згаданих принципів. Доведено, що лише за умови їх дотримання можна досягти позитивних результатів у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1291
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебідь_стаття.doc89 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.